XXL Nutrition

Adam G vrijgesproken van roofmoord

Dus jij wilt zeggen dat je rechts stemt :roflol:

Met jou mening over bepaalde dingen, ik denk dat ik wat meer respect voor je moet hebben dan.
ik zou op het moment waarschijnlijk blanco of rutte stemmen, maar voel ook redelijk wat voor punten die geert wilders opvoert, alleen is geert wilders een kneus die toch niks gaat bereiken, dat is jammer.

Ik stel mij de vraag of de talloze reacties van de burgers gehoord worden door ons rechtsysteem.
Onze gevangenissen zitten al overvol en hij mag nog kiezen waar hij blijft :roflol:
bon ik ga mijn toekomstige rivalen opsparen en afmaken. Ik ben er zeker van dat ik dan nog korting ga krijgen in mijn strafje:)

gevangenissen zitten niet overvol, gewoon 2 man op 1 cel.........moordenaars bij de pedofielen ( is dat probleem ook opgelost)
:D

ik zou op het moment waarschijnlijk blanco of rutte stemmen, maar voel ook redelijk wat voor punten die geert wilders opvoert, alleen is geert wilders een kneus die toch niks gaat bereiken, dat is jammer.

Hoe weet je dat hij niks gaat bereiken ?

Geef eens duidelijke uitleg, hij is nog niet eens aan de macht geweest dus kun je dit helemaal niet weten.

Hoe weet je dat hij niks gaat bereiken ?

Geef eens duidelijke uitleg, hij is nog niet eens aan de macht geweest dus kun je dit helemaal niet weten.

benoem dan eens een aantal concrete OPLOSSINGEN van Geert Wilders, die ook nog eens op korte termijn realiseerbaar zijn en voldoende daadkrachtig zijn om de NL bevolking weer wat gerust te stellen?
???:rolleyes:

Graag on topic blijven, niet elk topic hoeft over G.W. te gaan.

Terug
Naar boven