XXL Nutrition

advies

raytje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Hallo beste mensen!

ik heb een vraagje.. ben aam het trainen geraakt 1,5 maand geleden.
merk al een klein beetje dat me armen wat groeien en dat ik iets strakker in me vel kom.. ik zie er totaal niet dik uit maar heb me net laten meten en heb 22.2 % vet begrijp hier niks van. een collega heb 19 % maar die oogt wel wat dikker hoe kan dit? mijn bmi is 24 die van hem 26, ik ben 187 hij wat korter.

ik wil wat breder worden, en meer mijn spieren tot uiting laten komen.

wat doe ik aan sport,
maandag avond crav maga (sinds kort) binnekort ook op donderdag
fitness ma, di, wo, do erna zwemme een half uurtje

verder ben ik infanterist en sport ik 2 keer per week, wisselend kracht/conditie
en heb ik 1 x per week een mars van varierende afstanden met bepakking 15-20 km

al met al beweeg ik dus best veel,

verder gebruik ik whey shake van revolutions (sla hem nog wel is over)
heb ik crack van evolutions (bijna op)
en heb nog een pot aminocell staan welke ik wil gebruiken als de crack op is.

ik eet voornamelijk voeding met veel eiwit en pastas en elke dag bak kwark en soms blikje tonijn

drink een liter of 3 aan water..

als ik zo door ga blijf ik dan groeien en gaat bijn vetpercentage dan ook vlot omlaag? bij hoeveel procent ben je droog?

alvast bedankt voor de reacties

In jouw geval is het echt belangrijk om een voedingsschema te maken en precies te kijken wat je nodig hebt. Want je doet veel lichamelijke beweging, en voor dat alles heb je ook de nodige carbs nodig. Kijk hoeveel je met dat alles, per dag, verbruikt, en dan kan je je voeding daarop aanpassen.
Sommige mensen zijn droger, of lijken droger bij een bepaalde percentage dan anderen, dat ligt dus best persoonlijk.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
heb al heel veel gelezen maar zal nog is alles goed doornemen,

had me behoefte uitgerekend en kwam op 3000 kc per dag
begreep dat ik dus 2500 moet nuttigen.

vind het erg lastig om ieder product wat ik eet op te schrijven en alles uit te rekenen.
de koolhydraten eet ik voor het fitnessen..

mijn avond maaltijd vanavond bestaat uit pasta met zalm en spinacie, een stoom maaltijd van albertheijn, deze bevat veel eiwit, weinig vet en door de pasta de nodige koohlydraten.
normaal kook ik zelf maar maandags eet ik dit, na werk boodschappen doen en eten dan moet ik al naar crav maga vandaar

er zijn veel schemas te vinden heeft iemadn een link naar een schema die goed is bij mijn doel?

in wat voor tijdsbestek gaat de vetpercentage omlaag? vanuitgaande dat ik niet bang ben om moe te worden!

Laatst bewerkt:
Ik heb eigen scheme gemaakt, Veel eiwitten, weinig vet.
Kip op brood, rood vlees, probeer om de 2,5 uur wat te eten.
geen snoep en chips, tussen door evergreentje.
Gewoon kijken wat gezond voor je is en wat niet, en veel water drinken helpt goed tegen het hongergevoel.
en als je wat te weinig kcal binnen krijgt neem dan ook pindakaas op je brood, goed aan eiwitten en gezonde vetten.

En neem altijd viteminne pille gewoon omdat ze gezond zijn :D kan nooit slecht zijn.

Dan gaat vanzelf die vetprecentage omlaag.
en na je KT een goeien nacht rust, rust doet wonderen.

Terug
Naar boven