Fitness Seller

Afvallen: alle advies is welkom!!

WHatevahh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
77kg
Hoihoi

ik ben een jongen van 21 jaar die 77 kg weegt met een lengte van 177cm. Ik heb een vetpercentage van rond de 25% a 30% en zou deze graag verlagen naar minstens 15% (platte buik en erna naar sixpack dus onder de 10%). Ik heb een tijd lang gebulkt (3maanden) omdat ik eerst in spiermassa wou bijkomen voordat ik ging cutten, maar nu heeft dit wel gezorgd dak wat steeg in mijn vet% wat ook normaal is. Misschien ook handig om te vermelden: vroeger kon ik eten wat ik wou en zoveel ik wou ik kwam maar niet bij, nu is het ineens het tegengestelde.. Ik train nu al een half jaartje ongeveer (ervoor had ik een jaar getraint en dan jaar niks gedaan en nu half jaar trg bezig). Graag zou ik wat tips hebben om op een vrij "snelle" manier af te vallen (khoef geen 10 kilo op 2 weken tijd af te vallen maar ongeveer 1,5 a 2 kilo per week zou wel leuk zijn)

Mijn trainingsschema bestaat uit het volgende:

Maandag:

• opwarming: 10 min lopen

• krachttraining fullbody gedurende ongeveer een uur (2 oefeningen borst, 2 rug, 2 schouders, 2 buikspieren (1 voor rechte en 1 voor schuine buikspieren), elke spiergroep benen 1 en biceps 1)

• vetverbranding gedurende ongeveer 40 min (crosstrainer)
Dinsdag:

• vetverbranding gedurende 70 min (30 min lopen en 40 min crosstrainer)
Woensdag:

• krachttraining fullbody gedurende ongeveer een uur (2 oefeningen borst, 2 rug, 2 schouders, 2 buikspieren (1 voor rechte en 1 voor schuine buikspieren), elke spiergroep benen 1 en triceps 1

Donderdag:

• vetverbranding gedurende 70 min (30 min lopen en 40 min crosstrainer)
Vrijdag:

• krachttraining fullbody gedurende ongeveer een uur (2 oefeningen borst, 2 rug, 2 schouders, 2 buikspieren (1 voor rechte en 1 voor schuine buikspieren), elke spiergroep benen 1 en biceps 1)

De week erna begin ik dan maandag met triceps en week erna terug met biceps.