Blight
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
25/30 seconden ben kern gezond geen stress/ drink 1 keer per maand en nog nooit gerookt,
Conditie 1 maand geleden marathon gelopen zonder te trainen, en ben alleen in de winter 1 keer ziek en in de zomer 1 keer.
Ongeveer
25 sec U ademt nog behoorlijk veel. Ongeveer twee keer zo veel als de norm. Dit kan vele ziektes en vage klachten veroorzaken. Het kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat u gestresst of vermoeid bent, of dat u snel ziek wordt omdat uw immuunsysteem matig functioneert.
ik geloof er niks van
Oh er is een keer iets gebeurt? Het is niet medisch bewezen, er is geen ECHT bewijs. Had het er vandaag over met een arts waar ik toevallig was en die had er nog nooit van gehoord overigens maar die zei ook al dat mensen met paniekaanvallen en stress totaal niet bezig moeten zijn met dit soort dingen i.v.m lichamelijke sensaties.
is mogelijk jaHallo Harry,
Kan ik hier ook mijn aids mee genezen?
Met vriendelijke groeten,
Bert Schaamlip
kijk maar:Laat je goed informeren en doe niks zomaar op eigen houtje (het liefst met begeleiding door een opgeleide buteyko therapeut
Of lees eens een goed boek met goede wetenschappelijke onderbouwing over ademhaling. Het boek is geschreven door Bram Bakker en Koen de Jong.
Voor de goede orde, Bram promoveerde op een onderzoek naar ademhaling (hyperventilatie). Verder hebben Bram en Koen best wel een beetje verstand van geneeskunde en psychiatrie.
Een goede bedoelde tip voor TS, informeer je inderdaad eens goed, het boek is een enorme verademing ........ Te downloaden als e-book en het heet.
Het zit allemaal toch net ietsje anders ......................
[Link niet meer beschikbaar]