XXL Nutrition

AAS voor vrouwen

goodluck!

Anavar is vrij "onschuldig" voor vrouwen, en je word er ontzettend sterk mee.... tenminste dat kan....

Ik heb Anavar geprobeerd, en helemaal niets..... behalve dan dat ik geen geduld meer had... ik werd bijna aggressief... ben er dus gelijk mee gestopt.

Op dit moment gebruik ik Winstrol, Nolvadex en Proviron, en dat gaat heel goed...
Ben 5 kg afgevallen, vertpercentage is flink gedaald.... mijn dieet is heel schoon, doe 3-4 per week cardio, en ga 4-5 keer per week naar de sportschool....

Als je lage hoeveelheden gebruikt, is er niets aan de hand... maar, je moet altijd voorzichtig zijn...

Nooit geen langwerkende AAS gebruiken, want als je een "side-effect" krijgt, dan duurt het heel lang voordat het uit je lichaam is.

Voordat je ook maar aan AAS begint, train "schoon" voor een aantal jaar, en bereik je top eerst "natural"

• Topic Starter Topic Starter
Maar is het niet zo dat je van alle AAS mannelijke trekken krijgt?
En dat je er agressief van word is vaak zo of niet..
Zou in mijn geval al helemaal niet goed zijn want heb al zo'n opvliegend karakter haha.
Maar verder bedankt voor de info.

Maar is het niet zo dat je van alle AAS mannelijke trekken krijgt?En dat je er agressief van word is vaak zo of niet..
Zou in mijn geval al helemaal niet goed zijn want heb al zo'n opvliegend karakter haha.
Maar verder bedankt voor de info.

hangt er vanaf hoe androgeen ze zijn denk ik.
En als je weet dat je snel agresief word is het een kwestie van op die moment te beseffen dat het door de roids komt en je wat in te houden he!

of jij mannelijke trekken krijgt weet je pas als je ermee gaat beginnen dat kun je niet op voorhand zeggen ;en let wel iedereen reageert verschillend op gelijke producten..

Hallo,ik wou uit nieuwsgierigheid wel eens weten wat voor soorten AAS er voor vrouwen zijn,of dat het geen verschil maakt en bedoel dan de soorten waarvan je niet te mannelijke trekken krijgt e.d.(weet niet of die er uberhoubt bestaan?)
iemand ervaring hiermee of er iets van afweet?

Zoek wat op over ANAVAR aka OXANDROLONE is volgens mij een milde aas die populair is bij vrouwen. Op google zat over te vinden.:rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee hoor, niets mannelijks te zien. *Zucht*. Snap verder alle beweegredenen maar ga niet onverhoopt iets verdedigen waar iedereen een duidelijk en terecht oordeel over heeft.

PFFFF
Luitjes post iets zinnigs,of post niets

Ik raad AAS gebruik bij vrouwen niet aan! tenzij het blijft bij 1kuurtje anavar of winstrol op lage dosering.
1 vriendin van me heeft een winny only kuurtje gedaan op 20mg voor 6weken.
Haar definitie was prachtig en vrouwelijk!
2de kennis neemt al 6weken test prop lage dosis, en krijgt snor haar en baard in de keel!
Vrouwen en mannelijke hormonen gaan niet samen, blijft te gevaarlijk!
Maar das natuurlijk ieder zijn eigen keuze.
Sowieso moet je hard trainen en strikt leven om een aanvaard bare fysiek te krijgen

Terug
Naar boven