AndroidHealthClinic

advies gevraagd van deskundigen

Clein

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
127
Lengte
1m50
Massa
150kg
Vetpercentage
beste leden,

sinds dat ik lid ben vind ik het altijd wel interessant om "ook" topics tav anabolen te lezen, maar ik heb mij er niet echt serieus in verdiept, omdat ik er op dit moment geen behoefte aan heb, misschien over een jaar of 2 jaar wie weet, iig

nu het volgende:

mijn broertje wilt nu gaan gebruiken, omdat vrienden van hem er ook mee bezig zijn. hij traint volgens mij een jaar of 4/5. hij vertelde mij dat hij 10 weken test enth. wilt gaan gebruiken en nakuren met nolvadex.

mijn ouders vinden het niet erg. als ie er maar wel verstandig mee omgaat (tja wat is verstandig?). die jongen is 24, zit redelijk goed in zijn voeding, maar is maar 65 kg bij een lengte van 1.65 m. hij is wel van 47 kg gekomen in 2 jaar tijd. (47 kg bij 1.65 is vergelijkbaar met 1.85 m bij 65 kg).

ondanks dat ie 18 kg is aangekomen, vind ik hem nog steeds te licht en dat vertelde ik hem ook. Hij gaat het toch doen en nu vraag ik mij af;

hoe denken jullie hierover?

ik zei wel tegen hem, dat als ie het doet, dan wel 250 mg ipv 500 mg test per week moet doen, omdat ie niet zo zwaar is.

Mijn mening is:

Jammer dat hij zo ongeduldig is, naturel kan er not flink wat gewonnen worden. Maarja hij moet het verder zelf weten.

Ik ben geen deskundige maar kan heir denk ik wel op reageren..
Aan zijn stats te zien heel ie nog maar weinig gebruik gemaakt van zijn potentie. Iedereen heeft een ander lichaam, maar 70 a 75 kilo moet makkelijk te doen zijn..
Ik kom zelf van 78 kilo af met een lengte van 1,98mtr, en weeg nu 112. Ik ga zeer binnenkort beginnen met mn eerste kuur..

Stel dat hij wel wil gebruiken zou ik niet meer dan 250 mg e5d nemen. 8 tot 10 weken. En dan vanaf week 10 of 12 nolvadex gebruiken. 20 mg voor 4 weken.

Laat maar wat weten!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben geen deskundige maar kan heir denk ik wel op reageren..
Aan zijn stats te zien heel ie nog maar weinig gebruik gemaakt van zijn potentie. Iedereen heeft een ander lichaam, maar 70 a 75 kilo moet makkelijk te doen zijn..
Ik kom zelf van 78 kilo af met een lengte van 1,98mtr, en weeg nu 112. Ik ga zeer binnenkort beginnen met mn eerste kuur..

Stel dat hij wel wil gebruiken zou ik niet meer dan 250 mg e5d nemen. 8 tot 10 weken. En dan vanaf week 10 of 12 nolvadex gebruiken. 20 mg voor 4 weken.

Laat maar wat weten!

idd dat zei ik ook al tegen hem, dat ie op natuurlijke basis nog veel potentie heeft, maar ja als hij het wilt:(

en weet je wat het k*tte is; ik vind het jammer dat ik er zelf nog zo weinig van weet, anders had ik hem gewoon daarin kunnen begeleiden

iig thanks oud:)

51 keer bekeken en 3 reacties:(

jp79 thanks, karma is your way

Laatst bewerkt:
Hij zal wel al de beslissing hebben genomen om te gaan kuren en dan zou ik het denk ik op deze manier doen

8weken test enanthaat op 375mg EW

Nakuur met nolvadex en clomid, dit vind ik persoonlijk veel beter werken qua herstel als je het combineert met elkaar.

waarom 375 mg, kijk hoe licht hij is..

Wat wil je dan? Meteen maar 1000mg test en 600mg tren? :)

De dosis moet ook afhangen van zijn stats. Ik vind 500mg /w wel erg veel van het goede voor hem.

Omdat 250mg echt wel weinig is eigenlijk. Dan zou het eerder 250mg om de 5 dagen worden maar da`s hetzelfde als 375mg elke week en hoef je minder te spuiten. Scheelt niet veel maar toch.

hij traint lang genoeg om te weten dat zijn lichaan naturel de hoogtepunt heeft bereikt,ik vind als hij wil gebruiken dan zal die dat wel doen omdat zijn lichaam niet meer groeit .4/5 jaar naturel vind ik persoonlijk netjes . denk dat als hij 250mg test. goed op zal gaan

375 mg test is imo perfect voor zn gewicht

Ja hou het lekker makkelijk en zet 1x in de week 1,5ml(375mg). Dan kan die ook rustig wennen aan het prikken.

En vergeet niet dat die flink moet bulken met dat gewicht maken die paar kgtjes vet ook niet uit.

idd dat zei ik ook al tegen hem, dat ie op natuurlijke basis nog veel potentie heeft, maar ja als hij het wilt:(

en weet je wat het k*tte is; ik vind het jammer dat ik er zelf nog zo weinig van weet, anders had ik hem gewoon daarin kunnen begeleiden

iig thanks oud:)

Het maakt niet uit kerel, als je vragen hebt kan je ze hier altijd komen stellen.

En zo zal je ook wat gaan leeren.;)

Als hij 10 weken gaat kuren, nakuur twee weken later na laatste injectie beginnen met tamoxifen 20mg ED 4 weken.

Het maakt niet uit kerel, als je vragen hebt kan je ze hier altijd komen stellen.

En zo zal je ook wat gaan leeren.;)

precies, dank je oud.

als er toch wat mis gaat is het gelukkig mijn bro hahahaha, nee joke mag ik helemaal niet zeggen:o

hij wilde in eerst instantie een tabs winstrol only kuurtje nemen, maar dat heb ik hem maar afgeraden.

en het lijkt mij ook wel handig voordat hij gaat beginnen eerst ff een check doet tav zijn bloedwaardes en 1 tijdens zijn kuur en daarna.

waarom tamoxifen en geen nolvadex?

tamoxifen is nolvadex.

En persoonlijk vind ik 500mg test het minimum om gaan te gebruiken. Als ie dan toch wil kuren doe dan 10 weken op 500mg test. Als je het doet, doe het dan ook goed, met 500mg weet je iig zeker dat ie goed bijkomt als ie goed eet en traint.
En 500mg is nou niet echt veel of zwaar. Maar zoals ik zei, dit is persoonlijk.

Ik heb iig genoeg mensen meegemaakt die op lagere doseringen niet goed genoeg groeide en daarom meteen erna nog een kuur deden. Doe het dan in 1x goed

Terug
Naar boven