AndroidHealthClinic

advies nodig snel gewichtverlies en massa opbouw

Opgevertje? Zo zul je niet gaan afvallen jongedame...

• Topic Starter Topic Starter
Opgevertje? Zo zul je niet gaan afvallen jongedame...

opgever ben ik zeker niet maar ja zit niet te wachten om afgezeken te worden :)

kan ik qua karakter niet zo goed tegen en heb ik geen zin in en is niet nodig aangezien ik t zelf verkeerd geformuleerd had en in het verkeerde topic had gepost ;)

opgever ben ik zeker niet maar ja zit niet te wachten om afgezeken te worden :)

kan ik qua karakter niet zo goed tegen en heb ik geen zin in en is niet nodig aangezien ik t zelf verkeerd geformuleerd had en in het verkeerde topic had gepost ;)

Hierdoor dacht ik ook dat je een troll was.

Anyway, succes.

ok even ben nieuw met dit forum gedoe :o wat is troll

Ja hoe leg je dat duidelijk uit..

• De trol zaait onrust door mensen tegen de haren in te strijken. Zo zal een trol op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over hoe prettig roken is.
  • Ook zal een trol een bepaalde beroemdheid afkraken op de fansite van de betreffende persoon of op een politiek forum een mening geven die conflicteert met de mening van de meerderheid van de gebruikers daar.
  • Materiaal of meningen geven die als schokkend of confronterend ervaren kunnen worden, is ook een veelvoorkomende methode.
  • Meningen geven die niet van toepassing zijn op de werkelijke gedachtegoed van de poster
  • Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen.
  • Schijnargumenten geven, met als enkel doel de gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren.
  • Het komt ook voor dat iemand iets beweert alsof het om een feit gaat, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn blijkt uit een voorbeeld als "AIDS is Gods straf voor homocoïtusuelen". Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken.

foto's denk je dat ik maf ben die zijn er niet zullen er ook niet eerder komen of alles is weer in normale proporties

en troll?

Haha wees eerst eens wat vriendelijker. Misschien dat je dan een goed advies krijgt.

Sowieso eerst een voedingsschema maken en flink cardio lijkt me voor jou het beste. Daarnaast een fullbodyschema. Check de stickies, dan komt het zeker goed.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Haha wees eerst eens wat vriendelijker. Misschien dat je dan een goed advies krijgt.

Sowieso eerst een voedingsschema maken en flink cardio lijkt me voor jou het beste. Daarnaast een fullbodyschema. Check de stickies, dan komt het zeker goed.

Thnxx en ik zal volgende keer wat vriendelijker zijn

Ben dankzij goed lezen en voeding en trainen al 6 kilo kwijt dus zit schot in

Terug
Naar boven