Fitness Seller

Acne vs. Vitamine B5

In ieder geval de vitamine B5. Biergist en vitamine b complex zijn optioneel, maar kunnen de werking van de B5 versterken. Ik slik zowiezo iedere dag een multivitamine en een vitamine B complex naast de vitamine B5.

en dat helpt voor jouw?
ik wil er echt vanaf van die pukkels.
ik ga het direct proberen, waar kan ik Vitamine B5 goedkoop kopen? biergist koop ik bij de HEMA

• Topic Starter Topic Starter
dus even een samenvatting, ik moet biergist in combinatie met B5 gebruike om me puisten te verminderen?

Het gaat hier meer om 'acne', dat zijn ontstekkingen in de haarzakjes waardoor je idd een soort puistje(s) krijgt.

Neem idd biergist met vitamine B5 en dan maar hopen dat het over gaat, bij de 1 is dat binnen 2 weken, bij andere (zoals mij) duurt het wat langer helaas.
Suc6

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

en dat helpt voor jouw?
ik wil er echt vanaf van die pukkels.
ik ga het direct proberen, waar kan ik Vitamine B5 goedkoop kopen? biergist koop ik bij de HEMA

ff googlen naar internet suplementen winkels, en anders bij de tuinen of vitaminstore.
hema etos en kruidvat zullen het ook hebben. beetje zoeken;)

okey duidelijk, hoeveel per dag moet ik nemen van de B5 en hoeveel van de biergist? zodat ik weet hoelang ik met een pot van 200 gram kan doen.

Als je niet zeker bent of het voor jou ook werkt zou ik voor de 500 gram gaan. Met 200 gram doe je maar 3 weken. Met 500 gram doe je al weer 50 dagen, en het kost je een tientje meer. Eigenlijk moet je het een paar maanden de kans geven om te kijken of het werkt.
Op de site staan ook gebruiksaanwijzingen over het gebruik van de B5. Maar het komt er op neer dat je ongeveer 10 gram per dag neemt verdeeld over 4 X per dag. Dus niet 10 gram in een keer:)

Geen idee hoeveel biergist je erbij moet nemen, maar 10 tot 12 pilletjes per dag zou genoeg moeten zijn lijkt me.

Als je niet zeker bent of het voor jou ook werkt zou ik voor de 500 gram gaan. Met 200 gram doe je maar 3 weken. Met 500 gram doe je al weer 50 dagen, en het kost je een tientje meer. Eigenlijk moet je het een paar maanden de kans geven om te kijken of het werkt.
Op de site staan ook gebruiksaanwijzingen over het gebruik van de B5. Maar het komt er op neer dat je ongeveer 10 gram per dag neemt verdeeld over 4 X per dag. Dus niet 10 gram in een keer:)

Geen idee hoeveel biergist je erbij moet nemen, maar 10 tot 12 pilletjes per dag zou genoeg moeten zijn lijkt me.

10 tot 12? holly shit!!
dure grapjes dit man, kwil alleen maar van me puiste afkomen ahaha damn!

Tja het is maar net hoeveel last je ervan hebt. Ik heb het er graag voor over. Let wel, mocht het voor jou werken dan kun je bijv ook een kilo halen. Dat is dan weer nog goedkoper. En de 10 gram per dag is waarmee je begint. als het werkt verlaag je de dosis bijv naar 7 gram per dag. Blijven de pukkels weg dan verlaag je weer naar 5 gram. Net zo lang totdat je merkt dat je acne weer terug komt. Dan zit je dus te laag en moet je iets hoger gaan zitten met je B5. Verschilt gewoon per persoon. En misschien werkt het wel helemaal niet...Anders moet je misschien zoiets als benzoylperoxide proberen. Dat kost geen drol bij de apotheek.

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

En als je bedoelde dat 10-12 pilletjes biergist een dure grap is dan kan ik je zeggen dat een pot van 500 biergistpillen bij de HEMA zo`n 3 euro kost...als het niet minder is...

Tja het is maar net hoeveel last je ervan hebt. Ik heb het er graag voor over. Let wel, mocht het voor jou werken dan kun je bijv ook een kilo halen. Dat is dan weer nog goedkoper. En de 10 gram per dag is waarmee je begint. als het werkt verlaag je de dosis bijv naar 7 gram per dag. Blijven de pukkels weg dan verlaag je weer naar 5 gram. Net zo lang totdat je merkt dat je acne weer terug komt. Dan zit je dus te laag en moet je iets hoger gaan zitten met je B5. Verschilt gewoon per persoon. En misschien werkt het wel helemaal niet...Anders moet je misschien zoiets als benzoylperoxide proberen. Dat kost geen drol bij de apotheek.

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

En als je bedoelde dat 10-12 pilletjes biergist een dure grap is dan kan ik je zeggen dat een pot van 500 biergistpillen bij de HEMA zo`n 3 euro kost...als het niet minder is...

ooh haha dan valt het idd mee, ik wil het wel proberen, kheb er nu niet zoveel last van, af entoe paar dikke pukkels op me gezicht, maar straks met de bulk vanaf 1 sept gaat het weer erger worden, was afgelope herfst/winter ook het geval. en dat wil ik dus voorkome dit keer.

benzoylperoxide heb ik al een gebruikt, maakte het alleen maar erger.

ooh haha dan valt het idd mee, ik wil het wel proberen, kheb er nu niet zoveel last van, af entoe paar dikke pukkels op me gezicht, maar straks met de bulk vanaf 1 sept gaat het weer erger worden, was afgelope herfst/winter ook het geval. en dat wil ik dus voorkome dit keer.

benzoylperoxide heb ik al een gebruikt, maakte het alleen maar erger.

Als je echt van je puisten af wilt zou ik Roa nemen, ik begin ook enorm last van puisten te krijgen overal. Zal naar huisarts gaan en vertellen dat het mijn zelfvertrouwen schade oploopt en ik al veel creme's heb gebruikt en toch nog puisten heb en hem roaccutane laten voorschrijven.

Iemand hier een antwoord op?

[Link niet meer beschikbaar]

en

Hi shirleyB,my skin is horribly dry now,it flakes constantly and ive had no oil return after coming off b5,actually my skin is even drier now then it was when i was taking them and also im suffering hair loss very badly but i think thats because im still so dry,ive got no oil in my hair to keep it nourished.Im hoping this is just temporaliry though and that within the next few months things should start to get better.I hate being so dry,i do actually want some oil back.

I started on a few a day at first but that did nothing for me so i started to up my dose to 10 a day and that was when i broke out badly so i took the 20 and it was a miracle when i did because i really literally cleared up overnight but i really wouldnt reccomend to any1 to take such high dose because i believe thats why i am now suffering badly from hair loss and very dry skin

If i could go back i would of never have done it.My skin was never this dry before i ever took any b5,it was quite bearable but now it is just very badly dry and im amazed that im still dry after all this time,i was actually expecting to be spotty again within a week of no b5

Goodluck with it anyway if you decide to take it but i wouldnt advice anyone to take as much as i did.
i notice your reply to shirley and read it i couldn't help
but to be curious and ask how is your skin doing now? how are you feeling these days?
has your oil returned?

i was only taking 1gram a day for like 5months i wanted to eventually
stop and deal with it since i though that may-b b5 wasn't going to
be a forever thing just temporary but at month 3 i said ok enough!
quit and i felt like i was going back to normal then i saw my acne returned
and nothing was working for my acne and went back to it for 2 months
the reason i stopped was beacuse i dealt with extremely dry skin, constant toilet
visits pee pee and well the 2nd one lol... dehydration, hair loss, and feared for my health
i finally stopped on the fifth month because i was soooo dry and lost alot of weight
and ive been off it for one month and im still dry!!!! everywhere my hands my arms
im flakey everywhere and i as you want my oils back!

its true it looks unhealthy to look this dry.....
sometimes it feels like how long is this suppose to be i get real
upset over it , hoping that you and i get our oil productions back.
i hope you are doing well pam and that by now things are ok

Wilde het zelf ook proberen maar fl**kers die weer met zulke verhalen komen maken me bang

Als je echt van je puisten af wilt zou ik Roa nemen, ik begin ook enorm last van puisten te krijgen overal. Zal naar huisarts gaan en vertellen dat het mijn zelfvertrouwen schade oploopt en ik al veel creme's heb gebruikt en toch nog puisten heb en hem roaccutane laten voorschrijven.

roa is wel heftige spul ofniet.
ik ga even binnenkort een afspraak maken bij de huisarts even kijken wat hij ervan vind.

roa is wel heftige spul ofniet.
ik ga even binnenkort een afspraak maken bij de huisarts even kijken wat hij ervan vind.

Probeer anders eerst MINOCYCLINE. is ook een antibioticum zoals roaccutane maar minder hevig (eigenlijk soort broertje van). Ik gebruik het nu zelf en werk perfect, acne verdwijnt als sneeuw voor de zon en geen (te) droge huid.

Ik wilde zelf ook eerst aan de roaccutane maar is nogal heftig spul, heb het al eerder gehad. Moet je dus ook echt alleen doen in de herfst of winter ivm de zon. En erna is het toch terug gekomen, sommige zeggen wel dat je één lange kuur moet en dan nog één korte om er echt van af te zijn.

OT:

Trouwens gebruik SEBAMED, de hele lijn is echt perfect, zeep (bar) is heel neutraal en dag & nachtcreme zijn perfect. gebruik nu niks anders meer voor huidverzorging.

Gebruik wel nog de volgende supplementen vit c (2x), multi (1x), b-complex (1x) & magnesium (4x) (taurine) en visolie (6 stuks per dag). Alle producten zijn van powersupplements.

Succes

gewoon aan de roa, werkte top bij mij! na 3weken al alles kwijt en er een half jaar mee door ben blijven gaan, en een dokter die veel tegelijk gaf ook nog eens bergen met doosjes over.

Terug
Naar boven