Glenn GX
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
is hetzelfde
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tamoxifen is nolvadex.
En persoonlijk vind ik 500mg test het minimum om gaan te gebruiken. Als ie dan toch wil kuren doe dan 10 weken op 500mg test. Als je het doet, doe het dan ook goed, met 500mg weet je iig zeker dat ie goed bijkomt als ie goed eet en traint.
En 500mg is nou niet echt veel of zwaar. Maar zoals ik zei, dit is persoonlijk.
Ik heb iig genoeg mensen meegemaakt die op lagere doseringen niet goed genoeg groeide en daarom meteen erna nog een kuur deden. Doe het dan in 1x goed
tamoxifen is nolvadex.
En persoonlijk vind ik 500mg test het minimum om gaan te gebruiken. Als ie dan toch wil kuren doe dan 10 weken op 500mg test. Als je het doet, doe het dan ook goed, met 500mg weet je iig zeker dat ie goed bijkomt als ie goed eet en traint.
Ik heb iig genoeg mensen meegemaakt die op lagere doseringen niet goed genoeg groeide en daarom meteen erna nog een kuur deden. Doe het dan in 1x goed
tamoxifen is nolvadex.
Zo denk ik ook maar, aangezien die jonge 1,65 bij 65kg is. Vind ik 375mg test e EW meer als zat voor hem.
mss is zijn receptorgevoeligheid niet zo hoog. Ben toch van mening dat ie mss spijt gaat krijgen van die 375, maar tis eigen keuze.
Ik heb het in de praktijk al vaak mis zien gaan bij mensen die dachten dat ze op zeer lage hoeveelheden konden groeien.
Maar mijn mening is bekend nu, ga hem niet verder opdringen ofzo, keuze ligtbij de kuurder zelf
Ik ga mijn eigen nieuwe kuur maar es ff af laten tellen voordat de naald er weer ingaat.
Dat je steeds hoger moet doseren is onzin. Maar ik vind 500mg het minimum. Wil niet zeggen dat je bij kuur 2 al op 750mg moet gaan zitten hoor.
Zolang je tussenpauze redelijk goed is en je voeding op orde blijft kun je ook kuur 2 makkelijk met 500mg af.
zou gewoon winnie tabs pakken voor 6 weken 40 mg maare heeft hij uberhaupt wel voedingsschemaen hoe ziet zijn training eruit want als dat al niet op orde is heb ik er weinig vertrouwen in kan je beter gewoon wheightgainertje pakkendenk dat hij daar beter mee af is.
Dit gaat over een kerel van 65kg, en niet iemand van 100kg.
Bij mij is ook 500mg test minimum dosering. En nog deca en winny er bij, maar ik ben ook iemant van 109/110kg bij 1,76 en niet 65kg. dat was ik 5 jaar geleden. Ik ben met flex170578 mee eens, als hij wild kan hij nog altijd omhoog tijdens zijn kuur, maar dat raad ik hem af.
Dat je steeds hoger moet doseren is onzin. Maar ik vind 500mg het minimum. Wil niet zeggen dat je bij kuur 2 al op 750mg moet gaan zitten hoor.
Zolang je tussenpauze redelijk goed is en je voeding op orde blijft kun je ook kuur 2 makkelijk met 500mg af.
Meneer is een kenner![]()
Tuurlijk is het onzin dat je naar omhoog moet... maar in dit geval heb ik het wel over blijvend resultaten boeken. Als jij overigens als enige die ik tot nu toe zou tegengekomen zijn plateaus kan doorbreken door al je kuren op 500 mg te blijven zitten gaat mn petje af hoor... en is het idd onzin![]()
Mijn advies zal altijd blijven begin zo laag mogelijk en laat plaats voor verdere vooruitgang