AndroidHealthClinic

Afvallen in 1.5 jaar tijd

Twitching

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
85kg
Hoi,

Mijn naam is Twitching en ik ben eigenlijk altijd veel te dik geweest. Ben vanaf maart 2011 begonnen met op mijn dieet te letten, door calorieën te tellen en natuurlijk de ongezonde voeding om te zetten naar gezond.

Ik hoorde altijd van mensen dat het zwaar is om je voedingspatroon te veranderen dus ik zag daar erg tegen op. Maar omdat ik altijd erg ongezond at en die calorieën nu naar gezonde omzette, at ik eigenlijk veel meer dan normaal dus helemaal geen honger gevoel. Dat maakte de overstap veel makkelijker.

Ben begonnen met fietsen naar mijn werk ergens in de zomer van 2011 en vanaf april 2012 begonnen met 4x in de week kracht training. Met daarbij veel eiwitrijk voedsel. Ongeveer 500 tot 700 calorieën onder mijn onderhoud.

Toen ik begon woog ik 133.5kg,meest linkse foto.
Ik gok dat ik rond de 115 was op de middelste foto. (leuke avond, niet goed voor gewicht :rolleyes:)
De meest rechtse foto weeg ik rond de 86-88kg.

15jaar-kopie-1.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed gedaan man! Zal vast een stuk energieker voelen nu, vraag me vaak af hoe het is om zo dik te zijn als je was.

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, vooral zwaar :D als ik nu rond loop met 45+ kilo in mijn handen denk ik wel eens hoe heb ik dat ooit gedaan.
En zeker veel meer energie dan toen!

respect!

Echt goed gedaan :)

Wauww respect! Heel veel doorzettingsvermogen en je uiteindelijke doel berijkt!! Well done

Thanks!

Grappig verhaal; Ik ging poolen en dan moet je je IDkaart inleveren voor de set ballen. Toen ik de set terug bracht bladerde de barman door alle ID's heen. Kijkt me aan bladerde er nog eens door heen. Kijkt me aan, "hoe heet je? kan je namelijk niet vinden"
Was super!!

Mooi man !

mooie progressie kerel!

Heel erg bedankt!

Veel respect voor jou..

Thanks Sanjuro.

Het is wel raar ik kom nu soms mensen tegen die ik een jaar niet gezien heb en dan herkennen ze me echt niet meer...
De eerste keer dacht ik dat het een grapje was maar het gebeurd echt wekelijks :x

ja nogals logisch, wat een verandering / verbetering! echt respect man zeer netjes. vooral in zo'n korte tijd! velen kunnen een voorbeeld aan jou nemen!

Respect, dikke transformatie. Nu nog beest worden!

Ben zelf ook altijd veel te zwaar geweest, Voelt zo ongelovelijk goed als je het dan terug ziet! Diep respect vriend, echt!

Hehe, bulkfase gaat volgende week van start, ben benieuwd hoeveel ik ga groeien in spiermassa. Wel eng omdat de weegschaal dan opeens de "verkeerde" kant opgaat.

Zeer mooie progressie. :thumbs:

respect!

Ik was dezelfde weg aan het opgaan,knap gedaan hoor ;)

Terug
Naar boven