MuscleMeat

afvallen door zwaar werk

nawras92

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
96kg
hallo jongens,

ik werk in een haven , en we hebben het erg druk de laatste tijd (niet boeiend )
maar ik ben de hele dag bezig met dozen sjouwen en op paletten stapelen , ik loop erg veel en verbrand dus ook veel kcals , en ik ben gewoon 6 kg kwijt in 3 weken tijd! wat ik dus helemaal niet wil eigenlijk , ik heb geprobeert om meer te eten bijv 5000kcals maar het verloren gewicht wil er niet meer aan.

kunnen jullie hier over mee praten , dus wat te doen als je naast trainen ook werk hebt waar je de hele dag beweegt en dingen sjouwt. verder merk ik ook dat mn trainingen niet optimaal zijn en beneden niveau.

iemand tips???

anderhalve minuut rustpauze per sjouw oefening

Je zegt dat je minder energie hebt voor je trainingen, door zwaar werk. En dat je bent afgevallen.

Klinkt toch echt of je niet genoeg eet en/of slaapt. Misschien stress reactie op je lichaam. Kijken wat er veranderd is voor en na die tijd.

heb je te weinig rust & slaap heb je meer honger en val je af.
(heb ik ook, doe zelf zwaar werk)
miss meer slapen en rusten ofwel idd nog meer eten
zit zelf aan 5000-6000 kcal, heb ook een hoog metabolisme

• Topic Starter Topic Starter
Je zegt dat je minder energie hebt voor je trainingen, door zwaar werk. En dat je bent afgevallen.

Klinkt toch echt of je niet genoeg eet en/of slaapt. Misschien stress reactie op je lichaam. Kijken wat er veranderd is voor en na die tijd.

ja maar ik zit op 5000kcals en kom geen gram meer aan? misschien maar met 1000kcals opvoeren , wil zeker de verloren gewicht weer terug winnen.
die pauzetijden zijn ook niks , denk dat ik maar shakes mee neem voor tussen de pauzes door. eet nu een pak brinta per dag ,1 kg vis/vlees , 1kg kwark , 10 mueslirepen , 10 sneetjes , 3 stuks fruit , 10 ei eiwitten. is dat niet genoeg ? pff word er moe van om nog meer te gaan eten , gelukkig ben ik eraan gewend om deze hoeveelheden te eten.

pff je eet zoveel en komt nog niet aan? dan moet er ergens anders iets verkeerd zitten lijkt me. ik had ook hetzelfde soort werk gedaan maar dan gelukkig in de zomervakantie.. viel ook een paar kilos af door het sjouwen.. gelukkig later door rust en eten weet erbij gewonnen..

ik denk dat het bij jou niet aan de voeding ligt hoor, want je eet echt genoeg imo! misschien is het indd stress/te weinig slaap..

wow respect!

weet je wat je kwijt geraakt bent? het zou best wel eens gewoon vet kunnen zijn, want eiwitten genoeg lijkt me...

als je je de hele dag inspant zul je ook minder goed kunnen trainen, logisch...

nogmaals weet je zeker dat je spiermassa kwijt bent?

als je VP klopt heb je 13 kilo vet, zou je nu dus op een percentage van iets meer dan 10% zitten... kan dat kloppen?

Als je niet aankomt eet je te weinig, zo simpel is het nu eenmaal...
Misschien kan volle melk je helpen? Snelle en makkelijke manier om toch goede voedingstoffen binnen te krijgen

GOMAD

Gallon of milk a day.

Maar dan iets minder. Neem een pak melk mee naar werk elke dag...easy!

Heel veel melk is idd een goed idee.

Chocomel/volle melk drinken.
Pindakaas op brood.
Eventueel meer eten ook.
Vroeger naar bed.

Over een paar weken ben je het gewend en zullen je trainingen wel weer beter worden.

heb je te weinig rust & slaap heb je meer honger en val je af.
(heb ik ook, doe zelf zwaar werk)
miss meer slapen en rusten ofwel idd nog meer eten
zit zelf aan 5000-6000 kcal, heb ook een hoog metabolisme

5000 a 6000 kcals met jouw stats? U srss?? En dan nog op 9% staan ??

---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 07:34 ----------

Edit: In de regel is niet aankomen meer eten..

5000 a 6000 kcals met jouw stats? U srss?? En dan nog op 9% staan ??

---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 07:34 ----------

Edit: In de regel is niet aankomen meer eten..

die stats kloppen niet meer nu . heb me vandaag gewogen 98kg met 11-12%
ik word echt gek als ik meer afval , kan daar heel slecht tegen wil direct naar aas grijpen natuurlijk is dit niet de beste oplossing. dit is mn schema die ik aanhou momenteel

06:00 -10 ei eiwitten , 200 gram brinta , 3 eetlepels honing

07:30 - 4 mueslirepen , 300 gram kipfilet beleg , 1 coke zero

10:00 - 4 mueslirepen , 200 gram ger zalm , 100 gram brinta

12;00 - 200gram ger zalm , 100 gram brinta , 5 sneetjes brood

16:00 - 225 gram biefstuk , 100 gram brinta , 2 sinaasappels , 50 gram amandelen

18:30 :225 gram biefstuk , bakje tonijnsalade , 2 appels

21:00 500gr kwark , 2 eetlepels pindakaas , 50 gram amandelen

24:00 3 scoops nitro-tech
verder gebruik creatine en omega , multivit etc.

hiermee moet het lukken om weer 105+kg te worden.

wie heeft er op en aanmerkingen over mn dieet?

Damn zoveel afgevallen? denk dak ook mr in de haven ga werken alsk er maar droog van word :P

Hoevaak weeg jij je en op dezelfde momenten in de week smorgens na het opstaan na het toiletbezoek? Zelfde weegschaal neem ik aan, want bij 5000 kcal lijkt het me onmogelijk om zoveel af te vallen in 3 weken. Zal ziezo veel vocht bij zitten.
In zomervakantie's heb ik soortgelijk werk, vrachtwagens met dozen van 10-15 kg uitladen 8 uur lang en ik moet mijn kcal inname dan met ongeveer 1500 opschroeven.

Hoevaak weeg jij je en op dezelfde momenten in de week smorgens na het opstaan na het toiletbezoek? Zelfde weegschaal neem ik aan, want bij 5000 kcal lijkt het me onmogelijk om zoveel af te vallen in 3 weken. Zal ziezo veel vocht bij zitten.
In zomervakantie's heb ik soortgelijk werk, vrachtwagens met dozen van 10-15 kg uitladen 8 uur lang en ik moet mijn kcal inname dan met ongeveer 1500 opschroeven.

ik weeg me indd zoals het moet , dus ochtend naakt na het toiletbezoek
98.5kg en heb een huidplooimeter daar kom ik op 11% uit.
ik ben zeker droger geworden zeker weten maar mn broeken zitten veel losser , wat ook tussen je oren gaat zitten , en mn gezicht is stuk smaller. duidelijk gewichtverlies zichtbaar , ook kracht is ietsje minder. ik moet heel veel eten om te gainen altijd zo geweest.

indd dozen van 10-18kg 8 uur lang , je verbrandt enorm veel.

Ik zie dat je om 6:00 voor het eerst en om 24:00 voor het laatst eet...
Het is ook belangrijk om voldoende slaap, denk aan 7 of 8 uur, te krijgen. Rust is net zo belangrijk als goede voeding.
Ik denk dat als je eerder gaat slapen je misschien niet zo heel veel meer hoeft te eten en dat je het met een litertje halfvolle melk op een dag al bij kan trekken tot onderhound <- is een schatting though

Terug
Naar boven