Fitness Seller

aas tegen vocht vragen.

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt voor de info allemaal.

Stats kloppen niet meer sta op 12 % gelukkig, ga cutte tot 10 en dan zie ik verder. Maar nieuwe kuur zou pas beginnen rond 2015 keer dus stats zullen dan weer anders zijn. Voeding kan ik beamen die was niet zoutloos en heb tocb wel moeite weinig zout te eten maar ga er zeker meer op letten.

Heb aromasin.primo.mast liggen dus kijk tijdens kuur of ik iets toe zou wille voegen mocht het weer te erg worden.

als je tijdens de kuur van pak m beet 12 weken bij week 5 merkt dat je gaat bloaten, dan zou ik geen aas meer toevoegen.

ja en sws omdat je ALS je aas pakt, het doel niet moet zijn om vocht tegen te gaan van andere aas dat je gebruikt. en omdat het dus naast dat je bloat wss niet weggaat ook geen toegevoegde waarde hebt aan de toegevoegde aas... tenzij je gewoon met een laag VP lekker test mast doet.. anders doe gewoon test e winny kick start als echt meteen wilt knallen en dan gewoon door met test.. zo boeiend is bloat niet als je voeding goed is.

• Topic Starter Topic Starter
ja en sws omdat je ALS je aas pakt, het doel niet moet zijn om vocht tegen te gaan van andere aas dat je gebruikt. en omdat het dus naast dat je bloat wss niet weggaat ook geen toegevoegde waarde hebt aan de toegevoegde aas... tenzij je gewoon met een laag VP lekker test mast doet.. anders doe gewoon test e winny kick start als echt meteen wilt knallen en dan gewoon door met test.. zo boeiend is bloat niet als je voeding goed is.

hmm ja zo had ik er nog niet naar gekeken, tnx voor de uitleg weer :)

evt toch keer kijken voor winny kick zou ook geen probleem zijn, nog nooit kick gebruikt maar voor de verandering zeker mogelijk

Terug
Naar boven