Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
idd je slaapt maar 6 uur (waarschijnlijk zelfs minder als je om 12 uur nog moet beginnen met eten) dat betekent dus dat je veeeeel te weinig nachtrust hebt. ga eens om 22:00 of 22:30 naar bed ofzo.
ik kan me erg goed voorstellen dat je bij 5000kcal twijfels gaat krijgen of het wel aan je voeding ligt, 5000kcal is een beste hap. Wil dat de meesten hier nog wel eens voor langere tijd weg zien happen, kijken hoe je het dan vindt...
Maar naast voeding zal rust/stress/leefwijze in het algemeen ook wel wat invloed kunnen hebben.
ik kan me erg goed voorstellen dat je bij 5000kcal twijfels gaat krijgen of het wel aan je voeding ligt, 5000kcal is een beste hap. Wil dat de meesten hier nog wel eens voor langere tijd weg zien happen, kijken hoe je het dan vindt...
Maar naast voeding zal rust/stress/leefwijze in het algemeen ook wel wat invloed kunnen hebben.
ik heb dienst van 8 tot 4 dus ik word om 6 uur wakker , en overigens slaap ik om 22:00 maar word ik in de nacht wakker voor een shake en toiletbezoek.
ik slaap ongeveer 8/9 uur dus dat is voldoende. ik zit nu op 600 gram carbs en 450 gram eiwit en 150 gram vet per dag. en ik denk dat het met stress te maken heeft ik zit de hele dag aan bodybuilding te denken in het algemeen , op mn werk denk ik aan eten etc.
---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 16:32 ----------
indd 5000 kcals , schone kcals dan is aardig veel.
heb nu 750 gram brinta per dag dus 1.5 pak ik denk dat ik wel door dit weer ga gainen en neem nu ook 1 liter magere melk wat dus 330 kcals bevat ook iets wat je kan toevoegen