MuscleMeat

AAS voor vrouwen

Bezoekers in dit topic

Hoevaak per week train jij je buik?
Zal morgen eens even dat artikel doorlezen,maar nu eerst maar slapen:)Jij ook lekker slapen voor straks!
 
ow een stuk van het necedo lekker subjectief zijn die wel ja.......

en het is dus niet zo dat je van alle anabolen als vrouw zijnde een zwaardere stem en dergelijke krijgt er zijn ook milde vormen zoals anavar....maar als je echt geinteresseerd bent post je vraag dan in de aas sectie misschien dat je dan een ander antwoord krijgt ...anders post eens je voedingsschema misschien dat daar nog wat verandering in kan komen.maar voor je buik goed uit te laten komen heb je geen anabolen nodig dan ga je meer naar de vetverbranders toe .
 
Als je zo veel mogelijk mannenlijke effecten wilt tegen gaan moet je iig erg laag doseren en vooral geen DHT producten nemen. Erg lage doseringen van deca, anavar, provi.

provi = DHT.

ik zou het lijstje beperken tot anavar, je leest ook wel dat vrouwen een lage dosering primobolan pakken.. ook een DHT btw.

@TS: alleen doen als je serieuze wedstrijd ambities hebt!
 
vind je dat ik een strakke buik heb dan?ben zelf nog niet tevreden erover,maar train hem 3 x per week 3x12 setjes voor de zijkanten en 5x12 setjes op(weet de naam even niet meer ervan,maar voor sixpack effeckt)apparaat.
Onderbuik vind ik erg moeilijk te trainen omdat daar meeste BF blijft zitten dus daar heb ik geen tips voor..

Van je buik trainen krijg je geen strakkere buik hoor. Plaatselijk vetverbranding bestaat niet. Als je oefeningen doet waarbij je meer kcal verbrand, zoals de squat, verband je meer (buik)vet.
 
Van je buik trainen krijg je geen strakkere buik hoor. Plaatselijk vetverbranding bestaat niet. Als je oefeningen doet waarbij je meer kcal verbrand, zoals de squat, verband je meer (buik)vet.

Dit is theorie kerel.

Praktij is dat vet meestal blijft zitten op plekken waar het met rust gelaten word.
M.a.w. als je je buik goed hard en enigzins vaak traint en daarnaast je dieet en algemene cardio in orde is, het vet zal verdwijnen.
 
damn, ga je me nu zeggen dat ik me buik moet gaan trainen? :(
*zucht*
 
grrrrmbl... ik zal die ellende dan maar weer eens in mn programma opnemen.
bedankt hoor! :D
 
Ok,nou iedereen bedankt tot zover voor alle informatie.
Begin er ook niet aan hoor en denk dat er dan ook nog wel meer andere supplementen zijn die mij kunnen helpen met groeien..
Dacht mischien dat te kunnen bereiken met een AAS maar als ik jullie zo hoor is er niet echt iets geschikts en wil niet mannelijke trekken krijgen:S
 
Laatst bewerkt:
provi = DHT.

ik zou het lijstje beperken tot anavar, je leest ook wel dat vrouwen een lage dosering primobolan pakken.. ook een DHT btw.

@TS: alleen doen als je serieuze wedstrijd ambities hebt!

winstrol word ook vaan gebruikt door vrouwen dacht ik
 
Hallo,ik wou uit nieuwschierigheid wel eens weten wat voor soorten AAS er voor vrouwen zijn,of dat het geen verschil maakt en bedoel dan de soorten waarvan je niet te mannelijke trekken krijgt e.d.(weet niet of die er uberhoubt bestaan?)
iemand ervaring hiermee of er iets van afweet?
denk dat je dan, zoals al eerder is voorgesteld op de wat grotere (internationale) fora moet gaan kijken, daar zitten veel meer vrouwen en zal dus hoogstwaarschijnlijk ook een stuk meer kennis te vinden zijn.

DankU;)
Gebruik nu alleen nog maar Whey,maar wil graag wat meer aankomen en heb niet het idee dat het met een goed voedingsschema alleen gaat lukken.dus mischien vandaar ook een beetje dit topic,of er ook meerdere supplementen zijn die je daarbij helpen kunnen,en daarom nieuwschierig na AAS M.B.T Groeien.
Zo ingewikkeld verhaaltje maar hoop dat jullie het een beetje snappen:D
met hard werk is een hoop mogelijk, je moet geduld hebben, dat is het belangrijkste. het gaat niet snel, maar als je consistent door blijft gaan zul je zeker verandering zien. (ter illustratie, 10kg spiermassa aankomen per jaar is 10000/365=27g per dag, niet veel dus)
bovendien zie je er nu al prima uit (en dat zeg ik echt niet om te slijmen, maar omdat ik het meen, anders had ik m'n bek wel gehouden) alleen tevreden zijn wij bodybuild(st)ers nooit natuurlijk ;) en dat is goed, want dat houd ons gemotiveerd.
weet verder niet wat je doelen zijn, maar zolang je je geld er niet mee wil verdienen zou ik er mooi vanaf blijven, omdat ook niet vast staat of het wel goed voor je is en het als vrouw ook andere bijwerkingen kan hebben.

vind je dat ik een strakke buik heb dan?ben zelf nog niet tevreden erover,maar train hem 3 x per week 3x12 setjes voor de zijkanten en 5x12 setjes op(weet de naam even niet meer ervan,maar voor sixpack effeckt)apparaat.
Onderbuik vind ik erg moeilijk te trainen omdat daar meeste BF blijft zitten dus daar heb ik geen tips voor..
een gespierde buik is een kwestie van een goed dieet en af en toe wat cardio. onderbuik is gewoon moeilijk omdat daar het meeste vet zich ophoopt en ook het langste blijft zitten.
ter illustratie, ik train m'n buik hoogstens 1x per week, m'n dieet etc. zijn wel tiptop in orde.

Ok,nou iedereen bedankt tot zover voor alle informatie.
Begin er ook niet aan hoor en denk dat er dan ook nog wel meer andere supplementen zijn die mij kunnen helpen met groeien..
Dacht mischien dat te kunnen bereiken met een AAS maar als ik jullie zo hoor is er niet echt iets geschikts en wil niet mannelijke trekken krijgen:S
zou het inderdaad mooi bij supplementen houden, probeer eens caffeine en groene thee, onderzoek wijst uit dat deze combi je stofwisseling met wel 300kcal per dag kan verhogen.
 
Je krijgt een lagere stem, grotere clitoris, overal haar op je lichaam en nog wat problemen.

Echt? :rolleyes: Dit is echt weer zo'n bullshit topic waarbij de helft niet weet waar hij over praat!!

Om op je vraag terug te komen, nee er bestaat geen speciale AS voor vrouwen. Je hebt wel AS die beter geschikt zijn voor vrouwen. Of je last van bijwerkingen zult hebben, is persoonsgebonden. De een heeft nergens last van, de ander weer wel. Dat is het risico dat je neemt. Zolang jij recreatief traint en niet voor wedstrijden, raad ik het je af. Er valt genoeg uit je eigen lichaam te halen dmv juiste training en een goed voedingsschema. Als je na een aantal jaar op een dood punt komt, kun je het altijd nog overwegen.
 
@Riggard bedankt:)
@Aimee ook bedankt!maar mijn doel is ook om later wedstrijden te gaan doen in de Fitniss catergorie en als ik echt beter word dan in de figure.maar denk dat AAS niet voor mij weggelegd zijn,maar was er gewoon nieuwschierig na.Zal gewoon zo door blijven trainen en eten als nu in de hoop dat ik van zelf ga groeien:)En desnoods mischien Creatine erbij kan gaan gebruiken.
Maar bedankt voor jullie goeie informatie.
 
Beetje naief om te denken dat AS enkel door Bodybuilders gebruikt wordt. Helaas, maar ik moet je uit die droom helpen. Ook bij Fitness en Figure (op hoog wedstrijdniveau) wordt gebruikt!
 
Beetje naief om te denken dat AS enkel door Bodybuilders gebruikt wordt. Helaas, maar ik moet je uit die droom helpen. Ook bij Fitness en Figure (op hoog wedstrijdniveau) wordt gebruikt!
ik denk dat overal waar mensen hard werk kunnen vervangen door aas gebruikt zal worden.

(no offence verder, ik weet dat jij er hard voor werkt, maar er zijn ook mensen die het als substituut voor hard en goed werk gebruiken)
 
Als je aan topsport doet, werk je hard met of zonder AS! Natuurlijk zijn er genoeg recreatieve sporters die het ernaast gebruiken, maar het zou zonde van je geld zijn als je denkt dat je met puur AS en een beetje trainen er wel komt..
 
Als je aan topsport doet, werk je hard met of zonder AS! Natuurlijk zijn er genoeg recreatieve sporters die het ernaast gebruiken, maar het zou zonde van je geld zijn als je denkt dat je met puur AS en een beetje trainen er wel komt..
in de topsport zal iedereen er hard voor werken, daar twijfel ik niet aan. maar op de lagere niveaus zie je zat mensen die echt niet zo hard werken en hun zaakjes ook niet allemaal op orde hebben, maar dit opvangen door te gebruiken. iig zo gaat het er in mijn omgeving meestal aan toe.

gasten die gewoon hele weekenden lopen te zuipen en drugs gebruiken en dan op een gegeven moment weer flink wat spuiten en er nog groter bijlopen dan de meesten.
 
Back
Naar boven