Fitness Seller

Aders

hahahah echt mooi! Volgende keer ga ik zeggen dat jullie 1 fles wijn moeten drinken. :D

Das waar! Dus niet 1 hele fles drinken lui!

De B3 dosering die ik vertelde zijn wel gewoon de juiste! :)

1 tab is 100 mg.

Ik moet er niet aan denken om 400mg naar binnen te kappen kerel :D 200mg was echt de max. Volgens mij vliegt mijn huid in de fik als ik 400 neem

Wat voel je dan gedetaileerd KaLe? Want ik neem aan dat de aders expanderen? En dik hoge bloeddruk ook zeker. Wel vreemd dat een legaal goedje klaarblijkelijk toch zulke risico's met zich meebrengt.

Wat voel je dan gedetaileerd KaLe? Want ik neem aan dat de aders expanderen? En dik hoge bloeddruk ook zeker. Wel vreemd dat een legaal goedje klaarblijkelijk toch zulke risico's met zich meebrengt.

Het voelt echt alsof je de hele dag in de zon hebt lopen bakken, maar dan echt te lang :D Dat effect begint ongeveer na een half uur en houd een half uur aan. het is een soort allergische reactie die bij veel mensen voorkomt. Ik was kneiterrood, maar wel vlekkerig rood. Je huid word ook heel erg warm.

Het voelt echt alsof je de hele dag in de zon hebt lopen bakken, maar dan echt te lang :D Dat effect begint ongeveer na een half uur en houd een half uur aan. het is een soort allergische reactie die bij veel mensen voorkomt. Ik was kneiterrood, maar wel vlekkerig rood. Je huid word ook heel erg warm.

Wel fijn nu het koud begint te worden:D

Hehe na het lezen van dit stukje vond ik dat ik moest meehypen en heb ik ook dit trendy product aangeschaft:D niacin E7.80 bij de tuinen voor 100 100mg tabs Verderop in kruidenboetiek E7.60 voor 100 100mg tabs:cool:

Je kan ook no flush versie nemen.

No flush is :superdude: Je moet juist die flush hebben weet je tenminste dat het werkt:P

true

maar wat is nou eigenlijk het nut ervan?

foutje

Nicotinezuur of te wel b3 is juist erg goed voor mensen die hoge bloeddruk hebben. Doordat de aders wijder worden zakt juist de bloeddruk

Voordat iedereen aan de niacine gaat, doe eens een zoekactie op de negatieve bijwerkingen (wat training aangaat) zoals verminderd vetverbruik en lagere prestaties.

Terug
Naar boven