MuscleMeat

Adam G vrijgesproken van roofmoord

In het 3de Rijk had die al lang tegen de muur gestaan Arnoldfan!

Ontopic: Ongeloofelijk!
De verwachting van de aanhangers van het Derde Rijk-concept was dat het Derde Rijk (minstens) duizend jaar zou bestaan. De nazi's hebben formeel echter nooit gebruik gemaakt van dit concept. Zo vaardigde Adolf Hitler tweemaal een edict uit waarin de media werden opgeroepen te stoppen met het gebruik van het begrip 'Derde Rijk'. Niettemin wordt tegenwoordig het begrip 'Derde Rijk' doorgaans nog altijd gebruikt om nazi-Duitsland aan te duiden.
:rolleyes:

bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nazi-Duitsland

moord = en blijft moord (met of zonder voorbedachte of de intentie, je heb het em geflikt hé, kan je niet terugnemen) waarom die gradaties?

het spijtige van de zaak, 15-20 jaar = in werkelijkheid met wat geluk en goed gedrag (voor hem), loop je hem binnen 5 jaar tegen heb lijf... wat een straf zeg, slachtoffer was 18, had dus nog heel wat meer jaren tegoed...
15-20 jaar zou tenminste effectief moeten zijn.

"hij heeft spijt" "hij reageerde uit paniek (7 messteken?)"

vraag me af uit welk land deze jury komt, want ze hebben duidelijk geen blijk van medeleven voor de ouders/familie van het slachtoffer...

ALS hij dan al 15 tot 20 jr krijgt zou hij ze van mij in land van herkomst mogen uitzitten (in een isolatie-cel van 2m*)

welkom in belgie

Wat een zielige vent, nog wat doen alsof hij spijt heeft om toch maar een jaartje minder te moeten brommen

te grappig weer voorwoorden, ik ga hier geen verder geen woorden aan vuil maken.

iig als die dader iets in mijn omgeving had gedaan, sloeg ik m gewoon elke maand het ziekenhuis in voor een jaar of 2. dat zal m leren

te grappig weer voorwoorden, ik ga hier geen verder geen woorden aan vuil maken.

iig als die dader iets in mijn omgeving had gedaan, sloeg ik m gewoon elke maand het ziekenhuis in voor een jaar of 2. dat zal m leren

Jij bent echt de grootste interheld die ik ken
emo.gif

afknallen dat k*tzigeunervolk. en zijn mama maar traantjes faken

De verwachting van de aanhangers van het Derde Rijk-concept was dat het Derde Rijk (minstens) duizend jaar zou bestaan. De nazi's hebben formeel echter nooit gebruik gemaakt van dit concept. Zo vaardigde Adolf Hitler tweemaal een edict uit waarin de media werden opgeroepen te stoppen met het gebruik van het begrip 'Derde Rijk'. Niettemin wordt tegenwoordig het begrip 'Derde Rijk' doorgaans nog altijd gebruikt om nazi-Duitsland aan te duiden.
:rolleyes:

bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nazi-Duitsland

Ok Sherlock, zal ik er de volgende keer sarcasme tags rondzetten zodat jij het ook begrijpt? :roflol:

zielige uitspraak van het gerecht

typisch weer

hopelijk zal de jury deze nacht fijn kunnen slapen na een diner bij kaarslicht

gvd zeg :mad:

20 jaar lijkt me nog steeds een forse straf en in ieder geval recht doen aan het feit dat hij gepleegd heeft. Het is jammer dat het geen 30 jaar is geworden maar in ieder geval is die malloot een tijd uit de maatschappij verdwenen.

Die 20 jaar moet hij nooit uitzitten, in België heb je nog een leuke wet voor criminelen die zegt dat je na 1/3 van je straf al kan vrijkomen. Ja het is een apenland, dat zeggen wij hier elke dag.

Daarom is het systeem van het hof van assisen zo bagger. Als er maar voldoende wordt ingespeeld op het geweten van de juryleden maakt bijna iedereen een kans om vrijgesproken te worden. Laat de uitspraak beslist worden door de magistraten en niet door een jury die te makkelijk gemanipuleerd wordt.

Schandalig. Zeker als je weet dat Adam G waarschijnlijk nog voor zijn 30e vrij kan komen met het vervroegd vrijlaten.

20j waar hij maar 1/3 van moet uitzitten? Belachelijk!

In Nederland kan je dacht ik vrijkomen na 2/3e van je straf uitgezeten te hebben.

indd, maar de straffen liggen dan ook weer lager dan 20 jaar, daar moet je hier een hele familie voor uitmoorden wil je 20 jaar vast komen te zitten, gewoon droefig.

Terug
Naar boven