Fitness Seller

ach ja oder nicht nicht!

Bezoekers in dit topic

mass_builder

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
3.937
Waardering
2
Dag bodybuildingvrienden,

op marktplaats bij zoekterm ''squat'' vind ik diverse squatrekken van '' Pliant '' en '' Dunlop ''. Ik ben op zoek naar een squatrek en deze zijn, zoals te zien is, redelijk betaalbaar. Mijn vraag voor jullie: is dit goed spul of niet. Het gaat mij dan vooral om stevigheig en levensduur ( en gebruiksgemak )

Vind je het goed spul, antwoord dan:

ach ja

en anders:

nicht nicht

mvg MB

ps als jullie andere tips of opties hebben, van betaalbare maar kwalitatieve squatrekken hoor ik het graag!
 
Geen id :) Maar als je het weet, laat het ons ook ff weten :)
 
- Maximum belasting 160KG (opgave fabriek, wij horen van klanten dat ze ook trainen met 250kg

:roflol: Goed advies ook als winkel.

Ligt er een met een driedubbele hernia in het ziekenhuis. "Ja, ze zeiden dat 250kg best kon!".
 
"Ach ja....Nicht Nicht"

Is goed Bruno alias Sasha Baron Cohen alias Ali G alias Borat
 
Google eens op fit&healthshop ..zitten in roosendaal, middelburg en schiedam

verkopen bodysolid apparaten voor thuis gebruik. Beetje pingelen kan altijd!
 
Wat is je budget?
 
Wat is je budget?

200 euro ong. eiglijk niet meer haha, tis weinig ik weet het, het is voor mijn vriendin:P maar als ik bij haar ben, wil ik ook af en toe mee kunnen doen!
 
lijkt me niet veel soeps maar een goed squatrack ligt niet voor het oprapen dus...
 
zitten geen savetys bij, lijkt me wel k*t, verders zou ik gewoon eens naar zo'n winkeltje gaan en het bekijken, evt gewoon 200kg erop leggen en kijken wat het rackje doet.
 
Ze kunnen maar tot iets van ~150kg dragen volgens mji.
 
Gewoon je eigen maken. Staalbalken, meten en lassen. Succes :)
 
thx voor de link, ik ben zelf ook bezig om thuisgym op te zetten
 
Ik ben ook van plan om zo'n Pliant latpully station te halen. Dus als iemand hiermee bekend is laat het dan even horen :p

Voor 200 euro is trouwens wel een squatrek te vinden , ik zal even kijken of ik iets kan vinden :)

Edit: heb deze net gevonden Finnlo Squatrek Halterstation multifunctioneel tot 200 kg van StrayShop homeshopping

belastbaar tot 200 Kg, voor 170 euro...

Ziet er als een degelijk rek uit, de belastbaarheid is ook nog wel ok. Kijk anders op marktplaats, ik heb daar zelf een rek met bank (die tot ong. 1000kg kunnen houden:p) vandaan voor iets over de 200 euro, moet dus goed te doen zijn.
 
Ik zou het niet kopen, lijkt me te licht en niet veilig. Met 100 euro meer heb je al wel iets degelijk, met safety's.
 
of maak er zelf een:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of laat het maken ;)
 
Ik zag ze ook staan, en ik wilde zo'n topic openen. :D

Ik ben er idd ook achtergekomen dat een goed squatrek niet voor het oprapen ligt.

Iemand een idee erover waar je een goed squatrek kan krijgen?
Ik kijk al weken op marktplaats, maar nog geen succes.

Ik zou het niet kopen, lijkt me te licht en niet veilig. Met 100 euro meer heb je al wel iets degelijk, met safety's.

Sounds good. Weet je ook waar? :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven