AndroidHealthClinic

Abcoaster - kramp in abs

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
Waardering
89
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Als ik abs train op de abcoaster schiet er af en toe kramp in mijn abs. Hoe komt dit en wat is er tegen te doen? Want ik vind dit verder een van de lekkerdere buikspieroefeningen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien dat je ademhaling niet goed zit. Ik krijg ook altijd kramp als ik niet fantsoenlijk ademhaal.

Misschien kun je dat ding slopen?

Whow revelutionair!!!

kopekope!

:roflol:

heb je dat ding echt?

• Topic Starter Topic Starter
In wat voor hok gooi jij dan ijzer? ?????????

Geniaal apparaat. Doet me denken aan die tellsellrommel. 'Vijf minuten per dag is genoeg voor die strakke buik'. Hahaha, trainen is afzien, tenminste, dat hoort het te zijn.
Ik weet een leuke oefening, dat ding cleanen en dan huppa de container in mieteren :D

Geniaal apparaat. Doet me denken aan die tellsellrommel. 'Vijf minuten per dag is genoeg voor die strakke buik'. Hahaha, trainen is afzien, tenminste, dat hoort het te zijn.
Ik weet een leuke oefening, dat ding cleanen en dan huppa de container in mieteren :D

Jij weet hoe het zit +1;)

Wij hebben 2 "Abking Pro's" in onze gym :roflol:

Je rug zo ver mogelijk hol trekken zo dat je abs uitgerekt zijn. Dan trek je de kramp er uit.

hoe werkt dat apparaat - plaatje brengt me niet veel verder

beweeg je hierbij je upperbody en benen tegelijkertijd naar je core?

Deze oefening lijkt me nogal gay. Maar dan letterlijk gay, homoseksueel. Met een man die achter je staat terwijl je die "oefening" doet.

wat een mong*len apparaat! nooit meer doen!

Deze oefening lijkt me nogal gay. Maar dan letterlijk gay, homoseksueel. Met een man die achter je staat terwijl je die "oefening" doet.

Zo heb je der weer meer ;) dumbbell/barbell rows, hyperextensions etc.

Ik zie trouwens niet aan de plaatje hoe dat ooit moet werken :P voor mij toch maar de ouderwetse ab-workout
(laat maar, had een paar posts over het hoofd gezien)

hoe werkt dat apparaat - plaatje brengt me niet veel verder

beweeg je hierbij je upperbody en benen tegelijkertijd naar je core?

Nee je upperbody beweegt in principe niet. Hier is een filmpje:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik had eerder het Amerikaanse tellsell achtige filmpje weggehaald omdat het voor tiener ecto's met een minderwaardigheidscomplex kennelijk nogal moeilijk is om normaal op een serieuze vraag te reageren.

Ik heb mn beste gains gemaakt op de abcoaster.

Terug
Naar boven