XXL Nutrition

afvallen met kuren nieuwe theorie

bocca

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
yow ,

gisteren maat van mij gezien en hij is aan het kuren met deca (6weken 300 mg) , primo (6 weken 300 mg ) , drive (eerste 3 weken 3 , 3 , 4 ml ) spectrol ( laatste 3 weken 4 , 3 , 3 ml ) .
Nu vroeg ik en wat is u resultaat en hij was 4 kg afgevallen.
Hij is geen produkt aan het nemen voor af te vallen enkel voor spiermassa te winnen. en combinatie deca , primo vind ik ook al nutteloos.
Hij zei mij dat zijn dealer hem verteld had omdat hij hoog vetpercentage heeft 22 % dat hij enkel vet weg pakt via kuur ??? ??? ??? en dit iedereen met +18 % dit heeft met kuren.
Wat is jullie kijk hierop?

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad het is zeer vreemd verhaal drive en spectrol bevatten snelwerkende deca , boldenone , en testosterone dus inderdaad niet voor af te vallen.
het zijn producten voor massa + ( vocht , vet ) bij te krijgen

Zit toch geen water in die ampullekes of zo???

dat is mijn vermoeden nu ook misschien wat olie maar kga vragen voor foto's die primo is volgens mij 9/10 vals zeker als u dealer zoiets verteld dan zal hij zeker het verschil niet kennen tussen fake of real. Deca was yellowtops en waren er 3 verpakt dat hij zei zonder apotheker sticker verval datum 11/2004 is dat oude productie want dat kan ik niet zeggen alvast dringend foto's zien te maken want wie weet wat hij aan het injecteren is.

bocca zei:
dat is mijn vermoeden nu ook misschien wat olie maar kga vragen voor foto's die primo is volgens mij 9/10 vals zeker als u dealer zoiets verteld dan zal hij zeker het verschil niet kennen tussen fake of real. Deca was yellowtops en waren er 3 verpakt dat hij zei zonder apotheker sticker verval datum 11/2004 is dat oude productie want dat kan ik niet zeggen alvast dringend foto's zien te maken want wie weet wat hij aan het injecteren is.

interpunctie :rolleyes: en in Nederlands aub ;)

Met die kuur zou hij toch zeker goede massa moeten pakken, he tis niet niks wat ie allemaal naar binnen spuit.
Ik denk dat kans dat het fake is zeer groot is. Ik zou maar eens met een honkbal knuppel bij zijn dealer langs gaan. Kijken of je wel roid rage kunt krijgen, al zou ik daar geen roids voor nodig hebben als je zo wordt opgelicht.

kga eens vragen aan hem voor foto's maar het is weer zo ene die zich niet veel aantrekt en wacht tot na de kuur. geen resultaat zal hij het wel door hebben. Ik ga zo snel mogelijk foto's vragen

Hoe zit het met zijn voeding??
Doet hij daar wel wat aan?

zijn voeding was zeer onregelmatig wist hij mij te vertellen en hij kwam maar aan 160 gr eiwitten per dag

Deca en Primo combineren is al een foute foute keuze.

Daarnaast weet ik wel zeker dat 3 van de 4 spullen zo vals als een kraai waren, zo te horem. Lekker uitweg-verhaaltje weet die dealer te verzinnen! :roflol:

zo zie je weer hoe sommige mensen zich in de val laten lokken zonder research te doen.
Voor hij zijn kuur ging kopen zei ik ga zien op internet zoek wat op wat je kan combineren wat niet maar nu het bijna zomer is willen ze allemaal breed worden en droog staan.
Zou de zomer niet de periode zijn dat iedereen zijn lichaam naar de kloten doet?

Hehe :D

Bocca, ga es naar een gemiddelde Griekse/Spaanse badplaats in juli en zie hoeveel 'ik-heb-m'n-eerste-kuur-gehad-en-nu-ben-ik-stoer-en-breed'-gasten er rondlopen.

Je herkend ze makkelijk aan hun opgezwollen armpjes en borst van de Deca/dbol en gelukkig verbergt hun bruine zonne-tint nog een beetje van het waterretentie-feest dat Diana heet. De Duitse jeugd is nog véél erger!

Na de zomer komen ze terug, gaan op de weegschaal staan en zien dat ze nog steeds die 10kg hebben weten vast te houden; van het bier ja.

Een maand na dato zijn ze weer terug bij af en hebben hun strand-kick gehad.
:roflol:

En ze kunnen dan nog niet zwemmen :)

Terug
Naar boven