Beste mensen,
Ik ben momenteel bezig om te cutten en op een of andere manier val ik niet af. Ik weet als ik minder calorieën binnenkrijg dan dat mijn onderhoud is dat je dan zou moeten afvallen. Ik eet op een trainingsdag:
ochtend (7:30):
1 banaan
glas melk
smiddags tussen 11:00 en 15:00
5 boterhammen met kipfilet
savonds
bord rijst, kip en groente
Trainen rond 18:00
Erna wat fruit en een eiwitshake.
Daarnaast drink ik minimaal 2L water per dag.
Ik weeg nu 77 kg en ben 1,77 groot. Ik wil naar 72 kg. Ik probeer 3 keer in de week krachttraining te doen en 2 keer cardio in de vorm van kickboksen. Krachttraining vooral supersetjes van 4x10.
Weten jullie hoe het komt dat er maar niks afgaat?
Ik ben momenteel bezig om te cutten en op een of andere manier val ik niet af. Ik weet als ik minder calorieën binnenkrijg dan dat mijn onderhoud is dat je dan zou moeten afvallen. Ik eet op een trainingsdag:
ochtend (7:30):
1 banaan
glas melk
smiddags tussen 11:00 en 15:00
5 boterhammen met kipfilet
savonds
bord rijst, kip en groente
Trainen rond 18:00
Erna wat fruit en een eiwitshake.
Daarnaast drink ik minimaal 2L water per dag.
Ik weeg nu 77 kg en ben 1,77 groot. Ik wil naar 72 kg. Ik probeer 3 keer in de week krachttraining te doen en 2 keer cardio in de vorm van kickboksen. Krachttraining vooral supersetjes van 4x10.
Weten jullie hoe het komt dat er maar niks afgaat?

en mis eiwitten in je schema
). Misschien dat je nog aan het eind van de avond wat magere kwark met wat noten in je voedingsschema kan toevoegen. Laatste tip: Wees lekker creatief met wat je eet anders wordt het uiteindelijk bij de meeste mensen een fiasco.