XXL Nutrition

After-E middelen zoals 5-htp en l-tryptofaan

• Topic Starter Topic Starter
Werken deze middelen trouwens ook na een avondje coke? Ik weet niet of cocaïne werkt via serotonine, maar denk van niet.

Iemand?

Ik dacht dat je van Coke geen after-kick had? ???

Coke werkt alleen op dopamine en adrealine

Cocaïne geeft een verhoging van de stof Serotonine. Hierdoor put je de voorraad Serotonine te snel uit, waardoor je in een behoorlijke depressieve dip terrecht kunt komen, die vrij lang aanhoudt, compleet met angst/paniekklachten.

Komt van een verslavingsarts van drugsinfoteam.nl

Dus l-tryptofaan is misschien ook een optie na een avondje coke?

tryptofaan wordt veel verkocht bij ons in de shop..vooral in het weekend:D evenals quick flush om de rotzooi uit je lichaam te spoelen van dat weekend

Ruff-E zei:
Werken deze middelen trouwens ook na een avondje coke? Ik weet niet of cocaïne werkt via serotonine, maar denk van niet.
Iemand?

Na een avondje coke kan je het beste l-tyrosine nemen dit is een precursor voor de neurotransmitter dopamine! En natuurlijk een goede antioxidant en vit b.

@ Corleone een tekort aan dopamine is minstens net zo schadelijk voor het lichaam als een tekort aan serotonine! Een tekort aan dopamine wordt O.A in verband gebracht met ziektes als Parkinson en Schizofrenie! Mensen met ADHD hebben ook vaak een disbalans in hun dopamine spiegel! Verder werkt Dopamine op je emoties en speelt het een belangrijke rol bij bewegen (spierspanning, evenwicht etc)

Laatst bewerkt:
Ruff-E zei:
Komt van een verslavingsarts van drugsinfoteam.nl
Dus l-tryptofaan is misschien ook een optie na een avondje coke?

Coke werkt nog meer op je dopamine spiegels! Het is dus het belangrijkst om deze als eerste aan te vullen! Maar je kunt ook beide nemen! Dus L-tryptofaan voor serotonine en L-tyrosine voor dopamine!

ik heb geen after E middelen nodig. heb nooit echt een dip gehad. zelfs na afgelopen weekend niet. sliep gewoon om 6 uur en werd om 11.30 weer wakker. was wel de hele dag nog mals, zweverig. Is ook een heerlijk gevoel. verder nog steeds geen dip tot nu toe.

Moet alleen iets hebben tegen het kauwen, me hele bek is naar de tifus elke keer. vroeger nam ik wel eens magnesium. Werkte wel een beetje. Ik ga iig niet met een speen rondlopen....

bouwens62 zei:
Coke werkt nog meer op je dopamine spiegels! Het is dus het belangrijkst om deze als eerste aan te vullen! Maar je kunt ook beide nemen! Dus L-tryptofaan voor serotonine en L-tyrosine voor dopamine!

Ok dan, thanks kerel. Weer wat geleerd :thumb:

Terug
Naar boven