Fitness Seller

Aders

Het is zowiezo niet duidelijk of er wel hyperplasia optreed bij KT en als dit wel zo is dan is dit zo miniem dat daar echt geen nieuwe aders door onstaan, hooguit en uitbreiding van het capilaire netwerk.

Uitbreiding is idd een betere uitleg :)

ik heb een vetpercentage van 13 en zie overal mijn aders ik ben 16 jaar doe 1 jaar pure bodybuilding ben nu 80 kg (bulk) 1.78 m
ik zie ze overal kuiten schouders bicep zelfs borst als ik kabel crossover doe dan komen ze der uit en ben ik ripped
weet iemand wrm met 13 vet % ;)

ik heb een vetpercentage van 13 en zie overal mijn aders ik ben 16 jaar doe 1 jaar pure bodybuilding ben nu 80 kg (bulk) 1.78 m
ik zie ze overal kuiten schouders bicep zelfs borst als ik kabel crossover doe dan komen ze der uit en ben ik ripped
weet iemand wrm met 13 vet % ;)

foto?

ik heb een vet% van 20+ ( nog even .. duik onder de 20 eind juni :banana: ) en bij mij zie je alle aders... maar dat komt waarschijnlijk omdat ik belachelijk wit ben...;)

Rode wijn zorgt voor vasodilatatie (openstaan van de aders) waardoor ze dus wijder worden en meer zichtbaar. Het is volgens mij dan ook eerder een tijdelijk effect dan een blijvend effect.

Hypertensie zorgt ook voor vasodilatatie, mss dat eens proberen :p

haha ja een hoge bloeddruk, zou niet zo best zijn :D

Zuurgraad van je bloed heeft ook te maken met of je aderen wat uitzetten of inkrimpen, als je bloed alkalisch is..dan zijn je vaten vernauwd.

hoorde en merk dat mn aders ook uitzetten van chocola

Hoi,
Ik heb een aantal vragen mbt tot de aders:

• Ik merk dat de bodybuilders meestal grote aders hebben. Wil dit dan zeggen dat de aders dikker/groter worden door de BB trainingen?
  • Worden ze ook langer? Want ik heb ook opgemerkt dat de grootte van een biceps groter wordt, en toch blijft een ader zichtbaar op de biceps en de aders worden nooit kort tov de spierballen.

Alvast bedankt,
De dikte en het opvallen van aders is genetisch bepaald. Training of AAS heeft er weinig mee te maken. Coleman heeft altijd al dikke aders gehad terwijl Cutler ze nog steeds niet heeft. Het is wel zo dat een laag vetpercentage ze veel zichbaarder maakt, doe daar aas gebruik, b12 en rode wijn bij en ze zullen groter tonen, vooral tijdens een pomp.

Jullie doen te moeilijk. Neem 100-200 mg ( Of 400 volgens bb.com , maar raad niet aan ! ) Niacin B3 voor de training en geniet! :D

Laatst bewerkt:
Ik heb dus wel gemerkt dat sinds ik wrist curls doe er meer aderen onder de pols zichtbaar zijn. 1 dikkere en 2 dunnere.

Ik heb dus wel gemerkt dat sinds ik wrist curls doe er meer aderen onder de pols zichtbaar zijn. 1 dikkere en 2 dunnere.

Ik heb hetzelfde, alleen ben ik er nog niet achter dat dat komt omdat ik droger aan het worden ben of vanwege de toegenomen omvang van mn onderarmen :P

Ik heb hetzelfde, alleen ben ik er nog niet achter dat dat komt omdat ik droger aan het worden ben of vanwege de toegenomen omvang van mn onderarmen :P

droger word ik zowiezo niet en mijn onderarmen zijn ook toegenomen. Maar ik vind het wel erg 'toevallig' dat ik ze nadat ik wrist curls deed zag, en ze zijn niet meer weggegaan.

droger word ik zowiezo niet en mijn onderarmen zijn ook toegenomen. Maar ik vind het wel erg 'toevallig' dat ik ze nadat ik wrist curls deed zag, en ze zijn niet meer weggegaan.
Misschien vielen ze toen pas op. Iedereen heeft wel aders over z'n onderarmen. Zo niet = monsterlijk VP.

Gevolgen van een te hoge inneming

Bij overdosering door supplementen met vitamine B3 kan bloedvatverwijding ('flushing' of 'opvliegers') en bij zeer hoge (over)dosering schade aan lever en ogen ontstaan. Dat geldt overigens alleen voor nicotinezuur en niet voor nicotinamide. Nicotinamide is de vorm die meestal in vitaminesupplementen wordt toegepast. Als bovengrens voor een aanvaardbare (veilige) inneming van niacine (totaal vitamine B-3) werd 25 mg per dag aangehouden. In 2004 heeft de Europese Voedsel en Veiligheidsautoriteit (EFSA) geadviseerd voor nicotinezuur 10 mg per dag aan te houden als bovengrens en voor nicotinamide 900 mg per dag.

Misschien vielen ze toen pas op. Iedereen heeft wel aders over z'n onderarmen. Zo niet = monsterlijk VP.

Ja, aders op mijn onderarmen had ik toen al. Voordat ik trainde trouwens nauwelijks. Maar goed, die dingen kwamen echt gewoon zomaar tevoorschijn na het wrist curlen :eek:

Ga die B3 shizzle ook keer testen. Aders zijn geil haha. Kale hoe is het jou bevallen??

Terug
Naar boven