XXL Nutrition

Advies hard nodig

Tijd dat ik het free-fighten maar eens ga beperken tot hooguit eens of tweemaal per maand als ik het zo lees.

En wat die pannekoeken betreft, wist niet eens dat die goed waren joh! Geen probleem om er daar een paar van te maken haha :p

jij beest ;)

Inderdaad en als je echt vettig wil bulken smeer je er nog wat pindakaas op, alleen weet ik niet hoe dat smaakt.

weet er iemand eigenlijk wat er allemaal in kebab zit?

weet er iemand eigenlijk wat er allemaal in kebab zit?

Kebab is gebraden gekruid kalfsvlees of kip. De naam komt uit het Turks en betekent gebakken vlees.

Kebab bestaat uit laagjes vlees die op een grote pin geperst worden. Voor kebab wordt rund-, schaaps- en kippenvlees gebruikt. Door moslims wordt nooit varkensvlees gebruikt. De pin draait rond en wordt op een plek verwarmd. Door met een mes of snijapparaat af te snijden krijg je kleine plakjes vlees.

ik bedoelde kwa kcal eiw kh v....

Benaming gram prot% vet% koolh.¨% kcal.

Kebab (klein) 125 12.8 11.6 26.4 262

@pietje waar vindt ik die lijst met voedingswaarden, want ik had er één maar die is van het net gehaald blijkbaar.

gewoon 1 voor 1 op wikepedia zoeken.. deed ik net ook voor gabenn, anders weet ik het ook niet..

• Topic Starter Topic Starter
Haha, arm ventje, ziet ernaar uit dat hij maar meer geheimen moet gaan maken dan? :p

Ja, dan kan ik nog meer publiceren en karma ontvangen in zijn plaats:D

Volgens de dokter is dat niet gek, maar hoogbegaafdheid:rolleyes:;)

Terug
Naar boven