Erwintje007
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 84kg
Goedenavond,
Mijn naam is erwin ik ben 1.93m en weeg en mijn leeftijd is 20 momenteel 80 KG Ik zit met een paar vraagjes. Nadat ik ongeveer 70% van het forum heb uitgepluits om informatie te vinden.
Ik ben begonnen met BB nadat mijn Arm er voor de tweede keer uit de kom was geschoten. Eerst 2 maanden vollebak aan fysio gedaan.Nu 1,5maanden bezig met 5x in de week Fullbody in de sportschool met het bijbehorende schema en voeding uiteraard. In het begin had ik weinig tot geen spierpijn maar sinds de laatste twee weken kom ik met steeds meer moeite mijn bed uit i.v.m ik gewoon constant stik met van de spierpijn wat natuurlijk normaal gezien goed is. Als de dag begin voel ik me beroerd tot nadat ik gesport heb dan voel ik me weer supergoed. Ik heb in de 1.5 maanden wat foto's gemaakt en ook wel enigsinds progressie gezien in de ontwikkeling van mijn buik.
Maar dan kom ik dus met probleem 2:
Mijn gewicht schommelt alle kanten op 80 +/- terwijl ik op een vast dieet ziet.
Wat kan ik aan mijn 2 problemen doen?
Ik train momenteel op Fullbody. ALs het goed is lig er vandeweek een splitschema klaar.
Zo ziet mijn Voedingschema eruit:
Ontbijt: 5 eetlepels havermout in 250ML Volle melk
3 eieren met omelet.
2 bruine boterhamen rijkbelegd met kipfilet of iets anders
Tussendoor:
Handje ongezouten nootjes
MassPerfection Shake
500GR Volle franse kwark
Middag:
2 bruine boterhammen met kipfilet of chorizo.
Whey Shake
15:30
4 rijst wafels met pindakaas
300ML Yoghurt
Avond:
2 Volle boorden met aardapels/groenten
20:30
Mass perfection shake
Halve advocado
Handje ongezouten noten
23:00
250GR Kwark
Mijn excuus voor het slechte nederlands maar ik kamp met enige dyslextie.
Met vriendelijke groeten
Erwin,
Mijn naam is erwin ik ben 1.93m en weeg en mijn leeftijd is 20 momenteel 80 KG Ik zit met een paar vraagjes. Nadat ik ongeveer 70% van het forum heb uitgepluits om informatie te vinden.
Ik ben begonnen met BB nadat mijn Arm er voor de tweede keer uit de kom was geschoten. Eerst 2 maanden vollebak aan fysio gedaan.Nu 1,5maanden bezig met 5x in de week Fullbody in de sportschool met het bijbehorende schema en voeding uiteraard. In het begin had ik weinig tot geen spierpijn maar sinds de laatste twee weken kom ik met steeds meer moeite mijn bed uit i.v.m ik gewoon constant stik met van de spierpijn wat natuurlijk normaal gezien goed is. Als de dag begin voel ik me beroerd tot nadat ik gesport heb dan voel ik me weer supergoed. Ik heb in de 1.5 maanden wat foto's gemaakt en ook wel enigsinds progressie gezien in de ontwikkeling van mijn buik.
Maar dan kom ik dus met probleem 2:
Mijn gewicht schommelt alle kanten op 80 +/- terwijl ik op een vast dieet ziet.
Wat kan ik aan mijn 2 problemen doen?
Ik train momenteel op Fullbody. ALs het goed is lig er vandeweek een splitschema klaar.
Zo ziet mijn Voedingschema eruit:
Ontbijt: 5 eetlepels havermout in 250ML Volle melk
3 eieren met omelet.
2 bruine boterhamen rijkbelegd met kipfilet of iets anders
Tussendoor:
Handje ongezouten nootjes
MassPerfection Shake
500GR Volle franse kwark
Middag:
2 bruine boterhammen met kipfilet of chorizo.
Whey Shake
15:30
4 rijst wafels met pindakaas
300ML Yoghurt
Avond:
2 Volle boorden met aardapels/groenten
20:30
Mass perfection shake
Halve advocado
Handje ongezouten noten
23:00
250GR Kwark
Mijn excuus voor het slechte nederlands maar ik kamp met enige dyslextie.
Met vriendelijke groeten
Erwin,