MuscleMeat

Advies commentaar kom maar op

Ik denk dat je eerst zult afvallen (vet verliezen, want dat heb je nog best wel), kracht zult opbouwen, en daarna pas gezond gaat gainen met spiermassa....

hey goser
ik zie dat jij jezelf er echt in heb verdiept man
je hebt geen basis om te beginnen maar dat komt wel
ik zie dat je goede motivatie toont
jij komt er wel
!!

Ik mis biceps in je trainingsschema...

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe meestal biceps en borst samen.

vanavond laat ik me special wegen voor de verdere details

vraag raad voor je schema vriend want je zou 2 dagen na elkaar schouders en rug doen.. Post es in training en oefeningen je schema.

Veel lezen & leren over voeding & training en dit vervolgens in de praktijk gaan uitvoeren

Ik ben nu pas 3 weken bezig met fitness

Heel goed dat je begonnen bent, maar dat je foto's plaatst slaat als een lul op een drumstel. Je hebt nog niets opgebouwd, geen basis (behalve je lichaam), niets.

Ga eerst eens serieus trainen/eten en hou het eerst eens langer vol dan de 3 maanden die je verbonden bent via het contract met je sportschool.

Post over 1 jaar of meer nog eens foto's en dan is de kritiek waardevol en kan je op basis van je opgebouwde basis (ahum) pas echt kritiek krijgen.

Op dit moment kan ik hier niets van zeggen behalve 13 uit een dozijn.

je fotoos zijn nog helemaal in de beginfase..klopt met je 3 weken training dus nix aan de hand. je hebt al geen slechte bouw denk ik. je plan is wel goed...gaat dus helemaal goed komen. hard trainen en veel geduld!! ga ervoor

Basisoefeningen doen. Bankdrukken, Schuindrukken, Dippen, Schouderdrukken, Squatten, Legpress, Barbell curl, bend over row.

Vergeet je benen dus niet, ECHT NIET!

• Topic Starter Topic Starter
Hallo allemaal,

Ja hier ben ik dan weer na 3 maanden trainen.
Heb ik eens maar een update gemaakt van me body.

In de 4 maanden is het ene al gebeurd. Normaal train ik dus 4 dagen in een week.

Dinsdag = Borst & Triceps
Donderdag = Rug en Biceps
Vrijdag = Schouder
Zondag = Benen

Na 2 maanden is mijn training’s maatje gestopt met fitness waardoor ik dus solo was (hij had geen decipline om verder te gaan).
Ik heb toen bepaalde dagen overgeslagen minder gaan trainen. Maar ik ben wel elke week blijven trainen maar 2x ofzo waardoor ik bepaalde spiergroepen dus niet had getraind.

Ook had ik een blessure in me schouder ik weet niet of dit over is als ik iets met schouder oefeningen doe en doe dat zwaarder voel ik een verrekt spier ofzo weet niet hoe dit precies komt. Misschien dat 1 van jullie er mee kan helpen. Ik zelf heb als maat regel genomen 3 weken geen schouder oefening.

Maar tot mij geluk heb ik weer een nieuwe training’s maat gevonden en ga ik weer volop aan de bak na de meivakantie en verheug ik de volgende keer dat ik weer post op een nog beter resultaat.

Ik moet er wel bij vermelden dat ik dit gekweekt heb zonder een eetschema te volgen of dat ik aan me eet gedrag gehouden heb. Ik ging gewoon los op de frikadellen patat, snoep enz. ik moet dit veranderen maar vindt het hartstikke moeilijk. Ook gebruik ik geen medicijnen voor snelere herstel of wat dan ook. Dit is puur natuur en wil het houden ook.

Body

[Link niet meer beschikbaar]

Arm

Rug

vertel wat jullie ervan vinden en tot ziens

greetz,

Dianketo

reactie

Offtopic:

Ectomorph, dat is duidelijk te zien aan spieraanhechtingen.
Veel misverstanden daarover op dit forum. Veel mensen denken dat als iemand dun is hij een ectomorph is. Dat is pure onzin.

Een goeie maatstaf = Hoeveel vingers is de pees van je biceps breed? 1 vinger = mesomorph of endomorph afhankelijk van zwaarte van botten en natuurlijk erfelijke vetmassa. 2 vingers of meer = ectomorph. Ook bij de kuiten is dit goed te zien. Als de kuitspier hoog begint, ectomorph, als hij laag begint, meso of endo. Over het algemeen zijn bij ectomorphen de pezen langer, dus de spieren korter. Er zijn meer criteria die van toepassing zijn waardoor je ook een combinatie ectomorph/endomorph kan zijn etc. etc.

check: http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=1098

Ontopic:

Goeie start, maar nog redelijk wat werk aan de winkel. Veel eten, zwaar trainen helpt een hoop! Tenminste, dat helpt bij mij, ik ben ook ectomorph ;) Succ6

Prinz zei:
Offtopic:

Ectomorph, dat is duidelijk te zien aan spieraanhechtingen.
Veel misverstanden daarover op dit forum. Veel mensen denken dat als iemand dun is hij een ectomorph is. Dat is pure onzin.

Een goeie maatstaf = Hoeveel vingers is de pees van je biceps breed? 1 vinger = mesomorph of endomorph afhankelijk van zwaarte van botten en natuurlijk erfelijke vetmassa. 2 vingers of meer = ectomorph. Ook bij de kuiten is dit goed te zien. Als de kuitspier hoog begint, ectomorph, als hij laag begint, meso of endo. Over het algemeen zijn bij ectomorphen de pezen langer, dus de spieren korter. Er zijn meer criteria die van toepassing zijn waardoor je ook een combinatie ectomorph/endomorph kan zijn etc. etc.

check: http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=1098

Ontopic:

Goeie start, maar nog redelijk wat werk aan de winkel. Veel eten, zwaar trainen helpt een hoop! Tenminste, dat helpt bij mij, ik ben ook ectomorph ;) Succ6
Hoe bedoel je?:o

Ontopic: Niet echt goed na 4 maanden maar je hebt nog alle tijd:D

Maak een voedingsschema;)

Terug
Naar boven