Fitness Seller

advies van mijn arts

Big Peter zei:
Volg gerust het advies van je huisarts op. Als renner kan je veel baat hebben bij stana tab. Ik had zelf 6 week lang 30mg ED genomen.
Luister niet te veel naar al die gasten hier, want ze denken allemaal dat meer beter is, maar dat is dus niet zo.
Ik gebruik zelf al 10 jaar en draai in de top van Europa mee, en heb ook al vele jongens geholpen, waaronder ook duuratleten. Succes!

Het probleem dat je een beetje krijgt is dat het doel de middelen voorbij gaat ! BB'rs Gaan voor mega massa , dat is in de duursport totaal anders ! En kan je met een relatief lage dosis zeker bereiken wat je nodig hebt .

Big Peter zei:
Volg gerust het advies van je huisarts op. Als renner kan je veel baat hebben bij stana tab. Ik had zelf 6 week lang 30mg ED genomen.
Luister niet te veel naar al die gasten hier, want ze denken allemaal dat meer beter is, maar dat is dus niet zo.
Ik gebruik zelf al 10 jaar en draai in de top van Europa mee, en heb ook al vele jongens geholpen, waaronder ook duuratleten. Succes!

:rolleyes: dat je met de top meedraaid wil nog niet zeggen dat jij alle verstand hebt van a.a.s en hun uitwerking op het lichaam!
je geeft zelf ook aan 30mg ed te gebruiken, hiermee wordt de theorie van de huisarts mbt opbouwen ook onderuitgetrapt!

er wordt gezegd dat de dosis constant gehouden moet worden, niets meer niets minder!
voortaan beter de reply's lezen voordat je zegt dat "de gasten hier maar wat zeggen"
het is overduidelijk dat je voor bodybuild doeleinden andere doseringen nodig hebt, maar ik heb voorals nog geen schrikbare doseringen voorbij zien komen in dit topic!

• Topic Starter Topic Starter
meer is niet altijd beter.

Vinden jullie dat ik een nakuur moeten doen die heb ik vorig jaar ook niet gedaan. Ik heb nergens last van gehad maar ik weet dan ook niet hoe het is als ik wel een nakuur doe.

dbels zei:

Vinden jullie dat ik een nakuur moeten doen die heb ik vorig jaar ook niet gedaan. Ik heb nergens last van gehad maar ik weet dan ook niet hoe het is als ik wel een nakuur doe.

Volgens mij is nakuren altijd het beste , maar je moet je er wel van bewust zijn dat je kracht ook minder wordt dan . Dat is althans mijn ervaring ! volgens mij kan het wel voor 6 weekjes op 30mg zonder na kuur , maar dat is erg persoonlijk denk ik .

altijd nakuren! de meningen zijn verdeelt over een winny only, maar ik zou niets aan het toeval overlaten!

Big Peter zei:
inderdaad. sommigen weten er veel van door praktijkervaring (maar meestal maar op gebied van BB), maar 80% lult maar wat uit hun nek. tuurlijk is 30 mg winstrol goed als wielrenner. het belachelijkste wat ik wat verder las (geschreven door noppes) dat hij vroeg of je niet vlugger buiten adem was. zou hij dan niet weten dat AS je uithouding verbeterd.

ik doe na een winstrol only ook geen nakuur en ik heb daar ook geen last van. nakuren na een winstrolonly is voor mietjes.

dbels zei:

Als je vorig jaar na je kuur een odol had zoals voor je kuur,heb je geen nakuur nodig!;)

Een beetje ongenuanceerd om het advies van zijn huisarts gelijk uit te maken voor kolder.
Dat het achterhaald is zou alleen blijken uit het feit dat er geen(weinig) verhalen de ronde doen van mensen die acuut lever problemen hebben ervaren na het niet op- en afbouwen van winnykuurtjes.
Daarnaast moet je niet vergeten dat die arts zich wel op glad ijs bevind, het scheelt wel of hij iemand iets aanraad en het gaat fout of jij met met een of andere nickname vanuit je luie stoel ananoniem achter je computertje.

skydirk zei:
inderdaad. sommigen weten er veel van door praktijkervaring (maar meestal maar op gebied van BB), maar 80% lult maar wat uit hun nek. tuurlijk is 30 mg winstrol goed als wielrenner. het belachelijkste wat ik wat verder las (geschreven door noppes) dat hij vroeg of je niet vlugger buiten adem was. zou hij dan niet weten dat AS je uithouding verbeterd.
@skydirk en Kenji:
Ik vroeg dit enkel omdat ik dacht gelezen te hebben, dat als men kuurt, men vlugger buiten adem is, voor het minste in zweet uitbreekt enzo...
was maar een vraag hoor...;)

• Topic Starter Topic Starter
m,n odol was iedere dag zo trouw als een hond aanwezig.:D

skydirk zei:
ik doe na een winstrol only ook geen nakuur en ik heb daar ook geen last van. nakuren na een winstrolonly is voor mietjes.

Kijk, dit zijn nog eens adviezen..... Oh ja, een thaise h**r nken zonder condoom is zeker ook voor mietjes.:dunno:

ik zie het verband ook niet. wedden dat hij nog nooit een winstrol only gedaan heeft. dat is het probleem dikwijls hier. raad geven en het eigenlijk niet weten. als ik dit schrijf, weet ik dit wel degelijk uit praktijkervaring en neem ik niet alles over van de theoriemannen die voor het minste een nakuur nemen omdat één of ander bericht op internet dit aanraadt. of die een mening verkondigen over iets ze nog niet geprobeerd hebben.

skydirk zei:

Ik heb wel eens betere posts van je gelezen, vriend!

je arts?:):clap: wou dat de mijne zo openminded was:D

endymion zei:
En hoe weet jij dat, dat 30 mg een flutdosering is? Volgens mij ben jij nog met je eerste kuurtje bezig en nog niet aan de winstrol toegekomen.
Je strooit hier met adviezen af en toe of je weet ik niet wat gekuurt hebt.

30 mg voor een eerste keer is meer dan zat.

Dat komt door veel onderzoek doen, gebruikerservaringen bestuderen en gewoon basic info over een bepaald poduct..

En als jij ditzelfde zou doen zou je er misschien zelf ook wat meer verstand van krijgen.. :rolleyes:

Terug
Naar boven