artsen zullen vaak te pas en te onpas adhd vastellen om zo oa medicijnen te kunnen uitschrijven en vaak een leuke extra daar voor krijgen ook.
Intresseert mij eigenlijk helemaal niet of dat adhd nou bestaat of niet, ik voel me in iedergeval een heel stuk beter nu het bij mij geconstateerd is.
Nu begrijp ik mezelf een heel stuk beter.
waarom ik veel vergeet, omdat ik heel vaak alleen het laatste herinner wat gezegd word.
Vraag me een paar boodschappen te halen en kom terug met de laatste 2 dingen, en een zooi andere die me aandacht trokken.
Krijg meestal me hoofd rustig, dwz dat ik rustig kon luisteren en praten zonder dat me gedachtes alle kanten opgingen, en ik haar maar bleef onderbreken, na goede coïtus.
Voordat ik trainde was dat zo'n 4, 5 of 6 keer, nu toch wel 2 of 3 keer dat is als ik gelijk na werk train dan.
Wanneer ik aan het einde van een werkdag de meeste hoor klagen hoe moe ze zijn, had ik altijd zoiets van wat een zeikerds er is niks zwaars aan, zelfs terwijl ik bijna alles een heel stuk sneller deed als de rest.
Zelfs in periodes dat ik 2 of 3 dagen niet slaapte, had ik op de werkvloer nog meer energie dan iedereen.
Zelfs mijn ouders zeggen nu dat ze mij altijd super actief vonden
op de gymlessen op school was ik veels te ruw, liep iedereen altijd omver en hield geen rekening met andere kinderen in mijn enthousiasme.
Ben om die reden een keer in mijn jeugd naar een school geweest om aan mijn motoriek te werken, heb ik vandaag gehoord, hehe.
Verklaart ook, mijn rapporten van de basisschool, toont weinig intresse, snel afgeleid, werkstukken onverzorgd en slechte afwerking ( ik had altijd wtf hij doet het toch, of je ziet het toch )
haha, er is zoveel dat ik nu begrijp.
Terwijl, ik zelf eigenlijk al heel lang weet dat er wat mis is met mij, vaak gaf ik de schuld aan anderen, toch wist ik dat het aan mij lag maar begreep het totaal niet.
Wanneer anderen zeiden dat ik zo druk was, dacht ik bij mezelf jullie zijn gewoon traag .
ofdat het nou niet bestaat, of iets in de hersenen, of evolutie

ik ben er mee geholpen, als het beestje maar een naam heb toch