XXL Nutrition

Acne vs. Vitamine B5

dannE

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
100kg
Vetpercentage
18%
Beste sporters,
Zoals ik lees zijn er hier vele met het probleem: 'acne'.
De 1 heeft er meer last van dan de ander, ook op verschillende topics lees ik; "gezicht, nek, borst, schouders, rug, armen en benen.

Ik zelf heb het ook vooral op me armen, me biceps maar vooral op me triceps.
Ook heb ik het (niet altijd) in me nek, ik ben al bij een huisarts geweest en die had me een zalfje mee gegeven (naam weet ik niet), maar dat werkte niet (helaas).

Ik heb nu Vitamine B5 VITA besteld om te proberen het weg te krijgen en daar wil ik voor de gene die daar interesse in hebben op de hoogte mee houden!

Dus houd deze topic in de gaten... :D

Update:
Ik heb de poeders net ontvangen en natuurlijk gelijk gedronken, ik laat jullie wekelijks weten hoe het ermee gaat.
Heb je nog andere vragen mag je natuurlijk ook PMen!

Laatst bewerkt:
Graag! ik heb er ook al jaren last van. Vooral op mijn rug en bovenbenen. Zou dit magische goedje het verhelpen? Let us know!

Ik heb het zonder AAS op mijn boven rug en rode plekjes op mijn borst en dit gaat niet weg. Dus ik ben ook zeer benieuwd

Heb zelf een tijdje een b-complex geslikt, maar merkte toen niet echt verbetering. Maar dat was maar een maandje, misschien dat het wat meer tijd nodig heeft.

Eventueel zou je het ook nog kunnen combineren met zink (bijv. zma), dat zou het effect versterken.

• Topic Starter Topic Starter
Heb zelf een tijdje een b-complex geslikt, maar merkte toen niet echt verbetering. Maar dat was maar een maandje, misschien dat het wat meer tijd nodig heeft.

Eventueel zou je het ook nog kunnen combineren met zink (bijv. zma), dat zou het effect versterken.

Goed idee, ik ga het eerst 1 maand proberen zonder zink, mocht ik geen resultaat boeken, zal ik idd zink eraan toevoegen.
Thanks!

Dit spul heeft bij mij wonderen verricht. Voorheen zat de acne op mijn hele rug en nek en soms ook gezicht. En behoorlijk ook (acne vulgaris).
Afgelopen januari begonnen met 10 gr over de dag verdeeld en al na een week trok het weg :eek: Nu gebruik ik het nog steeds en ben *compleet* schoon. Voor het eerst sinds jaren een pukkelvrij lijf en zonder gene weer naar het zwembad enzo.

Veel succes en hopelijk krijg je snel hetzelfde resultaat als ik. Ga je zeker volgen hiermee.

Wil niet aan sluikreclame doen ofzo, maar als je goedkoop Vit B5 wilt kopen kan dan ff hier.

Vitamine B5 werkt super als je aas gebruikt. Mijn acne is zeker voor 95% verdwenen ermee. Je zult wel zo rond de 10 gram verdeeld over de dag moeten innemen wil het sucses hebben hoewel sommigen met minder af kunnen. Ik ben benieuwd naar de resultaten.

Vitamine B5 is hier op dit moment in de aanbieding en is goedkoper als je de euro-pond koers in acht neemt plus verzendkosten vanuit Engeland.

Bedankt voor de tip. Het scheelt inderdaad een paar euro's per kilo. Begon al een beetje door mijn voorraad heen te gaan, dus ik ga daar ff bestellen.

Ik heb het eigenlijk helemaal niet erg, ook nooit gehad. Hooguit een paar hier en daar, alleen mijn hals was altijd heel prikkelig en gevoelig, en vaak rode vlekjes enzo.

Omdat ik altijd zocht naar een beter product (omdat die goedkope zooi nooit werkt) kwam ik opeens op Rooscure. Dat is een anti-roosshampoo met erin 1% Ketoconazol.

Het ziet er zo uit (in het doosje zit een klein flesje)
rooscure.jpg

Nog wat extra info:
Rooscure is in Nederland gewoon in de apotheek en bij drogisten (bijv. etos) te koop.
Ketoconazol werkt omdat het ten eerste waarschijnlijk een lichte anti-androgene werking heeft, en ten tweede omdat het de ontstekingsreacties (inflammation) die gepaard gaan met AGA tegengaat.

Het is bedoeld voor op je hoofd, maar als je het lekker laat schuimen in je handen, en je hals/borst/whatever er mee insmeert onder de douche en dan 2-5 min laat werken en het er dan afspoelt, kan ik je garanderen dat de ontstekingen afnemen. Het spul is totaal niet agressief, eigenlijk best lekker. Het heeft voor mij zóveel effect gehad, terwijl ik al weinig last had. M'n hals is van een prikkelige vlekkerige hals naar een superzachte hals gegaan met 0,0 problemen dus ik kan het ten zeerste aanraden!

Ik heb het eigenlijk helemaal niet erg, ook nooit gehad. Hooguit een paar hier en daar, alleen mijn hals was altijd heel prikkelig en gevoelig, en vaak rode vlekjes enzo.

Omdat ik altijd zocht naar een beter product (omdat die goedkope zooi nooit werkt) kwam ik opeens op Rooscure. Dat is een anti-roosshampoo met erin 1% Ketoconazol.

Het ziet er zo uit (in het doosje zit een klein flesje)
rooscure.jpg

Nog wat extra info:

Het is bedoeld voor op je hoofd, maar als je het lekker laat schuimen in je handen, en je hals/borst/whatever er mee insmeert onder de douche en dan 2-5 min laat werken en het er dan afspoelt, kan ik je garanderen dat de ontstekingen afnemen. Het spul is totaal niet agressief, eigenlijk best lekker. Het heeft voor mij zóveel effect gehad, terwijl ik al weinig last had. M'n hals is van een prikkelige vlekkerige hals naar een superzachte hals gegaan met 0,0 problemen dus ik kan het ten zeerste aanraden!

Nice man klinkt goed! als de vitamine B5 niet werken zal ik het zeker gaan proberen!..
over 3 dagen ben ik een week bezig met deze 'kuur' dus dan laat ik jullie ff weten of er verschil is (denk het niet) maar goed.

Anti-roos shampoo voor acne. Only on DBB.

heb nu ook een vitaminne B-complex met biergist gekocht, voor 50dagen, , ik heb wel niet zoveel last van acne dus mss helpt het duidelijker bij erge gevallen. Ik hou je op de hoogte

heb nu ook een vitaminne B-complex met biergist gekocht, voor 50dagen, , ik heb wel niet zoveel last van acne dus mss helpt het duidelijker bij erge gevallen. Ik hou je op de hoogte

Ben benieuwd! we horen het resultaat wel van je :)

goed topic!

ben al n tijd aan t overwegen om B5 te kopen. heb na 15 jaar weer last van acne :/ (en goed ook)

kan iemand me meer vertellen over de inname momenten? 10 gr verdeeld over 3x of zoiets?

groeten

s

Ik gebruik het nu 1 week en natuurlijk nog geen positief verschil, ik ga vanaf morge 4x per dag innemen, hoop jullie over 3 maanden te kunnen melden dat het werkt. Wil je het tussendoor weten hoor ik het wel :D

Bedankt voor de gene die ook hun tips geven!

Ik ben vandaag ook begonnen, had een kilo besteld van stopacne.
Als je het goed vind zal ik ook af en toe in dit topic posten hoe het bij mij gaat. Vind het trouwens totaal niet oplossen in water, het word gewoon een plakkerige klont bij mij. Smaak is ook vies maar ga niet snel over me nek, ben wel wat gewend.

Las ook iets over b-complex erbij slikken, is dat ook aan te raden als je al biergist gebruikt?

Hi, ik heb ook namelijk veel last van puisten.
Heb Zink geprobeerd en het helpt!
Als ik teveel melk drink komt het wel weer terug.. :(

Ik doe 2 theelepels in een schoon droog glas en dan een klein beetje water erbij. Als je warm water gebruikt lost het nog sneller op maar over het algemeen duurt het wel een paar minuten. Een beetje zwenken met het glas helpt ook.

super ik dit volgen.
ik heb er enorm last van op me rug schouders en gezicht!
ik krijg het van whey heb ik gemerkt.
sinds ik het 2 maande niet meer gebruik heb ik geen enkele puist op me gezicht.
nu ben ik er weer aanbegonnen, ik ben benieuwd of de puisten nu gaan terugkomen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven