XXL Nutrition

Aders

Voordat iedereen aan de niacine gaat, doe eens een zoekactie op de negatieve bijwerkingen (wat training aangaat) zoals verminderd vetverbruik en lagere prestaties.

hmm... wat betreft prestaties zou het best kunnen. Elke keer als ik het neem gaat het wat minder. Vaak ook plotselinge misselijk/duizeligheid tijdens het trainen. Zonder heb ik dat nooit (muv een zware benentraining :p )

Gebruik dan zoiets alleen on stage of bij 't uitgaan wat ofzo.

Snap eigenlijk nooit waarom mensen er vaak shredded bij willen lopen continue, onder het trainen zie ik er het slechts uit omdat ik dan vochtig ben v/d genuttigde koolhydraten.

Als je laag in Bf zit zou ik me niet telkens obsessief druk maken over wat onderhuids water.

Ook maar eens proberen dan..

wat ik altijd over dikke aders dacht:
Dikte van aders komt met je spiergroei.. Als jij meer massa krijgt moet er ook meer bloed in gepompt worden, je aders groeien mee met de grote van je massa.. (daarom heeft ronnie zulke tuinslangen op z'n biceps, omdat z'n 50+cm guns van bloed voorzien moeten worden)

Laatst bewerkt:
Heb van nature altijd hele zichtbare aders gehad, maar zijn door trainen nog duidelijker zichtbaar geworden. Op sommige momenten bijv na een armtraining zijn ze super zichtbaar. In mijn geval is het dus puur aanleg, wijn, b12 of iets e.d. heeft er heel weinig mee te maken.

hoeveel betaal je ervoor dan

en het is lekker onder het trainen ?

Het voelt echt alsof je de hele dag in de zon hebt lopen bakken, maar dan echt te lang :D Dat effect begint ongeveer na een half uur en houd een half uur aan. het is een soort allergische reactie die bij veel mensen voorkomt. Ik was kneiterrood, maar wel vlekkerig rood. Je huid word ook heel erg warm.

Overdosis

Een overdosis kan leiden tot overgevoeligheid van de huid. Dit duurt echter kort en is niet schadelijk. Niacine wordt zelfs in bepaalde gevallen voorgeschreven om de bloeddruk en cholesterol in bloed te verlagen

Waarschuwing
Waarschuwingen: niacine (vitamine B-3) kan een zogenaamde (onschuldige) 'flush' (plotselinge bloedtoevoer naar hoofd en ledematen met warm, branderig en/of prikkelende sensatie) veroorzaken. Bevat : Soja nee Mais nee Melk of melkbestanddelen nee Tarwe of Tarwebestanddelen nee Zout toegevoegd nee Sucrose (suiker) nee Conserveringsmiddel nee Gluten nee Gist nee Natuurlijk smaakstoffen nee Natuurlijk Kleurstoffen nee Geschikt voor Vegetariërs ja Geschikt voor Veganisten ja Kosher ja

Dus eigenlijk een goedkope versie van een NO produkt dat wel werkt:D.
Wil het weleens gaan proberen, kijken wat het bij mij doet;)

Maar prestatieverbeterend is het dus tot nog toe niet kunnen we concluderen.

Ik heb een jaar of 5 terug een tijdje Phytin gebruikt (werkt net zoiets als B12). Was daar wel tevreden over, maar de winkel waar ik het kocht stopte met import omdat de afname te klein was. :(

Terug
Naar boven