Fitness Seller

acne door trainen ?

aaaaaaz

Novice
Waardering
0
Ik ben niet nieuw maar op één of ander manier werkt men account niet (denk dat ik pas vergeten ben) Anyway. Heb sinds ik train wat last op men rug van acné. Nu is het wel zo dat ik ook aan het waxen geweest ben maar dat is nu toch al 2 weken geleden.
Nu is men vraag: Zou de acné door het waxen zijn of door het trainen ? Wat denken jullie ?

Dan toch meer door het waxen dan door het trainen imo. Of gebruik je pillen ofzo?

supplementen, medicatie, ...

het zou idd wel kunnen heb een keer gehoord als je veel traint dat je lichaam dan meer testerone aan maakt en dan soms puistjes kan krijgen op je rug.

het kan ook van het zweten zijn!

Heb hier ook last van sinds ik meer eiwitten inneem. Heb al vitamine B5 genomen (1000mg), nu met zink bezig maar het help geen klote...

Je schijnt ook acne te kunnen krijgen door anabolen

Eerder door het waxen dan door het trainen.

ik heb ook zwaar last van puistjes op m'n rug zelfs op m'n borst ik denk dat het komt door het trainen /testosteron die je lichaam aanmaakt en proteine die je extra neemt ofzo :s wat zou je hier tegen kunnen doen ?

door zweet komt het ook. de huid porien gaan open staan en komt allemaal bacterieen in.
en veroorzaakt onstekingen.

Door veel proteïne, of anabolen

• Topic Starter Topic Starter
Kuur op recept van je arts...Kijk maar in mijn log of search even op google...
Goeie shizzle maar heavy...
ik heb reeds in het verleden zware roa kuur gehad en heb dan ook nooit meer last gehad alleen sinds kort pas op men rug. Ik train ook niet zolang dus vandaar dat ik vroeg of het zou kunnen of het van te trainen was ? Want zo van die puisten wegen niet op tegen het trainen dan voor mij persoonlijk

denk niet dat het snel door het trainen komt, je zweet dan namelijk afvalstoffen uit. voeding of hormonen zal de boosdoener zijn.

Terug
Naar boven