Fitness Seller

Abdul-Jabbar van de Ven: jongerenimam

Ik zeg alle baarden en snorren het land :)

Nostradamus voorspelde rond de eeuw wisseling een grote oorlog tegen een sekte

DBC01 zei:
Hij weet zeker dat hij Nederland binnenkort gaat verlaten.

Als we moeten helpen sjouwen moet je het maar even laten weten, echt, heus, ik meen het, een kleine moeite. (shit, ik krijg ineens een visioen van een DBB-verhuisteam... je moet ze flink wat voeren, maar je huis is zo leeg...

DBC01 zei:
Hij geeft les op het forum van Marokko.nl in allerlei zaken aangaande de interpretatie van de Islam, tot menstruatie-les aan toe.
Deze site zou je even moeten bezoeken, speciaal de mensen die zeggen dat het probleem alleen een handjevol fundis' behelst en dat de meerderheid nog altijd positief tegenover Nederlanders staat!

Op Marokko.nl en andere fora vind je duizenden forum-bezoekers met de meest extreme opvattingen aangaande de medemens ('afslachten eenieder die niet met ons en Allah is') en andere zaken. Mensen die dit soort sigs hanteren:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen handjevol gekken dus, maar een opkomende golf van vervloekt religieus fanatisme dat slechts wacht op de dag dat wij vergrijsd en verzwakt door elkaar, door onze eeuwige strijd in parlement en Kamer, elkander de rug toekeren en moeten toezien hoe de bebaarde mannen met oorsrpong in een ver land, ons de wetten van hun bestaan gaan opleggen.

Tijd is slechts wat deze mensen afhoudt van hun doel.

Ik krijg datzelfde idee als ik dit forum lees, maar dan vanauit de andere kant gezien, eerst dacht ik ook dat het om een aantal lonsdalers ging....

Hicham

hicham zei:
Ik krijg datzelfde idee als ik dit forum lees, maar dan vanauit de andere kant gezien, eerst dacht ik ook dat het om een aantal lonsdalers ging....

Hicham
Denk dat je eerder een tegenreactie ziet op extreme denkbeelden aangestuurd vanuit iets wat volgens sommigen de ware leer van Allah zou moeten voorstellen. Nederlanders zijn redelijk verdraagzaam, maar als hele hordes hier een Jihad gaan prediken dan komt er logischerwijs vanzelf een tegenreactie. Ik merk zelf ook dat ik radicalere standpunten in ga nemen tegen extremisten die ons hun wil op willen leggen.

Ericr zei:
Denk dat je eerder een tegenreactie ziet op extreme denkbeelden aangestuurd vanuit iets wat volgens sommigen de ware leer van Allah zou moeten voorstellen. Nederlanders zijn redelijk verdraagzaam, maar als hele hordes hier een Jihad gaan prediken dan komt er logischerwijs vanzelf een tegenreactie. Ik merk zelf ook dat ik radicalere standpunten in ga nemen tegen extremisten die ons hun wil op willen leggen.

Jij misschien wel, heb ik ook geen problemen mee, maar de meesten nemen die standpunten in tegen moslims in het algemeen.

Hicham

Die gast moeten ze ff met 2 benen terug in de realiteit zetten.. als ik hem hier tegen kom zal ik wel ff handje helpen..

Jammer dat ie ondergedoken is anders hadden we gezellig met hem een college kunnen volgen :cool:

hicham zei:
Jij misschien wel, heb ik ook geen problemen mee, maar de meesten nemen die standpunten in tegen moslims in het algemeen.

Hicham

Ik ken een aantal moslims, zou het jammer vinden ze te moeten zien vertrekken. Maar helaas kun je niet makkelijk meer het kaf van het koren scheiden.

Iemands uiterlijk zegt niet veel over zn gedachten en ideologie. Zo kende ik een Syrier, die geen Djaballah droeg, geen baard maar wel moslim is.

Die man had extreme gedachten!! Hij heeft me eea over de extreme Moslim ideologie uitgelegd, en mn mond viel open.

Leviathan zei:
Ik ken een aantal moslims, zou het jammer vinden ze te moeten zien vertrekken. Maar helaas kun je niet makkelijk meer het kaf van het koren scheiden.

Iemands uiterlijk zegt niet veel over zn gedachten en ideologie. Zo kende ik een Syrier, die geen Djaballah droeg, geen baard maar wel moslim is.

Die man had extreme gedachten!! Hij heeft me eea over de extreme Moslim ideologie uitgelegd, en mn mond viel open.

Dus dan maar allemaal weg, nu heeft Nederland ze niet meer nodig?

Hicham

hicham zei:

Hicham

Ik vind niet dat alle moslims weg moeten, maar doe nou niet alsof die hier allemaal ooit zijn gekomen omdat we ze zo hard nodig hadden. Dat was alleen de eerste golf in de jaren 60 en 70, bovendien deden die dat niet omdat ze Nederland zo graag wilden helpen, maar omdat ze er zelf beter van werden.. Het was trouwens de afspraak dat ze ook weer terug zouden gaan.
De meeste moslims zijn hier doordat zoveel van hen met iemand uit het thuisland trouwen of omdat Nederland zo aardig was ze als vluchteling op te vangen.

• Topic Starter Topic Starter
hicham zei:

Hicham

Lees hierboven maar wat Zelda schreef Hicham.
Afspraak was dat het tijdelijke arbeid zou zijn. Daarom was er ook geen afspraak gemaakt om taalonderwijs te volgen. Enne, ze kwamen niet om ons land te helpen uit de shit hoor, maar gewoon eerlijk voor eigen portemonnee. Niks verkeerds mee maar ga ze niet portretteren als helpers in nood.

Ze zijn geen helpers in nood, ze hebben gewoon het vuile werk opgeknapt meer niet, en natuurlijk uit financieel oogpunt
Als ik mijn vader als voorbeeld neem, de reden dat ik hier ben geboren: hij werkt nu 32jaar voor het bedrijf waardoor hij na een aantal medische keuringen vanuit zijn woonplaats in marokko is gehaald, kreeg direct een vaste baan en scholing (niets tijdelijks aan)

En vluchtelingen uit marokko?

Hicham

hicham zei:

Hicham

Nadeel is dat tussen elk groepje mensen wel kwaadwillenden zitten, of het nu Moslims zijn of Nederlanders. Alleen zijn er nu eenmaal niet veel Nederlanders die een diepgewortelde haat tegen de Westerse wereld koesteren.

Leviathan zei:
Nadeel is dat tussen elk groepje mensen wel kwaadwillenden zitten, of het nu Moslims zijn of Nederlanders. Alleen zijn er nu eenmaal niet veel Nederlanders die een diepgewortelde haat tegen de Westerse wereld koesteren.

Stating the obvious

DBC01 zei:
Lees hierboven maar wat Zelda schreef Hicham.
Afspraak was dat het tijdelijke arbeid zou zijn. Daarom was er ook geen afspraak gemaakt om taalonderwijs te volgen. Enne, ze kwamen niet om ons land te helpen uit de shit hoor, maar gewoon eerlijk voor eigen portemonnee. Niks verkeerds mee maar ga ze niet portretteren als helpers in nood.

Idd.....niemand gaat emigreren met de gedachte:

Goh, laat ik s lekker de economie in dat land s opkrikken door te gaan werken.

Leviathan zei:
Idd.....niemand gaat emigreren met de gedachte:

Goh, laat ik s lekker de economie in dat land s opkrikken door te gaan werken.

Was ook niet mijn mening, ze gingen uit eigenbelang, maar zijn ook gehaald uit eigenbelang.

Maar laten we het daar maar niet over hebben, daar kunnen we nu toch niet veel meer aan wijzigen.... Hier, nu en hoe verder is belangrijker.

Hicham

hicham zei:
Was ook niet mijn mening, ze gingen uit eigenbelang, maar zijn ook gehaald uit eigenbelang.

De eersten wel ja zoals ik net zei.

hicham zei:
Maar laten we het daar maar niet over hebben, daar kunnen we nu toch niet veel meer aan wijzigen.... Hier, nu en hoe verder is belangrijker.

Hicham

Dat is waar. Hoe hier nu verder? Iedereen die hier woont moet Nederlands spreken, en gewoontes afleren die botsen met Nederlanderse gebruken (zoals een hand weigeren). Je eigen geloof mag je wel beleiden, zolang je daarbij respect toont voor andersdenkenden, en mensen er niet mee lastigvalt.

Terug
Naar boven