Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Hij weet zeker dat hij Nederland binnenkort gaat verlaten.
benchMarc zei:Wat mij bezig houdt is waarom een kerel uit deze tijd zich bekeerd in een geloof dat nog uit de middeleeuwen stamt.
DBC01 zei:Hij geeft les op het forum van Marokko.nl in allerlei zaken aangaande de interpretatie van de Islam, tot menstruatie-les aan toe.
Deze site zou je even moeten bezoeken, speciaal de mensen die zeggen dat het probleem alleen een handjevol fundis' behelst en dat de meerderheid nog altijd positief tegenover Nederlanders staat!
Op Marokko.nl en andere fora vind je duizenden forum-bezoekers met de meest extreme opvattingen aangaande de medemens ('afslachten eenieder die niet met ons en Allah is') en andere zaken. Mensen die dit soort sigs hanteren:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Geen handjevol gekken dus, maar een opkomende golf van vervloekt religieus fanatisme dat slechts wacht op de dag dat wij vergrijsd en verzwakt door elkaar, door onze eeuwige strijd in parlement en Kamer, elkander de rug toekeren en moeten toezien hoe de bebaarde mannen met oorsrpong in een ver land, ons de wetten van hun bestaan gaan opleggen.
Tijd is slechts wat deze mensen afhoudt van hun doel.
Denk dat je eerder een tegenreactie ziet op extreme denkbeelden aangestuurd vanuit iets wat volgens sommigen de ware leer van Allah zou moeten voorstellen. Nederlanders zijn redelijk verdraagzaam, maar als hele hordes hier een Jihad gaan prediken dan komt er logischerwijs vanzelf een tegenreactie. Ik merk zelf ook dat ik radicalere standpunten in ga nemen tegen extremisten die ons hun wil op willen leggen.hicham zei:Ik krijg datzelfde idee als ik dit forum lees, maar dan vanauit de andere kant gezien, eerst dacht ik ook dat het om een aantal lonsdalers ging....
Hicham
Ericr zei:Denk dat je eerder een tegenreactie ziet op extreme denkbeelden aangestuurd vanuit iets wat volgens sommigen de ware leer van Allah zou moeten voorstellen. Nederlanders zijn redelijk verdraagzaam, maar als hele hordes hier een Jihad gaan prediken dan komt er logischerwijs vanzelf een tegenreactie. Ik merk zelf ook dat ik radicalere standpunten in ga nemen tegen extremisten die ons hun wil op willen leggen.
Precies.TylW zei:

slabek zei:Die gast moeten ze ff met 2 benen terug in de realiteit zetten.. als ik hem hier tegen kom zal ik wel ff handje helpen..

hicham zei:Jij misschien wel, heb ik ook geen problemen mee, maar de meesten nemen die standpunten in tegen moslims in het algemeen.
Hicham
Leviathan zei:Ik ken een aantal moslims, zou het jammer vinden ze te moeten zien vertrekken. Maar helaas kun je niet makkelijk meer het kaf van het koren scheiden.
Iemands uiterlijk zegt niet veel over zn gedachten en ideologie. Zo kende ik een Syrier, die geen Djaballah droeg, geen baard maar wel moslim is.
Die man had extreme gedachten!! Hij heeft me eea over de extreme Moslim ideologie uitgelegd, en mn mond viel open.
hicham zei:Dus dan maar allemaal weg, nu heeft Nederland ze niet meer nodig?
Hicham
Hicham
Hicham
Leviathan zei:Nadeel is dat tussen elk groepje mensen wel kwaadwillenden zitten, of het nu Moslims zijn of Nederlanders. Alleen zijn er nu eenmaal niet veel Nederlanders die een diepgewortelde haat tegen de Westerse wereld koesteren.
DBC01 zei:Lees hierboven maar wat Zelda schreef Hicham.
Afspraak was dat het tijdelijke arbeid zou zijn. Daarom was er ook geen afspraak gemaakt om taalonderwijs te volgen. Enne, ze kwamen niet om ons land te helpen uit de shit hoor, maar gewoon eerlijk voor eigen portemonnee. Niks verkeerds mee maar ga ze niet portretteren als helpers in nood.
Leviathan zei:Idd.....niemand gaat emigreren met de gedachte:
Goh, laat ik s lekker de economie in dat land s opkrikken door te gaan werken.
hicham zei:Was ook niet mijn mening, ze gingen uit eigenbelang, maar zijn ook gehaald uit eigenbelang.
hicham zei:Maar laten we het daar maar niet over hebben, daar kunnen we nu toch niet veel meer aan wijzigen.... Hier, nu en hoe verder is belangrijker.
Hicham