XXL Nutrition

advies gevraagd bij schema voor 6 dagen

Bezoekers in dit topic

Remyegberts

Novice
Lid geworden
25 okt 2013
Berichten
23
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
119kg
Vetpercentage
31%
Hoi mensen,

Ik moet echt vet gaan verliezen en ik weet afvallen begint in de keuken. Maar en goed schema helpt daarbij. Ik werk in ploegendiensten van 6 dagen werken en 4 dagen vrij. Ik ga na mijn werk 6 dagen sporten. En daarna 4 vrij, ik weet dat het niet de voorkeur heeft maar voor mij werkt het. Hoe kan ik nou het beste een schema maken voor 6 dagen ? En welke oefeningen voor vet verbranding mag ik niet vergeten. Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Bedankt voor de hulp. Ik zal het wel fout hebben neer gezet
 
Wat is je voedingschema nu?
 
Bedankt voor de hulp. Ik zal het wel fout hebben neer gezet
Dat niet, maar je vraagt eigenlijk of anderen het werk voor je willen doen.. Een goed schema maken (voeding en training) kan met behulp van de top-sticky’s die op het forum te vinden zijn :)
 
Nou ja het enigste wat ik vraag hoe je een splitschema maakt van 6 dagen. Niet de oefeningen dat zoek ik zelf uit.
En welke oefeningen van belang zijn bij afvallen. In ieder geval bedankt. Eetschema is nog niet van toepassing door een eetstoornis
 
Dus je vraagt anderen hulp bij het verergeren van je stoornis?
Ik Bedoel het niet verkeerd ofzo.
Maar ik zou hulp zoeken.
Gr
 
Ik vraag hulp bij het.maken van een sport schema.
 
Een trainingsschema voor het verliezen van vet gaat naadloos in elkaar over met een voedingsschema

Ik kan een Schema voor je maken waarin je dagelijks 3 uur cardio doet voor vetverbranding maar als je meer eet dan je nodig hebt Dan zal de 3uur cardio geen nut hebben ..
 
Laatst bewerkt:
Aha ik zat meer te denken aan 6 dagen sporten waarvan 45 min sporten. Is een no go?
 
Aha ik zat meer te denken aan 6 dagen sporten waarvan 45 min sporten. Is een no go?

kan , maar je zal ook echt iets aan je voeding moeten doen ..
nogmaals , je kan zoveel sporten maar als je je voeding niet aanpast heeft het geen enkele zin
 
Daar ben ik ook hard mee bezig.
 
Ik zou persoonlijk afstappen van 6 dagen na elkaar te trainen. Nu spreek ik vooral voor mezelf en de intensiteit waarmee ik train.
Waarom die 4 vrije dagen niet gebruiken om ook te trainen. Zodanig dat je wat kan spreiden.
 
winstrol'' opgelost :P :windup::laugh:
 
Back
Naar boven