AndroidHealthClinic

AAS pagina met info & veel schema's door Elmo en Big T

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Zo heeft ff wat tijd gekost voor mij en Elmo om dit in elkaar te steken, maar het resultaat mag er best zijn vind ik; een complete aparte pagina met basis steroid info en een reeks voorbeeld kuurschema's voor elke doelgroep.

Deze pagina is uiteraard in beta fase, en we zullen deze waar nodig up to date houden.

Have fun with it (karma mag naar mij en Elmo natuurlijk :D)

[Link niet meer beschikbaar]

Ziet r erg netjes uit T! Mooie overzichtelijke site, zal hem snel door gaan nemen, dik verdiende karma! :thumbs:

Fijne site, je had er mss ook wat schema's met HGH of igf tussen kunnen zetten, er zijn er de laatste tijd toch wel vele die het gebruiken, of gaan gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
BIG-G zei:
Fijne site, je had er mss ook wat schema's met HGH of igf tussen kunnen zetten, er zijn er de laatste tijd toch wel vele die het gebruiken, of gaan gebruiken.
Tnx. Dat gaan we dan zeker in de toekomst toevoegen.

Netjes :thumbs:

zeer netjes! ga meteen vanmiddag spuiten :D

ziet er goed uit

Nice, heb m'n copy/paste lijstje aangepast. :o

netjes man veel info,hebben aas starters veel aan!!! heb alleen by cuttingcycle 1 gezien dat de nakuur 3 wkn erna start terwijl er met test.prop en tren ace wordt gewerkt!???
en bij effective cuttingcycle begint de nakuur na 2 weken terwijl er daar met bold wordt gewerkt met een halfwaarde tijd van 21 dagen!

wil geen mierenneuker zijn, maar zag het meteen.. :o

in iedergeval goeie opzet, karma's on his way

goed werk jongens... verdient zeker karma ;)

ziet er zeker goed uit...
wel overduidelijk dat jullie EQ geil zijn...kan zelf echt niet voorstellen dat 300mg eq ook maar iets doet...in de praktijk doet eq bij mij zeer weinig..
maar nogmaals voor de rest ziet het er top uit..zeker nuttige shit

Heel mooi :thumbs: Lekker weer wat te lezen :)

Kan ff niet bij de pagina komen maar als je dat soort dingen constateert ben je goed bezig G21! (echter halfwaarde tijd van EQ/Bold is eerder 14 dagen) Snelheid is een soms beetje ten koste gegaan van de zorgvuldigheid. Binnen 1 of 2 weken hopen we de typo's en fouten er echter uit te hebben. Het is nog beta en daardoor nog niet 100%. Dus PM of Post als je iets constateert.

Have fun

G21 zei:
netjes man veel info,hebben aas starters veel aan!!! heb alleen by cuttingcycle 1 gezien dat de nakuur 3 wkn erna start terwijl er met test.prop en tren ace wordt gewerkt!???
en bij effective cuttingcycle begint de nakuur na 2 weken terwijl er daar met bold wordt gewerkt met een halfwaarde tijd van 21 dagen!

Laatst bewerkt:
zeer netjes jongens daar hebben heel wat mensen iets aan alles netjes uit gelegd, keep it going.

en tuurlijk zou het helemaal toppie zijn als er iets bij komt van igf-1 en gh schema's.

groet kevin

G21 zei:

ok aangepast, bij eq mag je ook nog na 2 weken nakuren.
Navy zei:
echter vindt ik de voorgestelde kuurtjes wat minder.

greetz
Wat is er mis mee? Is wel over nagedacht. Kritiek geen probleem maar met onderbouwing graag. :)
klaas zei:
wel overduidelijk dat jullie EQ geil zijn...kan zelf echt niet voorstellen dat 300mg eq ook maar iets doet...in de praktijk doet eq bij mij zeer weinig..
Staat wel meer tussen dan eq alleen, maar het is gewoon een heel geschikte as omdat het aan juiste dosis vrij veilig is in gebruik maar toch ook anabool. Die 300 mg staat tussen beginnersschema's en dan nog in een stack dus vrij normaal 300 mg op zichzelf zou ik niet aanraden want doet idd vrij weinig.

Je moet een geregistreerd lid zijn om deze pagina te kunnen zien. ??? ???

Big_T zei:
Have fun with it (karma mag naar mij en Elmo natuurlijk :D)
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Big_T opnieuw punten kan geven.

Wat wil je nou Big_T, je eigen systeem staat mij niet toe je karma te geven ;)

Maar ziet er netjes uit hoor:thumbs:

Wauw ziet er heel netjes uit! :thumb:

Terug
Naar boven