Fitness Seller

Adam G vrijgesproken van roofmoord

onzinnig dit, imo moet stelen gestraft worden en iemand die bestolen wordt schadeloos worden gesteld. wat doen die r**ards hier? precies het omgekeerde, goed bezig. stelletje randdebielen, watvoor signaal denken ze dat zoiets uitgeeft naar de samenleving?

je zou zowat het recht in eigen handen gaan nemen...

achterlijke rechters, softe f**gots

Hij heeft 20 jaar gekregen, hij moet zijn straf in Polen uitzitten en daar kan je na 1/2 al vrij komen, dus na 10 jaar. Maar hij zat al 2.5 jaar in voorhechtenis dus in het beste geval is hij binnen 7.5 jaar terug vrij.

waar blijven die linkse mensen nou trouwens?

Hij heeft 20 jaar gekregen, hij moet zijn straf in Polen uitzitten en daar kan je na 1/2 al vrij komen, dus na 10 jaar. Maar hij zat al 2.5 jaar in voorhechtenis dus in het beste geval is hij binnen 7.5 jaar terug vrij.

ok dat wist ik niet, ik heb niet het hele verhaaltje gevolgd :o

belachelijk dit, een vuistslag in het gezicht van de ouders is het

trouwens na 10 jaar is hij vrij mits goed gedrag dit is gewoon schandalig, verder word de jongen geen loonbeslag gelegd ofzo voor de rest van zijn leven wat ik ook niet snap!

Als ik morgen iemand iets aandoe moet ik ervoor betalen en voor gaan zitten waarom kunnen ze die mensen niet zelfde straf opleggen!

regels in belgie pfffff boel schit gewoon geluk hebben soms zo zie je wel. mijn meening als je dood moet je ook gedood worden simpel

trouwens na 10 jaar is hij vrij mits goed gedrag dit is gewoon schandalig, verder word de jongen geen loonbeslag gelegd ofzo voor de rest van zijn leven wat ik ook niet snap!

Als ik morgen iemand iets aandoe moet ik ervoor betalen en voor gaan zitten waarom kunnen ze die mensen niet zelfde straf opleggen!
Adam zal waarschijnlijk op een beschermde afdeling komen te zitten, zo niet........zal zijn straf er best nog wat zwaarder op kunnen worden!
;)

Jongens het is nog erger dan we dachten... hij mocht kiezen (!) voor de Belgische gevangenis en heeft dat natuurlijk ook gedaan (duh) en kan nu dus vrijkomen na 20/3 = 6,5 jaren. Met goed gedrag doen ze er nog wel dat half jaartje af. Stel je voor, iemand 6 x steken en koelbloedig afmaken als een hond en dan na 6 jaartjes alweer vrolijk rondlopen. Een jaartje per dodelijke messteek zeg maar. Ik heb alle hoop verloren in het rechtssysteem in dit gekkenland.

Jongens het is nog erger dan we dachten... hij mocht kiezen (!) voor de Belgische gevangenis en heeft dat natuurlijk ook gedaan (duh) en kan nu dus vrijkomen na 20/3 = 6,5 jaren. Met goed gedrag doen ze er nog wel dat half jaartje af. Stel je voor, iemand 6 x steken en koelbloedig afmaken als een hond en dan na 6 jaartjes alweer vrolijk rondlopen. Een jaartje per dodelijke messteek zeg maar. Ik heb alle hoop verloren in het rechtssysteem in dit gekkenland.

In Nederland is het niet veel beter. Zie nieuwsbericht 8 jaar voor moord. Daar was dus ook nog moord bewezen, ****ing 8 jaar. :rolleyes:

**** het belgisch gerecht. ze hadden die lul beter naar Auschwitsch gedeporteerd.

hier zit ie binnen paar dagen lekker te gamen op zijn ps3. de vieze hond

Adam G., die in april 2006 Joe Van Holsbeeck doodstak en gisteren veroordeeld werd tot 20 jaar cel, wil zijn straf in België en niet in zijn geboorteland Polen uitzitten. Dat zeggen zijn advocaten. Zij gaan daarvoor stappen ondernemen bij de bevoegde Belgische instanties. In België zou hij na een derde van zijn straf voorwaardelijk kunnen vrijkomen, in Polen is dat pas na de helft.

Veroordeling
Het hof van assisen van Brussel veroordeelde de 19-jarige Adam G. gisteren tot 20 jaar cel wegens diefstal met geweld en de dood tot gevolg, maar zonder de intentie te doden. Hij moet in principe zijn straf uitzitten in zijn geboorteland Polen, zoals overeengekomen in de uitleveringsvoorwaarden tussen België en Polen.
Na de feiten vluchtte Adam G. naar Polen, waar hij op 27 april 2006 werd opgepakt. Enkele maanden later, op 2 augustus, werd hij aan België uitgeleverd.

Belgische cel
Hij wil nu liever zijn straf uitzitten in een Belgische cel. Volgens zijn advocaten verwacht Adam G., die een zigeunerafkomst heeft, "begrijpelijke moeilijkheden" als hij in een Poolse cel terecht zou komen. Bovendien heeft hij volgens zijn advocaten van België "zijn thuis gemaakt". "Hij werkt als ober en heeft Frans geleerd in de gevangenis van Vorst", luidt het.

De advocaten gaan contact opnemen met de Belgische en Poolse ministeries van Justitie om gedaan te krijgen dat Adam G. zijn straf in een Belgische cel kan uitzitten. Na een derde van zijn straf zou hij dan voorwaardelijk kunnen vrijkomen, in Polen is dat pas na de helft.

Eisen tot schadevergoeding
Vandaag hebben de burgerlijke partijen voor het hof van assisen hun eisen tot schadevergoeding uitgesproken. Advocaat Sven Mary eiste 78.000 euro morele schadevergoeding voor de ouders van Joe, 20.000 euro voor zijn broer, 25.000 euro voor Gilles, de vriend van Joe, en 1.500 euro voor diens ouders. (belga/sam)

haha van België zijn thuis gemaakt. alle profiteurs maken van België hun thuis

Volgens zijn advocaten verwacht Adam G., die een zigeunerafkomst heeft, "begrijpelijke moeilijkheden" als hij in een Poolse cel terecht zou komen.

nu zouden we nog medelijden moeten krijgen???

als het van mij afhong zou hij de volle 20j uitzitten in een irakese cel, in een pakistaanse cel in, in een marokkaanse cel, in een albanese cel, in een russische cel IN POLEN kunnen uitzitten...

• Topic Starter Topic Starter
Ik stel mij de vraag of de talloze reacties van de burgers gehoord worden door ons rechtsysteem.
Onze gevangenissen zitten al overvol en hij mag nog kiezen waar hij blijft :roflol:
bon ik ga mijn toekomstige rivalen opsparen en afmaken. Ik ben er zeker van dat ik dan nog korting ga krijgen in mijn strafje:)

Terug
Naar boven