Hallo,Dit zijn mijn pics atm.
Body
[Link niet meer beschikbaar]
Lach maar uit
motiveert me
Arm
Rug
Nou dit is wat ik uiteindelijk wil bereiken op een natuurlijke manier.
Ik ben nu pas 3 weken bezig met fitness en dit is de eerste keer dat ik hiermee in aanraking ben gekomen.
Waarom ik dit wil. Ik ben zowat me hele leven aan het gamen en daar wil ik een eind aan maken. Al mijn game vrienden zeggen dat ik het niet kan om mijn doel te bereiken nou ik wil ze wat laten zien!!!
Ik wilde altijd al een body kweken maar me pa zei dat ik beter kon wachten tot ik bijna volgroeid ben. Nu ben ik 17 jaar en binnekort 18 (5 maanden).
Om op Fitness te zitten moest ik mijn basketball opgeven dat ik al inmiddels 3 jaar heb gedaan. Dus conditie uithoudingsvermogen en discipline heb ik wel. Gelukkig hoefde ik mijn 11 jarige judo niet op te zeggen.
Ik train 4 keer per week.
Maandag : Rust
Dinsdag :Borst, Triceps
Woensdag :Rust
Donderdag :Schouders,rug,nek
Vrijdag :variatie in Borst, Triceps, Schouders, rug, Nek
Zaterdag :Rust
Zondag :Benen,rennen enz.
Bij rust dagen wilt niet zeggen dat ik rust neem maar dat zijn dagen waar ik gewoon te druk heb.
Elke keer als ik train doe ik buikspieroefeningen ik train 45 min tot 60 min.
Over voeding.
Ik moet mijn voeding schema nog maken maar zal het binnenkort hier plaatsen. . Al dat chips en friture junkfood wil ik vanaf. Het wordt eens tijd dat ik aan mijn gezondheid denk ik wil niet bollig eindigen met een grote vetgehalte waar ik aan dood ga.
Toch had ik nog een vraag over ei. Ik lees threads hier en sommige mensen eten meer dan 4 ei per dag. Mij werd altijd gezegt niet meer dan 2 ei per week.
want dat is gewoon slecht, en praten we hier over: gebakken ei, gekoot ei, of rauw ei?ik zou hier graag wat info over willen weten.
Over het drinken wilde ik nog wat vragen. Ik ben gek op Melk moet ik dit perse ruilen met water? ik drink sowieso altijd een liter water tijdens het fitness.
100ml Halfvolle Melk bevat al:
200KJ (50Kcal)
eiwit 3.5g
Koolydraten 5.0g
Vet 1.5kg
Calcium 120 mg
Verder ben ik 80KG ik wil graag 85kg of 90kg willen wegen met een gezonde voeding! ik heb een lengte van 186 cm. Van vet percentages weet ik niks van, maar ik ga me dinsdag laten wegen met een speciale weegschaal waar alles komt te staan en dat zal ik hier dan posten.
Nu weten jullie zo’n beetje wat van mij. ik hoop dat jullie me de komende jaren kunnen helpen om mijn doel te bereiken.
Laat de die commentaar en advies komen

Greetz,
Dianketo

halfvolle melk dan wel maar dat doe je al zie ik , veel succes man !!!
10 scheppen met water mixen en naar binnen gieten en daarna weer 10 scheppen en daarna nog wat scheppen vitargo en een shake. Volgens mij is mijn ontbijt al tegen de 1000 kcal