MuscleMeat

afvallen voedingsschema

John481

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
72kg
Vetpercentage
20%
hallo DB,

Ik ben 21 jaar, 72kilo (20% vet) en zou graag 10 kilo willen afvallen. Ik ben een week bezig geweest met stickies door lezen maar kom er toch niet helemaal uit.

voedingsschema:

10 uur: tostie met extra veel kaas en oregano
glas melk
13 uur: appel
15 uur: boterham met pindakaas
17 uur: avond eten
19 uur: noten
21 uur: 1 kilo kwark

Dit zou 1800 kcalorieën (behoefte berekend met http://forum.dutchbodybuilding.com/...k-berekenen-bmr-vetverlies-voorspellen-34649/) moeten zijn volgens voedingswaardetabel.com. Ik doe 6 dagen per week cardio en 4 dagen per week kracht training.

Hulp graag :o

Ik denk dat je lekker moet gaan buitenspelen, touwtje springen oid.
Ben je een meisje dat anorexia wil ontwikkelen of een vent van 21 die er goed uit wil zien?

Als ik zie wat je doel is dan denk ik echt,..ga lekker buiten spelen met barbiepoppen en touwtje springen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je lekker moet gaan buitenspelen, touwtje springen oid.
Ben je een meisje dat anorexia wil ontwikkelen of een vent van 21 die er goed uit wil zien?

Als ik zie wat je doel is dan denk ik echt,..ga lekker buiten spelen met barbiepoppen en touwtje springen.

niet zo saggo zijn???, ventje. wat aardiger mag ook.

Ik heb de afgelopen paar maanden aan sonja bakker gedaan en ben 9 kilo kwijt geraakt maar nu wil ik wel aan het echte werk beginnen ;).

Als je wil afvallen, moet je juist eten. Helemaal als je zo actief bent. Mijn zoonje van 11 eet zelfs nog meer dan dit

Mijn doel is een zichtbare six pack.

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Als je wil afvallen, moet je juist eten. Helemaal als je zo actief bent. Mijn zoonje van 11 eet zelfs nog meer dan dit

goed eten is altijd al mijn zwakke punt geweest.

Eet er dan naar...

**** die sixpack....

90% hier heeft dat niet....althans niet altijd....

dit is een hongerdieet.....als je zoveel cardio en KT doet, moet je VEEL meer eten. Ik zou zeggen, lees de stickies nogmaals!

OK: tipje:

begin met brinta en whey 's ochtends, vroeg, dus niet om 10 uur pas.

laat die kilo kwark een halve zijn, en eet deze wat later rond 10 uur.

je hebt nu 13 uur tussen de laatste en de eerste maaltijd zitten. das nie goed nie

kijk voor inspiratie en voeding ook op www.johnstonefitness.com

Laatst bewerkt:
niet zo saggo zijn???, ventje. wat aardiger mag ook.

Ik heb de afgelopen paar maanden aan sonja bakker gedaan en ben 9 kilo kwijt geraakt maar nu wil ik wel aan het echte werk beginnen ;).

Je wil niet aan het echte werk beginnen, je wil weer sonja bakkeren, je wil toch 10kilo afvallen weer? Terwijl je al niks weegt. Hou toch op. Hier besteed ik verder geen tijd aan.
Daar heb je afslankwebsites voor en anorexia wannabee's.

Dit forum heeft een naam,....al gezien? Dutch "bodybuilding" Dat staat voor spieren opbouwen. Dus niet om naar een meisjes gewicht te zakken van 62 kilo. En wat wil je daarna doen, nog een keer 10 kilo er af?

succes er mee.

en om het snel te bereiken, stop helemaal met eten.

Je wil niet aan het echte werk beginnen, je wil weer sonja bakkeren, je wil toch 10kilo afvallen weer? Terwijl je al niks weegt. Hou toch op. Hier besteed ik verder geen tijd aan.
Daar heb je afslankwebsites voor en anorexia wannabee's.

Dit forum heeft een naam,....al gezien? Dutch "bodybuilding" Dat staat voor spieren opbouwen. Dus niet om naar een meisjes gewicht te zakken van 62 kilo. En wat wil je daarna doen, nog een keer 10 kilo er af?

succes er mee.

en om het snel te bereiken, stop helemaal met eten.
De harde waarheid.

Hey Ray, long time no see man! Alles okee? Ik ben al een tijdje niet op mb geweest....zit nu vaker op een nieuwe die ook nog moet groeien en is van zelfde niveau in kwaliteit in kennis als MB.

ontopic,
mijn zoon van 11 eet ook meer en weegt binnenkort wellicht evenveel als die Sonja fan wil wegen.

@ topicstarter, wij eten zomaar 4000cal per dag en worden daar zelfs droog op.......en werken aan de spieren tegelijk. Dat is serieus werken.

Laatst bewerkt:
Kom op zeg, Sonja Bakker, sixpack, 62 kg, slechte troll :rolleyes:

Hey Ray, long time no see man! Alles okee? Ik ben al een tijdje niet op mb geweest....zit nu vaker op een nieuwe die ook nog moet groeien en is van zelfde niveau in kwaliteit in kennis als MB.

ontopic,
mijn zoon van 11 eet ook meer en weegt binnenkort wellicht evenveel als die Sonja fan wil wegen.

@ topicstarter, wij eten zomaar 4000cal per dag en worden daar zelfs droog op.......en werken aan de spieren tegelijk. Dat is serieus werken.

Ja, maar ik heb een vet percentage van 20% en een vettig buikje. Vooral als ik zit kan je het goed zien.

En nee, natuurlijk wil ik niet nog meer afvallen. Het enigste wat ik wil is een goed fysiek lichaam.

4 jaar geleden ben ik hier voor het eerst op het forum geweest en mij werd aangeraden om te gaan bulken.

Resultaat: een dikke pens.

Terwijl ik 500 kcal boven onderhoud at :S.

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Martinnoppert, blijf deze topic in de gaten houden. Misschien leer ik nog wat van je ;).

maar wat versta jij onder bulken?

4 jaar geleden ben ik hier voor het eerst op het forum geweest en mij werd aangeraden om te gaan bulken.

Resultaat: een dikke pens.

Terwijl ik 500 kcal boven onderhoud at :S.

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Martinnoppert, blijf deze topic in de gaten houden. Misschien leer ik nog wat van je ;).

dan heb je of te weinig KT getraind/cardio gedaan, of je kcal niet goed berekend. een ander optie is er niet

Godsamme nog an toe.

Je bereikt er echt niks mee op deze manier. Je lichaam gaat in starvation mode en zeg maar dag tegen vetverbranding.

Lees de stickies. Je kan wel naar zo'n beachboy ecto fysiek toe willen gaan, 'chicks will dig it', totdat er iemand voorbij komt lopen die net 6 maanden wel goed trained en eet.

De assistent van mn baas, 35 jaar ofzo gok ik, 1,90m lang, weegt normaal gezien 70KG ofzo (eigenlijk minder). Dat is te zien, en diep van binnen kan ik het niet helpen om hem uit te lachen voor zijn achterlijke wijven fysiek. Je bent een vent man, geen 16 jaar meer.

Althans, je zou een vent moeten zijn.

bulken is niet nog meer tosti's met nog veel meer kaas in je strot duwen he. Je zal er ook bij moeten trainen. En 62...come on. De hond van mijn oma weegt bijna 62...oke das inderdaad niet gezond:eek:

Terug
Naar boven