XXL Nutrition

afvallen en spieren aankomen tegelijk

aernout

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
ik heb gehoord dat als je de ene dag bove je onderhoud en de andere dag op je BMR eet (of iets dergelijks) dat je dan in totaal je bf verlaagt en tegelijkertijd je spiermassa toeneemt. ik doe nu 3x per week KT zonder cardio en ik wil graag me bf wat verlagen voor de zomervakantie (zit nu op 17% @ 66 kilo) maar kan iemand me uitleggen hoe ik dan precies moet eten en hoeveel cardio ik ongeveer moet doen?

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
kunnen jullie wat specefieker zijn?
ik doe nu ma, wo en vr KT en constant 2800 kcal per dag. 1 uur voor 't trainen neem ik ook altijd whey isolaat. maar wanneer zou ik de cardio en het BMR dieet in moeten schakelen?

????????????????

Joh gozer,

Gewoon 3 keer per week 30 minuten extra op de roeimachine. Heb ik ook gedaan. Wel zwaar zetten natuurlijk en let op je eiwit.:D

Groet,

kiptrainer

ik eet nu 20 plakken kipfilet , 3 eieren , biefstuk, 500g kwark per dag maar miss iets minder eten voor cardio?

Niet alleen eten Aernout maar ook roeien.

Groet,

Hans

kerel volgensmij weet jij niks van cutten

:janken:
Zucht....waar gaat dit weer naar toe?

LEZEN!!!

kerel volgensmij weet jij niks van cutten

Ik weet wel iets van cutten, mijn vrouw heeft er 1.

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

ik eet nu 20 plakken kipfilet , 3 eieren , biefstuk, 500g kwark per dag maar miss iets minder eten voor cardio?

Eet je verder nog wat dan dit ?
Zorg er voor dat je voldoende eiwitten binnenkrijgt maar niet teveel. Je hebt ook voldoende carbs nodig.
Ik zou verder geen om de dag dieet doen, gewoon eten wat je dagelijks nodig hebt. De ene dag heb je het nodig voor energie voor de training en de andere dag voor energie en herstel na de training. Dus niet doen, gewoon elke dag goed in de voeding zitten.
Na de krachttraining een 15 tot max 30 minuten cardio pakken. Doe na een krachttraining eens bokstraining ofzo, maar niet na borst, wel na rug.
Boksen is een goede cardio training en goed voor de pecs, schouders en bi/triceps.

Hey Aernout,

Niet zo ingewikkelt praten gozer. Ik kwam eerst ook veel aan maar heb elke keer 30 minuten roeien ingevoerd. Hep jij die ook op jou gym? Ik heb nu een wheyshake op en ga zo trainen.

Niet alleen eten Aernout maar ook roeien.

Groet,

Hans

waarom zou hij moeten roeien.
cardio is cardio, als je dat nu doet op de fiets, loopband, ... maakt geen reet uit, roeien raad ik af omdat het slechts een beperkt aantal spieren aanspreekt.wat resulteert in minder hart-werking.
en zelfs al roei je heel zwaar, dan resulteerd het eerder in kracht-training.

terwijl je met lopen bijna je gehele lichaam aanspreekt => hart moet harder werken => meer effect

ja hier is mijn voedingsschema maar ik doe gwn 3x per week full body.

Bijlagen

Ik sta op pund om weg te gaan maar je schema ziet er goed uit. Vreet je echt niets groens, lijkt me gevaarlijk. 3 keer in de week is wel een beetje minimaal. Heb je verder geen time. Wat do je nu aan cardio, ik see nothing... wat is je grease% nu? Ik schat so 21! Work out man, ;)

ik doe nu geen cardio maar wil ik wel aan beginnen! ik eet geen groene dingen. me bf is ongeveer 17% alleen ik wil zeg maar niet 2x achter elkaar traine

en wanneer moet ik op BMR en wanneer bove onderhoud eten?

Terug
Naar boven