Glenn GX
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dr. Worf zei:Dat komt door veel onderzoek doen, gebruikerservaringen bestuderen en gewoon basic info over een bepaald poduct..
En als jij ditzelfde zou doen zou je er misschien zelf ook wat meer verstand van krijgen..![]()
skydirk zei:ik zie het verband ook niet. wedden dat hij nog nooit een winstrol only gedaan heeft. dat is het probleem dikwijls hier. raad geven en het eigenlijk niet weten. als ik dit schrijf, weet ik dit wel degelijk uit praktijkervaring en neem ik niet alles over van de theoriemannen die voor het minste een nakuur nemen omdat één of ander bericht op internet dit aanraadt. of die een mening verkondigen over iets ze nog niet geprobeerd hebben.

G21 zei:aangezien we het hier over hormonale medicijnen hebben, vind ik het eerder onverantwoord om geen nakuur aan te bevelen. ieder lichaam reageerd er anders op, en zelf winny only doet wat met je systeem, al heb je het gevoel dat er niets aan de hand is, zal bv nolva zeer zeker je herstel bespoedigen.
en om een nakuur schadelijk te verkondigen vind ik ook weer zoiets, nee kuren is gezond!als je voor het ene kiest zul je ook het andere moeten doen, als je enigsinds je progressie wilt behouden!
axestream zei:Kuren is inderdaad niet gezond, maar waarom er nog een schepje bovenop doen met een nakuur als het niet nodig is? Ik heb het zonder nakuur gedaan bij 50mg ED (tabs) en dat ging prima, bij anderen was het ook geen probleem. Van verlies na de kuur was geen sprake, dus ik zie niet in wat de toegevoegde waarde van nolva zou zijn geweest. Ik vind niet dat je dingen moet gebruiken als het niet echt nodig is.
RichardV zei:Hmm iemand die nooit heeft gebruikt kan er veel meer van af weten als iemand die al tig jaar spuit END.
En dat mensen tijdens kuren sneller ademnoopd hebben is toch wel een veel gehoorde klacht dus ook niet echt een domme opmerking.
Echter zal dit afhangen van wat je gebruikt.
Doseringen is voor ieder verschillend. Elk lichaam is anders. Probeer anders je dosis iets hoger als wat je de vorige keer hebt gedaan en kijk wat je resultaten zijn. Doet het niet veel meer voor je, dan weet je dat je niet meer hoeft te gebruiken.
Huisartsen weten 5% van wat er is. En dat is ook niet meer als normaal. Een huisarts moet overal wat van afweten en als het te specifiek wordt zal hij je toch door moeten sturen. Is 1 van zijn primaire taken: onderzoeken wat er aan de hand kan zijn en zorgen dat de patient dan zo doelbewust wordt geholpen.
En op en afbouwen is m.b.t. BB achterhaald. Geen idee m.b.t. het fiesten.
Maar ik ben een logische leek!![]()
Kenjie zei:Dat het op mijn axe al dan niet drukt zal zeker maar in maten zijn want iedereen zal het er wel mee eens zijn dat dit geen zware dosering is . Dus mijn mening "liever kracht behouden dan direct liggen nakuren (noodzakelijk al dan niet)"

G21 zei:hier begrijp ik je ff niet...
het is met een nakuur juist de bedoeling je nat. test levels op base line te krijgen waardoor je je hard verdiende kracht het best kan vasthouden, door het niet te doen zal je juist het meeste aan gewonnen kracht verliezen!
en dan laten we maar ff buiten beschouwing dat het over winny gaat...
greetz
Kenjie zei:Ja dat begrijp ik wel maar , als ik nolva aan het nemen ben zoals nu . Heb ik het gevoel of ik ben na 10min zwemmen al leeg ben . Dus krijg het gevoel dat ik power moet inleveren door die nolva .
2) vind ik gewoon dat je met die mindere dosis winnie niet hard genoeg op je axis drukt . En dus niet mega beschadigd , waardoor je niet aan de nolva hoeft en dus geen last zal hebben van 2 of 3 weken minder kracht door de nolva !
....je spullen zijn uitgewerkt!Kenjie zei:Sorry maar hier snap ik nix van !
@ axe , Ik deel zeker je mening , ik denk niet dat de toegevoegde waarde van nolva zo hoog is (bij 30mg winstrol tabs / 6 weken) . Wel dan wat je gaat winnen met winstrol tabs "zoals de kracht" waar bv ik als wielrenner het voor doe . Je dit alles terug zou moeten kwijt spelen door deze nolva als nakuur te nemen . En ja van de nolva heb ik echt het gevoel dat ik inneens alle power terug kwijt ben .
@ G21 , Tuurlijk ga je niet klakkeloos iedereen zonder nakuur door sturen ! Maar daar gaat het hier toch helemaal niet om . Als mensen dit lezen en dan gaan denken dat dit geld voor dboll / Tboll / oxy of wat dan ook . Dan zijn ze in mijn ogen gewoon een beetje dom . Want er staat duidelijk Winstrol TABS .
Dat de meningen verdeeld zijn is zeker prima en wie nakuurt zeker zo goed voor mij ! Maar ik gebruik winstrol voor een doel , en dat doel speel ik terug kwijt "of veel rapper" door er nolva achter te nemen .
Dat het op mijn axe al dan niet drukt zal zeker maar in maten zijn want iedereen zal het er wel mee eens zijn dat dit geen zware dosering is . Dus mijn mening "liever kracht behouden dan direct liggen nakuren (noodzakelijk al dan niet)"

endymion zei:Wat jij doet is dus gebruikerservaringen van anderen navertellen, daar hebben we helemaal niks aan. Als iemand met 10 kuren achter de rug niks meer merkt van 30 mg per dag vertel jij dat door als een flutdosering.
Mijn eerste kuurtje was ook winstrol only en ik werd gruwelijk sterk en dat was dan nog maar 25 mg, zelfs met op- en afbouwen zodat ik maar 2 weken op 25 mg zat op zn hoogtepunt. Ik werd zo sterk dat ik later last kreeg van mn schouders want winstrol biedt geen enkele bescherming, het houdt helemaal geen vocht vast.
En dan zou 30 mg per dag een flutdosering zijn? Als je nog nooit hebt gekuurd dan ga je dat keihard merken en moet je zeer goed oppassen voor blesures.
Maargoed, mischien moet ik idd wel wat meer onderzoek doen zodat ik er dan ook zoveel verstand van heb als jij, kan best hoor.
Dr. Worf zei:Dat is ook het enigste verstandige wat je hebt gezegd..

Kenjie zei:Ik citeer u:
Na 5 jaar hard naturel trainen heb ik besloten dat de tijd is gekomen om aan mijn eerste kuur te gaan beginnen. De kuur zal er als volgt uit zien:
Week 1-10: 250mg Test.Enanthaat (GG)
Week 1-10: 200mg Deca (GG)
Week 7-12: 30mg Winstrol (GS)
Week 12/13: 40mg Nolvadex (GS)
Week 14/15: 30mg Nolvadex (GS)
Zie ik daar nu 30mg winstrol staan![]()
week 1: 10mg
week 2: 20mg
week 3: 30mg
week 4: 30mg
week 5: 20mg
week 6: 10mg
Dr. Worf zei:Dit is natuurlijk appels en peren vergelijken dat ben je hopelijk toch wel met mij eens hoop ik??
Na 10 weken Test&Deca elke 5 dagen zetten zit er een behoorlijke spiegel in je bloed en die 30mg winstrol is dus een 'extra'tje', dit is natuurlijk niet te vergelijken met de 'kuur' die de topicstarter voorstelt namelijk:
Zucht..
waarom om de 5 dagen?Dr. Worf zei:
Kenjie zei:Net zoals het appels en peren vergelijken is met wat jouw doel is en en wat zijn doel zal zijn !
gorgasm zei: