AndroidHealthClinic

Afvallen d.m.v. Cutten

antonie40

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
74kg
Beste mensen,

Ik ben momenteel bezig om te cutten en op een of andere manier val ik niet af. Ik weet als ik minder calorieën binnenkrijg dan dat mijn onderhoud is dat je dan zou moeten afvallen. Ik eet op een trainingsdag:

ochtend (7:30):
1 banaan
glas melk

smiddags tussen 11:00 en 15:00
5 boterhammen met kipfilet

savonds
bord rijst, kip en groente

Trainen rond 18:00
Erna wat fruit en een eiwitshake.

Daarnaast drink ik minimaal 2L water per dag.

Ik weeg nu 77 kg en ben 1,77 groot. Ik wil naar 72 kg. Ik probeer 3 keer in de week krachttraining te doen en 2 keer cardio in de vorm van kickboksen. Krachttraining vooral supersetjes van 4x10.

Weten jullie hoe het komt dat er maar niks afgaat?

melk vervangen en water drinken ;) en mis eiwitten in je schema

• Topic Starter Topic Starter
Melk vervangen door water? of door andere eiwitten?

En welke eiwitten stel je voor?

Beste mensen,
...
Weten jullie hoe het komt dat er maar niks afgaat?

Nog minder eten of meer verbranden.
Je schema bevat denk ik te weinig vetten.

PS:
Wellicht dat je zelfs meer moet eten aangezien je nu bar weinig binnenkrijgt.
Wat is je calorische behoefte en wat is je inname?

Ik zal als ik jou was wat vaker kleinere gerechten eten op een dag. Het heeft als voordeel dat je minder snel honger krijgt en dat het goed is voor je metabolisme. Je eet in je ochtend wel heel weinig, eet een boterham of wat brinta erbij. Met alleen een banaan en een glas melk in de ochtend wordt je lichaam niet echt lekker actief (in ieder geval mijn lichaam zou dat niet echt waarderen :p). Misschien dat je nog aan het eind van de avond wat magere kwark met wat noten in je voedingsschema kan toevoegen. Laatste tip: Wees lekker creatief met wat je eet anders wordt het uiteindelijk bij de meeste mensen een fiasco.

Veel succes!

Eerst je onderhoud berekenen en daar 500kcal onder gaan zitten.
Zorgen dat je ongeveer 2-2,5gr eiwit per kg lichaamsgewicht binnenkrijgt en minimaal 1gr vet per kg lichaamsgewicht. De overgebleven kcal vul je op met koolhydraten.

Ik eet zelfs nog meer dan jij.

Ik raad je aan de stickies mbt voeding/cutten even te lezen.

Gewoon melk drinken, ik drink over een liter per dag en ga prima.

Terug
Naar boven