AndroidHealthClinic

advies van mijn arts

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben vandaag voor het eerst gaan trainen op het spul en ik merk toch wel degelijk een flink verschil:thumbs: . Ik ben vandaag begonnen met 20mg en ik ga volgende week 30mg pakken, daarna kijk ik verder of het nodig is om nog meer te pakken.

Bedankt voor alle reacties:thumbs:

Als ex-renner toch een belangrijke vraag:

Waarom start je met deze kuur op het meest idiote moment van het jaar dat er bestaat voor een renner?

Als je nu begint met een kuur heb je nog een aantal weken voor de boeg, en het seizoen begint volgende week! Dan mag het al relatief snel uit je bloed zijn, bij controle hang je. (en die zijn er sowieso op de eerste wedstrijden)

Als je dan toch nu iets wil nemen ga je beter voor eprex of nesp(dat controleren ze echt niet op jouw niveau) en wacht je voor steroiden tot de volgende winter.

"echte' renners kuren 6 weken op winstrol depot en test. propionate +- 4 weken na het einde van het seizoen zodat ze clean zijn bij het volgende seizoen.

Pommy zei:

Waarom start je met deze kuur op het meest idiote moment van het jaar dat er bestaat voor een renner?

Als je nu begint met een kuur heb je nog een aantal weken voor de boeg, en het seizoen begint volgende week! Dan mag het al relatief snel uit je bloed zijn, bij controle hang je. (en die zijn er sowieso op de eerste wedstrijden)

Als je dan toch nu iets wil nemen ga je beter voor eprex of nesp(dat controleren ze echt niet op jouw niveau) en wacht je voor steroiden tot de volgende winter.

"echte' renners kuren 6 weken op winstrol depot en test. propionate +- 4 weken na het einde van het seizoen zodat ze clean zijn bij het volgende seizoen.

Ik denk niet dat zijn seizoen nu al begint , volgens mij ten vroegste einde maart .

Maar met 1 ding heb je zeker een punt waarom geen epo en Gh !

• Topic Starter Topic Starter
Pommy zei:

Met echte renners bedoel jij waarschijnlijk klassieke renners, of renners die er op het begin van het seizoen willen staan.
Ik ben een renner die beter begint te rijden vanaf eind april.

Ik weet dat ik laat begin met m,n kuur maar 4 weken na het seizoen vind ik erg vroeg. Je lichaam heeft amper tijd gekregen om tot rust te komen en je zit niet of nauwelijks op je fiets(ik zie teminste nooit iemand rijden in november en december). Dus je kunt alleen maar kracht opdoen in de sportschool of in het veld die anders is dan op je koersfiets.
Ikzelf denk nog altijd dat het dan beter is om vanaf januari te beginnen met kuren dan is het vanaf eind februari niet meer opsproobaar.

Ik heb nu 6 weken goed kunnen trainen waardoor m,n basis goed is (rond de 28uur per week). Nu m,n basis er is kan ik prima 6weken kracht trainingen en duurtrainingen doen tijdens m,n kuur. Dit zal een zeer gunstige invloed hebben op m,n conditie omdat ik weer een extra trainingsprikkel krijgt.

Vanaf de 3e week van maart begin ik weer wedstrijden te rijden en rij ik lekker op m,n gemak in het peleton m,n eerste kilometers om er vervolgens vanaf half april flink in te vliegen. Dan duurt het seizoen nog tot october dus heb ik nog ff tijd om te presteren.

Zo heb ik vorig seizoen ook gereden en dat beviel me prima.

Terug
Naar boven