Fitness Seller

Acne vs. Vitamine B5

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn op dit forum die vitamine B5 gebruiken tegen acne. Voor mij heeft het heel erg geholpen. Als ik het niet gebruik dan zit ik in een paar weken weer onder. In m`n gezicht dan tenminste want ergens anders heb ik er niet zo`n last van.

Ik heb ook een tijdje biergist gebruikt, heeft naar mijn idee wel geholpen, ookal was het niet zo'n geval. je haar gaat er wel harder van groeien had ik het idee :P

heb sinds gisteren 1kg vitamine b5 staan.
ik neem s morgens 5 gr en s avonds 5gr. (afgemeten met keukenwegschaal)

ik hou jullie op de hoogte.

Volgens mij kan je die 10 gram beter over 4 keer verspreiden. Succes iig, ik ben nu 1 week bezig en merk toch al een verbetering.

Inderdaad over 4 innames verdelen zodat het de hele dag een beetje in je systeem kan circuleren is het beste.

Het poeder lost trouwens beter op in koolzuur, dus als je het mixt in caloriearme frisdrank dan is de klont zo opgelost en is het bovendien wat prettiger te drinken vind ik persoonlijk.

Volgens mij kan je die 10 gram beter over 4 keer verspreiden. Succes iig, ik ben nu 1 week bezig en merk toch al een verbetering.

niet zo praktisch ivm werk

het lijkt zo ook te werke, heb de indruk dat het betert. ik laat het jullie weten

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad over 4 innames verdelen zodat het de hele dag een beetje in je systeem kan circuleren is het beste.

Het poeder lost trouwens beter op in koolzuur, dus als je het mixt in caloriearme frisdrank dan is de klont zo opgelost en is het bovendien wat prettiger te drinken vind ik persoonlijk.

Ik heb frisdrank van mijn eetschema verwijdert en dat gaat er ook echt niet meer op komen haha!
Gewoon met water mixen...
ik vul me glas met water, doe er een lepel in en ga roeren en tegelijker tijd rustig aan het poeder erin doen.. dan 1 minuutje ff laten staan en dan is het ook klontvrij :D
suc6 ermee..

ik ben nu ruim 2 weken bezig.. heb eerlijk gezegt nog geen resultaat..

eerste update

b5 werkt, voor mij toch.

acne wordt minder....maar als ik 2 dagen geen B5 drink heb ik gewoon verse acne :/

maar het doet zeker wat.

Vit b5 werkte niet voldoende voor me. Ik gebruik nu tretinoine crème en dat werkt subliem.
Elke dag een laagje opbrengen en het wordt al snel minder.

mn vriendin gebruikt ook biergist/B5 rommel tegen acne, volgens haar werkt het. :)

Ik ben nu ruim 3 weken bezig met B5, tot nu toe werkt het nog steeds niet, wat wel logisch is nog.
Maar ik heb vandaar toch de biergist gekocht om het nog beter aan te pakken, hoop dat het lukt met b5 en biergist :D

Ik ben nu ruim 3 weken bezig met B5, tot nu toe werkt het nog steeds niet, wat wel logisch is nog.
Maar ik heb vandaar toch de biergist gekocht om het nog beter aan te pakken, hoop dat het lukt met b5 en biergist :D

Al enige vooruitgang? Bij mij werkte het na ongeveer anderhalve week maar het kan soms ook enkele maanden duren. Gebruik je wel genoeg (10 gram/dag)? Ik slik ook elke dag een vitamine B complex. (goedkoop te krijgen bij de Action bijv).

Al enige vooruitgang? Bij mij werkte het na ongeveer anderhalve week maar het kan soms ook enkele maanden duren. Gebruik je wel genoeg (10 gram/dag)? Ik slik ook elke dag een vitamine B complex. (goedkoop te krijgen bij de Action bijv).

Ik neem sochtends 1 theelepel + 1 biergist capsule
smiddags 1 theelepel + 1 biergist capsule
en savonds 1 theelepel + 1 biergist capsule

Maar helaas heb ik nog geen resultaat, dus ik zal nog geduld moeten hebben.
Beter man dat het bij jou wel zo snel werkt!
Ik laat het wel weten als het bij mij minder wordt.

kan iemand mij links geven van die vitamine B en biergist sups? want ik kom er niet vanaf wat ik ook probeer lkben zelfs helemaal van de zuivel af behalve kwark.
ik drink voldoende water. als deze sups niet werken dan ga ik elke week onder de zonnebank want op vakantie in spanje afgelope jaar had ik na 2 dagen NIKS meer, me rug en gezicht waren CLEAN

kan iemand mij links geven van die vitamine B en biergist sups? want ik kom er niet vanaf wat ik ook probeer lkben zelfs helemaal van de zuivel af behalve kwark.
ik drink voldoende water. als deze sups niet werken dan ga ik elke week onder de zonnebank want op vakantie in spanje afgelope jaar had ik na 2 dagen NIKS meer, me rug en gezicht waren CLEAN

vitamine B5 link

biergist gewoon halen bij de Hema voor 2,50 per pot geloof ik
vitamine b complex oa verkrijgbaar bij de Action en waarschijnlijk ook bij de Hema...

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Ik neem sochtends 1 theelepel + 1 biergist capsule
smiddags 1 theelepel + 1 biergist capsule
en savonds 1 theelepel + 1 biergist capsule

Maar helaas heb ik nog geen resultaat, dus ik zal nog geduld moeten hebben.
Beter man dat het bij jou wel zo snel werkt!
Ik laat het wel weten als het bij mij minder wordt.

Misschien moet je eens 4 x per dag een volle theelepel nemen. Dat is ongeveer gelijk aan 10 gram

vitamine B5 link

biergist gewoon halen bij de Hema voor 2,50 per pot geloof ik
vitamine b complex oa verkrijgbaar bij de Action en waarschijnlijk ook bij de Hema...

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Misschien moet je eens 4 x per dag een volle theelepel nemen. Dat is ongeveer gelijk aan 10 gram

ik heb hier thuis van me moeder een vitamine b complex sup, is dat hetzelfde als de vitamine B5?
en de biergist ga ik halen bij de HEMA, me moeder is daar filiaalmanager en ze zei dat ze het hebben!

Ik ben nu ook een paar weken bezig met 10 gram per dag, en het leek de eerste week te helpen maar nu zit me hele kaaklijn weer vol. Maar het kan 3 maanden duren voor het werkt dus misschien is dit gewoon alle rotzooi die er nog uit komt. Dat is wat ik hoop iig. Ik sliep vroeger altijd op me buik maar heb mezelf nu aangeleerd op me rug te slapen, ik denk dat het hiermee ook een stuk minder gaat worden. Ik slik nu ook vitamine b-100 complex erbij, had gelezen dat je anders tekorten kan krijgen van andere b-vitamines.

ik heb hier thuis van me moeder een vitamine b complex sup, is dat hetzelfde als de vitamine B5?
en de biergist ga ik halen bij de HEMA, me moeder is daar filiaalmanager en ze zei dat ze het hebben!

Nee die vitamine b complex daar zitten alle vitamines van de B-groep in. Dus ook vitamine B5 maar dan wel in een hele lage hoeveelheid. Dat zal nauwelijks of niets geen verschil maken.

De vitamine B complex is handig om erbij te slikken als je vitamine b5 gebruikt vanwege een mogelijke onbalans in de opname van de andere vitamines uit de B-groep die zou kunnen ontstaan wanneer je langere tijd vitamine b5 gebruikt in hoge doseringen.

dus even een samenvatting, ik moet biergist in combinatie met B5 gebruike om me puisten te verminderen?

ik haal biergist bij de tuinen. daar heb je een flinke pot met pillen van een halve gram. daar kan je 6 van op een dag nemen. pot kost 12 euro.

dus even een samenvatting, ik moet biergist in combinatie met B5 gebruike om me puisten te verminderen?

In ieder geval de vitamine B5. Biergist en vitamine b complex zijn optioneel, maar kunnen de werking van de B5 versterken. Ik slik zowiezo iedere dag een multivitamine en een vitamine B complex naast de vitamine B5.

Terug
Naar boven