XXL Nutrition

Acne vs. Vitamine B5

dannE

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
100kg
Vetpercentage
18%
Beste sporters,
Zoals ik lees zijn er hier vele met het probleem: 'acne'.
De 1 heeft er meer last van dan de ander, ook op verschillende topics lees ik; "gezicht, nek, borst, schouders, rug, armen en benen.

Ik zelf heb het ook vooral op me armen, me biceps maar vooral op me triceps.
Ook heb ik het (niet altijd) in me nek, ik ben al bij een huisarts geweest en die had me een zalfje mee gegeven (naam weet ik niet), maar dat werkte niet (helaas).

Ik heb nu Vitamine B5 VITA besteld om te proberen het weg te krijgen en daar wil ik voor de gene die daar interesse in hebben op de hoogte mee houden!

Dus houd deze topic in de gaten... :D

Update:
Ik heb de poeders net ontvangen en natuurlijk gelijk gedronken, ik laat jullie wekelijks weten hoe het ermee gaat.
Heb je nog andere vragen mag je natuurlijk ook PMen!

Laatst bewerkt:
Graag! ik heb er ook al jaren last van. Vooral op mijn rug en bovenbenen. Zou dit magische goedje het verhelpen? Let us know!

Ik heb het zonder AAS op mijn boven rug en rode plekjes op mijn borst en dit gaat niet weg. Dus ik ben ook zeer benieuwd

Heb zelf een tijdje een b-complex geslikt, maar merkte toen niet echt verbetering. Maar dat was maar een maandje, misschien dat het wat meer tijd nodig heeft.

Eventueel zou je het ook nog kunnen combineren met zink (bijv. zma), dat zou het effect versterken.

• Topic Starter Topic Starter
Heb zelf een tijdje een b-complex geslikt, maar merkte toen niet echt verbetering. Maar dat was maar een maandje, misschien dat het wat meer tijd nodig heeft.

Eventueel zou je het ook nog kunnen combineren met zink (bijv. zma), dat zou het effect versterken.

Goed idee, ik ga het eerst 1 maand proberen zonder zink, mocht ik geen resultaat boeken, zal ik idd zink eraan toevoegen.
Thanks!