altraxx
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 22%
Beste mede-sporten
Als eerste zal ik me even voorstellen. Ik ben Nick, Een jonge man van 21. Ik sport al sinds dec 2008 en woog toen ik begon 114kg en had een vet percentage van 34%. Zeer slecht dus.
Na bijna anderhalf jaar sporten weeg ik nu 98.7kg en heb nu een percentage van 25.6. al een stuk verbeterd dus maar nog niet zoals het moet. Nu heb ik afgelopen maand een goede dip gehad en had eigenlijk vrij weinig zin om te sporten. Gelukkig heb ik afgelopen week de draad weer op kunnen pakken en heb er weer zin in.
Nu zou ik er graag voor willen zorgen dat mijn spiermassa omhoog gaat en mijn vet percentage naar beneden.
Ik zal hieronder eerst even mijn schematje neerzetten wat ik allemaal doe met een training:
Fietsen 15 min
Lateral Raise
Tricep Extension
Rotation Rotary l+r
Abdominal Crunch
Back Extension
Bicep Curl
Chest Press
Crosstrainer 30 min
En dit eet ik op een dag:
Maaltijd 1
Brinta
Halfvolle melk
Maaltijd 2
2 tarwe bammetjes
Pindakaas
Kipfilet
Maaltijd 3
2 tarwe bammetjes
Kipfilet
Slankie
Banaan
Maaltijd 4
Groenten
Aardappels
vlees
Magere fruit joghurt
Maaltijd 4
Kwark
Dit is ongeveer wat ik op een dag binnen krijg. Ik sport gemiddeld 3X per week en doe elke keer dezelfde training.
Nu zou ik graag advies willen om dingen aan te passen, en eventueel aan te vullen met supps. Om goede resultaten te halen.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!
Alvast bedankt!
Altraxx
Als eerste zal ik me even voorstellen. Ik ben Nick, Een jonge man van 21. Ik sport al sinds dec 2008 en woog toen ik begon 114kg en had een vet percentage van 34%. Zeer slecht dus.
Na bijna anderhalf jaar sporten weeg ik nu 98.7kg en heb nu een percentage van 25.6. al een stuk verbeterd dus maar nog niet zoals het moet. Nu heb ik afgelopen maand een goede dip gehad en had eigenlijk vrij weinig zin om te sporten. Gelukkig heb ik afgelopen week de draad weer op kunnen pakken en heb er weer zin in.
Nu zou ik er graag voor willen zorgen dat mijn spiermassa omhoog gaat en mijn vet percentage naar beneden.
Ik zal hieronder eerst even mijn schematje neerzetten wat ik allemaal doe met een training:
Fietsen 15 min
Lateral Raise
Tricep Extension
Rotation Rotary l+r
Abdominal Crunch
Back Extension
Bicep Curl
Chest Press
Crosstrainer 30 min
En dit eet ik op een dag:
Maaltijd 1
Brinta
Halfvolle melk
Maaltijd 2
2 tarwe bammetjes
Pindakaas
Kipfilet
Maaltijd 3
2 tarwe bammetjes
Kipfilet
Slankie
Banaan
Maaltijd 4
Groenten
Aardappels
vlees
Magere fruit joghurt
Maaltijd 4
Kwark
Dit is ongeveer wat ik op een dag binnen krijg. Ik sport gemiddeld 3X per week en doe elke keer dezelfde training.
Nu zou ik graag advies willen om dingen aan te passen, en eventueel aan te vullen met supps. Om goede resultaten te halen.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!
Alvast bedankt!
Altraxx

!