Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij kan je die 10 gram beter over 4 keer verspreiden. Succes iig, ik ben nu 1 week bezig en merk toch al een verbetering.
Inderdaad over 4 innames verdelen zodat het de hele dag een beetje in je systeem kan circuleren is het beste.
Het poeder lost trouwens beter op in koolzuur, dus als je het mixt in caloriearme frisdrank dan is de klont zo opgelost en is het bovendien wat prettiger te drinken vind ik persoonlijk.

mn vriendin gebruikt ook biergist/B5 rommel tegen acne, volgens haar werkt het.![]()

Ik ben nu ruim 3 weken bezig met B5, tot nu toe werkt het nog steeds niet, wat wel logisch is nog.
Maar ik heb vandaar toch de biergist gekocht om het nog beter aan te pakken, hoop dat het lukt met b5 en biergist![]()
Al enige vooruitgang? Bij mij werkte het na ongeveer anderhalve week maar het kan soms ook enkele maanden duren. Gebruik je wel genoeg (10 gram/dag)? Ik slik ook elke dag een vitamine B complex. (goedkoop te krijgen bij de Action bijv).
kan iemand mij links geven van die vitamine B en biergist sups? want ik kom er niet vanaf wat ik ook probeer lkben zelfs helemaal van de zuivel af behalve kwark.
ik drink voldoende water. als deze sups niet werken dan ga ik elke week onder de zonnebank want op vakantie in spanje afgelope jaar had ik na 2 dagen NIKS meer, me rug en gezicht waren CLEAN
Ik neem sochtends 1 theelepel + 1 biergist capsule
smiddags 1 theelepel + 1 biergist capsule
en savonds 1 theelepel + 1 biergist capsule
Maar helaas heb ik nog geen resultaat, dus ik zal nog geduld moeten hebben.
Beter man dat het bij jou wel zo snel werkt!
Ik laat het wel weten als het bij mij minder wordt.
vitamine B5 link
biergist gewoon halen bij de Hema voor 2,50 per pot geloof ik
vitamine b complex oa verkrijgbaar bij de Action en waarschijnlijk ook bij de Hema...
---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------
Misschien moet je eens 4 x per dag een volle theelepel nemen. Dat is ongeveer gelijk aan 10 gram
ik heb hier thuis van me moeder een vitamine b complex sup, is dat hetzelfde als de vitamine B5?
en de biergist ga ik halen bij de HEMA, me moeder is daar filiaalmanager en ze zei dat ze het hebben!
kan iemand mij links geven van die vitamine B en biergist sups? want ik kom er niet vanaf wat ik ook probeer lkben zelfs helemaal van de zuivel af behalve kwark.
ik drink voldoende water. als deze sups niet werken dan ga ik elke week onder de zonnebank want op vakantie in spanje afgelope jaar had ik na 2 dagen NIKS meer, me rug en gezicht waren CLEAN
dus even een samenvatting, ik moet biergist in combinatie met B5 gebruike om me puisten te verminderen?