MuscleMeat

Aders

De meeste aders hebben weinig potentieel. Maar bijna iedereen kan een monsterlijk vette aorta verkrijgen. Wat een kneiter van een ader is dat zeg!

ga maar eens b3 halen waar kan ik dat halen ? apotheek?

Oh ja , was ik dat vergeten te vertellen ? heheheheeh :D

ga het ook testen

haha net 200mg ingenomen, lijk wel een kreeft nu :eek: hopelijk trekt het snel weg. Net of ik gruwelijk verbrand ben in de zon... :roflol:

:roflol: Voelt net als gabba. Allemaal kleine prikjes over je hele lichaam. Tintel baby!

300 mg uitproberen? :D

straks ontplof je nog van de pomp :eek:

hoelang behoud je die aders dan wel niet ?? ik ga het ook halen man KK illegaal:roflol:

Ze worden wel degelijk dikker/zichtbaarder door jaren training. Mijn aders op bijv. mijn biceps zijn dikker geworden dan een aantal jaar geleden. Of ze komen meer naar de oppervlakte door verbeterde spierkwaliteit. I dunno..

Daar heeft training niets mee van doen. Wat wel gebeurd is dat je kleppen minder goed gaan functioneren en dus het bloed minder goed afgevoerd kan worden en je dus min of meer spataders krijgt

krachttraining heef zeker een toename van het aantal bloedvaten (haarvaten) in de spier tot gevolg. Zo kan er meer zuurstof, brandstof en voedingsstoffen aan de spieren worden afgeleverd. Ook kunnen afvalstoffen van de verbranding gemakkelijker worden afgevoerd.

Die nieuwe spiercellen moeten natuurlijk ook van voedingsstoffen voorzien worden, lijkt me dus dat je in ieder geval meer aders krijgt?

Spiergroei is op basis van hypertrofie ( bestaande cellen worden groter) en dus niet hyperplasie ( meer cellen). Hierdoor is het niet nodig voor het lichaam om nieuwe vaten aan te maken en al zou dit al wel het geval zijn dan zijn het sowieso hele kleine vaatjes en bovendien slagaders. En helaas helaas slagaders liggen niet aan de oppervlakte en zie je dus niet tenzij je echt heeeeeeeeel dun bent en dan nog zie je ze alleen pulseren en ploppen ze er niet uit als aders.

denk dat je spieren ze omhoogduwen. als je je spieren aanspant bijv. bij bicep curls dan zie je ze ook duidelijker. misschien dat je spier daardoor aanspant en dus groter is en de aders verder omhoog duwen.

Daar heeft training niets mee van doen. Wat wel gebeurd is dat je kleppen minder goed gaan functioneren en dus het bloed minder goed afgevoerd kan worden en je dus min of meer spataders krijgt

Spiergroei is op basis van hypertrofie ( bestaande cellen worden groter) en dus niet hyperplasie ( meer cellen). Hierdoor is het niet nodig voor het lichaam om nieuwe vaten aan te maken en al zou dit al wel het geval zijn dan zijn het sowieso hele kleine vaatjes en bovendien slagaders. En helaas helaas slagaders liggen niet aan de oppervlakte en zie je dus niet tenzij je echt heeeeeeeeel dun bent en dan nog zie je ze alleen pulseren en ploppen ze er niet uit als aders.

Kan er dan geen hypertrofie plaatvinden in de cellen van bloedvaten?:rolleyes: Meer spiermassa betekent een grotere aanvoer van voedingsstoffen, dat is een feit. Maar betekent een grotere aanvoer ook dikkere aders? ???

Kan er dan geen hypertrofie plaatvinden in de cellen van bloedvaten?:rolleyes: Meer spiermassa betekent een grotere aanvoer van voedingsstoffen, dat is een feit. Maar betekent een grotere aanvoer ook dikkere aders? ???

Ja dat kan en er kan zelfs hyperplasie plaatsvinden itt de skeletspieren. Maar als dit gebeurd zit er iets niet goed. Je kunt je voorstellen dat als 1 van beide of beide gebeurt de diameter van het bloedvat afneemt en er dus minder bloed doorheen kan=> minder bloed= minder zuurstof en voedingsstoffen.

En nee, meer spiermassa is geen grotere aanvoer van voedingstoffen en zuurstof; Maar betekent een groter verbruik. Dit zijn 2 zeer verschillende mechanismen.

Voor jou en ook wellicht anderen op dit forum: je begrijpt de definitie van dikke aders in de bb wereld niet. Met dikke aders in deze wereld wordt bedoeld wijde aders en niet letterlijk dikke. Nogmaals wat ik ook eerder gezegd heb, de aanvoer van voeding en O2 gebeurd door slagaders en niet door aders. Slagaders zie je niet!

Hopelijk is het nu een beetje helder.

Latersss

waarom valt het dan bijna iedereen die traint op na een tijdje dat ze groter worden?

Ja dat kan en er kan zelfs hyperplasie plaatsvinden itt de skeletspieren. Maar als dit gebeurd zit er iets niet goed. Je kunt je voorstellen dat als 1 van beide of beide gebeurt de diameter van het bloedvat afneemt en er dus minder bloed doorheen kan=> minder bloed= minder zuurstof en voedingsstoffen.

En nee, meer spiermassa is geen grotere aanvoer van voedingstoffen en zuurstof; Maar betekent een groter verbruik. Dit zijn 2 zeer verschillende mechanismen.

Voor jou en ook wellicht anderen op dit forum: je begrijpt de definitie van dikke aders in de bb wereld niet. Met dikke aders in deze wereld wordt bedoeld wijde aders en niet letterlijk dikke. Nogmaals wat ik ook eerder gezegd heb, de aanvoer van voeding en O2 gebeurd door slagaders en niet door aders. Slagaders zie je niet!

Hopelijk is het nu een beetje helder.

Latersss
Ok dat maakt de zaak anders :)
Dus je spieren halen je gewoon meer/efficienter zuurstof en voedingsstoffen uit dezelfde hoeveelheid bloed?

haha net 200mg ingenomen, lijk wel een kreeft nu :eek: hopelijk trekt het snel weg. Net of ik gruwelijk verbrand ben in de zon... :roflol:

HAHAHA ik had ze ook gekocht en vandaag een pilletje ingenomen en precies eerst kreeg ik buikpijn en daarna werd me koprood en leek net of ik verbrand was overall:roflol:

Dus, wij moeten rode wijn drinken ALS we dan al eens alcohol aanraken?

hehe em hele borst was kapot rood.. nam half uur voor trainen 200

Terug
Naar boven