AndroidHealthClinic

Acne preventie

10 gr b5 en nog steeds acne?

Had er ook last van, pak nu 2 gram b5 35 mg zink en biergist. Helpt goed en vrijwel nergens last van... heb vandaag 2e inject gehad van mijn 500 mg test-e only kuur. Benieuwd wat het met mij doet... Hopen op het besten en hopelijk trekt het bij jou snel over bro

Ik heb de werkzame stof nog heel lang in een stift vorm gehad met applicatie kussentje. Als ik bijv 2-3 puistjes had kon ik ze daarmee aanstippen en waren ze relatief snel weg. Maar heb ook vóór roa een fles met vloeistof gehad en daarmee vlogen de plekken vel eraf ja. Moest ik met een wattenschijf mijn gezicht schoonmaken en de vellen kwamen gewoon mee. Dan was roa toch prettiger.

Dan wil ik niet weten hoe ik eruit zie als ik roa gebruik :( Mn huid vervelt nu al

Dan wil ik niet weten hoe ik eruit zie als ik roa gebruik :( Mn huid vervelt nu al

Van roa vervel je niet. Dont worry.

Alleen (erg) droge lippen.

Uiteindelijk ga je blij zijn als je roa krijgt. Ik heb eerst ook al die nutteloze zalfjes en shit moeten proberen voordat ik roa kreeg. Roa is uiteindelijk het enige dat werkte.

Van roa vervel je niet. Dont worry.

Alleen (erg) droge lippen.

Uiteindelijk ga je blij zijn als je roa krijgt. Ik heb eerst ook al die nutteloze zalfjes en shit moeten proberen voordat ik roa kreeg. Roa is uiteindelijk het enige dat werkte.

De huisharts zij tegen mij dat de mensen voor haar stonden die de vellen er naast hadden hangen. Ze vertelde ook dat ze nog zalf kregen tegen litekens enzo

Lekkere dokter dan. Ff lekker aandikken. Ja je krijgt er kapotte lippen van maar de vellen d'r bij hangen?. Zo praat een dokter toch niet. Of zo zou een dokter niet moeten praten. Overdreven omschrijving.

Maar het zijn Alleen je lippen ja. Maar geen vel van andere lichaamsdelen.

Lekkere dokter dan. Ff lekker aandikken. Ja je krijgt er kapotte lippen van maar de vellen d'r bij hangen?. Zo praat een dokter toch niet. Of zo zou een dokter niet moeten praten. Overdreven omschrijving.

Maar het zijn Alleen je lippen ja. Maar geen vel van andere lichaamsdelen.

Ja ze vertelde dat ze de mensen voor zich had staan. Ze zagen er niet meer uit zij ze.

mooi k*twij* dan. Gaat ze tegen aids patienten ook zeggen: ja, ik heb hier mensen die zien er uit als een wandelend skelet?

hahahaha :eek: Dan ga ik gwn fixen dat ik daar in de winter mee begin. Nou word ik gisteren wakker kijk een keer naar me rug. Ben ik gvd allerisch voor die antibiotica me hele rug zit onder de rode bulten niet normaal meer. Jeukt als de t*fus

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven