- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahahah echt mooi! Volgende keer ga ik zeggen dat jullie 1 fles wijn moeten drinken.![]()

hahahah echt mooi! Volgende keer ga ik zeggen dat jullie 1 fles wijn moeten drinken.![]()
Is allemaal wel grappig, maar je zult niet de eerste zijn die slachtoffers maakt omdat 'the guy on the internet' het allemaal zei.

Gewoon proberen. De tabs zijn 100 mg van de tuinen dus 25 mg lijkt me te weinig.
Begin eerst met 1 tab enz.
Das waar! Dus niet 1 hele fles drinken lui!
De B3 dosering die ik vertelde zijn wel gewoon de juiste!
1 tab is 100 mg.
200mg was echt de max. Volgens mij vliegt mijn huid in de fik als ik 400 neemIk moet er niet aan denken om 400mg naar binnen te kappen kerel200mg was echt de max. Volgens mij vliegt mijn huid in de fik als ik 400 neem

Wat voel je dan gedetaileerd KaLe? Want ik neem aan dat de aders expanderen? En dik hoge bloeddruk ook zeker. Wel vreemd dat een legaal goedje klaarblijkelijk toch zulke risico's met zich meebrengt.
Dat effect begint ongeveer na een half uur en houd een half uur aan. het is een soort allergische reactie die bij veel mensen voorkomt. Ik was kneiterrood, maar wel vlekkerig rood. Je huid word ook heel erg warm.Het voelt echt alsof je de hele dag in de zon hebt lopen bakken, maar dan echt te langDat effect begint ongeveer na een half uur en houd een half uur aan. het is een soort allergische reactie die bij veel mensen voorkomt. Ik was kneiterrood, maar wel vlekkerig rood. Je huid word ook heel erg warm.

Het voelt echt alsof je de hele dag in de zon hebt lopen bakken, maar dan echt te langDat effect begint ongeveer na een half uur en houd een half uur aan. het is een soort allergische reactie die bij veel mensen voorkomt. Ik was kneiterrood, maar wel vlekkerig rood. Je huid word ook heel erg warm.
Jullie doen te moeilijk. Neem 100-200 mg ( Of 400 volgens bb.com , maar raad niet aan ! ) Niacin B3 voor de training en geniet!![]()

Wat voel je dan gedetaileerd KaLe? Want ik neem aan dat de aders expanderen? En dik hoge bloeddruk ook zeker. Wel vreemd dat een legaal goedje klaarblijkelijk toch zulke risico's met zich meebrengt.