Bij mij is het ook officieel geconstateerd dit middels testen die ik al jaren geleden heb laten doen.
Alleen ik wilde er niet aan, bagataliseerde het voor mezelf.
De woedeaanvallen worden steeds erger, en ik heb nergens geduld voor ik wordt al agressief als het me te lang duurt bij het wachten bij een kassa dan kan ik zo iemand wegmeppen.
Slik sinds een paar weken Ritalin met als gevolg ik krijg geen hap door me keel
je eetlust wordt flink beperkt, en je komt slecht in slaap.
Overigens zijn die pilletjes wel erg lekker, beetje XTC idee maar dan in lichte mate.
Achteraf was adhd voor mij de verkeerde diagnose, later bleek dan toch weer dat ik Manisch-depressief was iets wa op latere leeftijd heel erg veel op adhd lijkt.
http://www.spreekuurthuis.nl/themas/manisch-depressieve_stoornis/introductie
Bij Manische-depressiviteit, heb je 2 kanten, nee 3 eigenlijk, 1 normale kant maar ik weet niet echt hoelang dat duurt, 1 echte adhd kant en 1 super depressieve kant.
Mijn normale kant is zoals gezegd normaal en duurt een paar dagen tot weken.
Mijn Adhd kant, is super voel me er altijd geweldig bij, op dat moment kan ik alles, super ongeduldig, denk dat ik veel meer ben dan dat ik ben, rest is saai, en eigenlijk net als andere kant kan me niet concentreren.
mijn depressieve kant, eigenlijk lachwekkend maar op dat moment is alles klote, en zie alleen maar negatieve kanten, alles gaat langs me heen, de wereld is gewoon k*t, dood of levend wat maakt het allemaal uit, het heb geen zin.
Heb er medicatie voor gekregen, Litium, gewoon een soort zout zeg maar.
Maar bn nu pas bezig met die troep, en op me werk beginnen ze alweer te zeiken, (stom als ik was had ik ze verteld over mijn conditie ivm werkzaam heden) ik had een vast contract, nu beginnen ze te lopen zeiken dat ik een ander contract moet tekenen en voor minder salaris etc etc.
Ik denk dat ze me niet geloven of ik verbeeld het me, ik denk nl. dat ze daar denken dat ik het verzin om heel andere redenen.
Vooral in die depressieve periodes word ik woest om alles, kan er niks aan doen, ik trap overal tegen aan, gooi met dingen en sla tegen muren, maar in die periodes is alles klote, en ga makkelijk door het lint.
Door dat gezeik is alles weer erger geworden, gezeik om niks, moet naar de arbo arts om te vertellen wat ik heb, ik hoop dat die medicijnen die ik neem zsm een beetje resultaat geven, net omhoog gebracht de medicatie dan, maar voel me nu echt heel klote.
zelf kom ik uit een nuchtere familie, weet ook niet van wie ik dit heb, 5 jaar geleden zou ik ook zeggen wat een BS.
even een update van de TS