dannE
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 18%
Beste sporters,
Zoals ik lees zijn er hier vele met het probleem: 'acne'.
De 1 heeft er meer last van dan de ander, ook op verschillende topics lees ik; "gezicht, nek, borst, schouders, rug, armen en benen.
Ik zelf heb het ook vooral op me armen, me biceps maar vooral op me triceps.
Ook heb ik het (niet altijd) in me nek, ik ben al bij een huisarts geweest en die had me een zalfje mee gegeven (naam weet ik niet), maar dat werkte niet (helaas).
Ik heb nu Vitamine B5 VITA besteld om te proberen het weg te krijgen en daar wil ik voor de gene die daar interesse in hebben op de hoogte mee houden!
Dus houd deze topic in de gaten...
Update:
Ik heb de poeders net ontvangen en natuurlijk gelijk gedronken, ik laat jullie wekelijks weten hoe het ermee gaat.
Heb je nog andere vragen mag je natuurlijk ook PMen!
Zoals ik lees zijn er hier vele met het probleem: 'acne'.
De 1 heeft er meer last van dan de ander, ook op verschillende topics lees ik; "gezicht, nek, borst, schouders, rug, armen en benen.
Ik zelf heb het ook vooral op me armen, me biceps maar vooral op me triceps.
Ook heb ik het (niet altijd) in me nek, ik ben al bij een huisarts geweest en die had me een zalfje mee gegeven (naam weet ik niet), maar dat werkte niet (helaas).
Ik heb nu Vitamine B5 VITA besteld om te proberen het weg te krijgen en daar wil ik voor de gene die daar interesse in hebben op de hoogte mee houden!
Dus houd deze topic in de gaten...

Update:
Ik heb de poeders net ontvangen en natuurlijk gelijk gedronken, ik laat jullie wekelijks weten hoe het ermee gaat.
Heb je nog andere vragen mag je natuurlijk ook PMen!
Laatst bewerkt:

Nu gebruik ik het nog steeds en ben *compleet* schoon. Voor het eerst sinds jaren een pukkelvrij lijf en zonder gene weer naar het zwembad enzo.