XXL Nutrition

Advies commentaar kom maar op

Dianketo

Novice
Waardering
0
:D Hallo,

Dit zijn mijn pics atm.

Body

[Link niet meer beschikbaar]

Lach maar uit:p motiveert me:cool:

Arm

Rug

Nou dit is wat ik uiteindelijk wil bereiken op een natuurlijke manier.

Ik ben nu pas 3 weken bezig met fitness en dit is de eerste keer dat ik hiermee in aanraking ben gekomen.
Waarom ik dit wil. Ik ben zowat me hele leven aan het gamen en daar wil ik een eind aan maken. Al mijn game vrienden zeggen dat ik het niet kan om mijn doel te bereiken nou ik wil ze wat laten zien!!!
Ik wilde altijd al een body kweken maar me pa zei dat ik beter kon wachten tot ik bijna volgroeid ben. Nu ben ik 17 jaar en binnekort 18 (5 maanden).
Om op Fitness te zitten moest ik mijn basketball opgeven dat ik al inmiddels 3 jaar heb gedaan. Dus conditie uithoudingsvermogen en discipline heb ik wel. Gelukkig hoefde ik mijn 11 jarige judo niet op te zeggen.

Ik train 4 keer per week.

Maandag : Rust
Dinsdag :Borst, Triceps
Woensdag :Rust
Donderdag :Schouders,rug,nek
Vrijdag :variatie in Borst, Triceps, Schouders, rug, Nek
Zaterdag :Rust
Zondag :Benen,rennen enz.

Bij rust dagen wilt niet zeggen dat ik rust neem maar dat zijn dagen waar ik gewoon te druk heb.
Elke keer als ik train doe ik buikspieroefeningen ik train 45 min tot 60 min.

Over voeding.

Ik moet mijn voeding schema nog maken maar zal het binnenkort hier plaatsen. . Al dat chips en friture junkfood wil ik vanaf. Het wordt eens tijd dat ik aan mijn gezondheid denk ik wil niet bollig eindigen met een grote vetgehalte waar ik aan dood ga.

Toch had ik nog een vraag over ei. Ik lees threads hier en sommige mensen eten meer dan 4 ei per dag. Mij werd altijd gezegt niet meer dan 2 ei per week.
want dat is gewoon slecht, en praten we hier over: gebakken ei, gekoot ei, of rauw ei?ik zou hier graag wat info over willen weten.

Over het drinken wilde ik nog wat vragen. Ik ben gek op Melk moet ik dit perse ruilen met water? ik drink sowieso altijd een liter water tijdens het fitness.

100ml Halfvolle Melk bevat al:

200KJ (50Kcal)
eiwit 3.5g
Koolydraten 5.0g
Vet 1.5kg
Calcium 120 mg

Verder ben ik 80KG ik wil graag 85kg of 90kg willen wegen met een gezonde voeding! ik heb een lengte van 186 cm. Van vet percentages weet ik niks van, maar ik ga me dinsdag laten wegen met een speciale weegschaal waar alles komt te staan en dat zal ik hier dan posten.

Nu weten jullie zo’n beetje wat van mij. ik hoop dat jullie me de komende jaren kunnen helpen om mijn doel te bereiken.

Laat de die commentaar en advies komen:D

Greetz,

Dianketo

De basis is er, nu goed beginnen bulken en je zal er wel komen.

he djanketo,
mooi doel!! flink trainen, hoog in de eiwitten gaan zitten, 6-7x per dag eten en een hoop wilskracht doet het zeker lukken.

maar uh, capelle a/d ijssel. train je daar? anders kan ik je aanraden om bij body-improvement te gaan, daar weten ze van wanten! :)

je moet je melk niet laten vallen ! gewoon water en melk drinke ;) halfvolle melk dan wel maar dat doe je al zie ik , veel succes man !!!

Veel en goed eten en je komt er wel;)

Je zet nogal snel vet aan volgens mij. Clean bulken en hard trainen. Daarna nog even flink cutten om even droog als je doel te worden.

Als je dat wilt bereiken zul je hard moeten trainen en goed moeten eten, de basis is er ook nog niet, ga je eerst concentreren op algehele kracht.

Ik denk dat dat wel een reeel doel is wat je wil halen... dus **schop** ;) naar de sportschool jij en vreten !

veel plezier met het trainen :D Dat je maar mag groeien :)

btw: Als je nou eenmaal dat fysiek berijkt hebt..... trek dan niet zo een klein slipje aan :p

Succes kerel en om je alvast een beetje op weg te helpen moet je als je wakker gewoon 8 scheppen brinta in 500 ml warme melk wegeten samen met een banaan en 2 a 3 uur later weer een flink ontbijd wegeten:D

Hallo welkom en veel plezier hierzo

Welkom, je hebt nog erg veel werk aan de winke. En dit is best een hoog doel, hier ben je wel een aantal jaartjes zoet mee en dat met ijzersterkte discipline en eten!

Kukkeledeh zei:
Succes kerel en om je alvast een beetje op weg te helpen moet je als je wakker gewoon 8 scheppen brinta in 500 ml warme melk wegeten samen met een banaan en 2 a 3 uur later weer een flink ontbijd wegeten:D

wat nou 8 scheppen, gewoon 11! maar je hebt een leuk doel voor ogen, ben benieuwd wat je er van gaat brengen :)

ik neem 20 scheppen brinta :P 10 scheppen met water mixen en naar binnen gieten en daarna weer 10 scheppen en daarna nog wat scheppen vitargo en een shake. Volgens mij is mijn ontbijt al tegen de 1000 kcal :D

oke kerel, doelen zijn goed, maar het 'zo wil ik ook worden' vind ik altijd beetje bezopen. Maar goed ieder zijn ding.

Op het moment zit je helemaal aan het begin. Het leuke daarvan is dat je met een goed eet- en trainregime, ongelooflijke resultaten kunt boeken. Maar dat betekent wel netjes eten, en echt trainen alsof je leven er van af hangt!

17 jaar is een goede leeftijd om te beginnen.
Als naast je training ook je voeding goed is zul je snel progressie maken. Succes!

Dat eieren slecht zijn is allang achterhaald. Ik eet er zelf 6 per dag (gekookt) waarvan 2 heel en de rest alleen het eiwit. Ik laat me ook regelmatig controleren en ik heb nergens last van.

Alvast suc6 bro :)

Motiveerd het al iemand je uitlacht?... hmm vindt het maar niks, maar voor jou een uitzondering *Ha,Ha*..!

Maar ff zonder dollen! Goed trainen, rust en voeding en dan kom je er wel!
suc6

• Topic Starter Topic Starter
Hey gasten thx for alle positieve reacties:)

ik wilde nog wat vragen over mijn voeding schema. waar moet ik vooral opletten als ik gezond wil aankomen ik weeg nu 80 kg ik zou graag over de 90 kg willen wegen. op hoeveel coolhydraten of eiwitten moet ik dan precies zitten per dag?

alvast bedank

Dianketo zei:
Hey gasten thx for alle positieve reacties:)

ik wilde nog wat vragen over mijn voeding schema. waar moet ik vooral opletten als ik gezond wil aankomen ik weeg nu 80 kg ik zou graag over de 90 kg willen wegen. op hoeveel coolhydraten of eiwitten moet ik dan precies zitten per dag?

alvast bedank

Daarvoor moet je even het forum lezen. Dus ook de delen buiten deze welkoms sectie :D

Met deze link http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=34649
en deze link http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=24805

Kom je al een heel eind. Met die informatie kan je dit excell sheetje invullen, en zo een mooi eetschema samenstellen om je doel te berijken. [Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven