XXL Nutrition

Agente wenst Arnhemmer "hartaanval en de dood""

TheUnknownKnown

Freaky Bodybuilder
Waardering
266
Een politieagente heeft donderdag in het stadshart van Arnhem een Arnhemmer een hartaanval en de dood toegewenst. De agente had haar dienstauto in een autovrij voetgangersgebied geparkeerd om met een collega een broodje te halen bij de bakkerij en de man zei hier iets van. De vrouw erkent dat ze te ver is gegaan. De politieleiding biedt in een brief excuses aan en heeft maatregelen aangekondigd om herhaling te voorkomen.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/08/agente_ontploft_na_commentaar.html

En nog meer nieuws van de politie die we maar MOETEN respecteren:

Het regiokorps Twente heeft twee politiemensen oneervol ontslagen. Een derde heeft voorwaardelijk ontslag aangezegd gekregen. Het drietal heeft zich ieder op eigen wijze misdragen, zo is uit onderzoek van het Bureau Interne Veiligheid gebleken. Dat maakte de politie bekend.
Een 41-jarige hoofdagent pleegde meineed door een vals proces-verbaal op te maken voor een vriend. De politie beschouwt dit als ernstig plichtsverzuim en heeft ook aangifte tegen de hoofdagent gedaan. Dat is ook gebeurd tegen een 28-jarige parketwachter, die geld van boetes in zijn eigen zak stak.
Een 51-jarige rechercheassistent is voorwaardelijk ontslagen om hij onder werktijd ongeoorloofde internetsites heeft bezocht. Deze man is tevens disciplinair bestraft, aldus de politie.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/08/twentse_agenten_ontslagen.html

Ik zei het al eerder en ik ze het weer: Politie zijn tegenwoordig geen nette personen in een keurkorps. Het zijn gewone burgers die centjes wilden verdienen en niet perse 'het land willen dienen'. Weet je niet meer wat te doen ? Politie = salaris vanaf je opleiding= jan en allemaal is het geworden=geen respect meer !

Nou nou het is wat, als ik jou was zou ik er een topic over aanmaken op een bodybuilding forum.

Bij mij heeft de politie bewust dingen die mijn onschuld aantoonden uit het dossier gelaten dus ik weet zeker dat zulke dingen gewoon het topje van de ijsberg zijn en dat er nog veel meer verscholen gaat in de beerput van justitieel nederland.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
‘Safe coïtus in het safehouse’

Vorige week haalde een aantal jongens een afluisterpost van de politie aan de Admiraal de Ruijterweg in Amsterdam-West overhoop. Ze hadden al twee maanden het idee dat er geheimzinnige dingen gebeurden in de leegstaande woning en besloten in te breken. In de woning troffen ze een koffer vol afluisterapparatuur aan.

Alleen klopte die berichtgeving bij nader inzien misschien toch nét niet helemaal… Dat het om een safehouse van de politie gaat, klopt. Maar de woning stond niet geheel leeg, weten jongens op straat inmiddels uit eerste of tweede hand. In de slaapkamer stond namelijk een tweepersoonsbed, een nachtkastje en een kleine tv. Urenlang de overburen bespioneren is namelijk best saai. Of gluren naar de overburen is stiekem best wel heel spannend. Want de inbrekers vonden naar eigen zeggen ook nog twee kratjes bier, en in een la van het nachtkastje vonden ze tien à twintig condooms

[Link niet meer beschikbaar]

En nog een....

incidentje

Heeft ie nog mazzel dat het verbaal is en geen trap in zijn ballen + 6 knietjes op gezicht.:fluit:

K*t wijf k*t politie..
gewoon k*t..........

Ts is gefrustreerd?

Zijn net mensen he.

TS opent graag ogen van diegenen die in het politiek correcte motto 'de politie is je beste vriend' vastgeroest zitten.

Politie is een politiek correcte bende die in opdracht van de politiek correcte politiek jarenlang oogkleppen hebben opgehad waardoor veel mensen niet correct zijn behandeld.

Tegenwoordig ook erg veel criminelen bij de politie, van het stelen van gevonden portomonnais tot aan het vervalsen van PV's en allerhande delicten waar vaak goed mee wordt weggekomen.

Tijd voor een grote schoonmaak zo te lezen. Ook meer controles en hardere aanpak want dit is slechts het topje van de ijsberg.

Ook denk ik dat men best wat strenger mag worden bij de selectie, al deze voorvallen tonen aan dat het kaf onvoldoende van het koren gescheiden wordt.

Politie mogen geen menselijk gedrag tonen naar de buitenwereld; frustratie/bad day/..
Dat weten we ondertussen al..

Triest

Politie mogen geen menselijk gedrag tonen naar de buitenwereld; frustratie/bad day/..
Dat weten we ondertussen al..

Triest

Hoezo triest, als je al eens leest wat voor foute zaken politiemensen begaan vind ik het vreemd dat je er niemand over hoort. Nu ingrijpen in de kwantiteit kan soelaas bieden voor de toekomst anders lees je over 5 jaar in de krant: "politie steeds vaker in de fout'.

Politie houdt orde en dient zelf een toonbeeld te zijn van orde, als er stelsematig criminelen door de opleidingen komen zit er wat fout en daar kunnen burgers de dupe van worden (en dan doofpotje ?)

TS opent graag ogen van diegenen die in het politiek correcte motto 'de politie is je beste vriend' vastgeroest zitten.

Politie is een politiek correcte bende die in opdracht van de politiek correcte politiek jarenlang oogkleppen hebben opgehad waardoor veel mensen niet correct zijn behandeld.

Tegenwoordig ook erg veel criminelen bij de politie, van het stelen van gevonden portomonnais tot aan het vervalsen van PV's en allerhande delicten waar vaak goed mee wordt weggekomen.
Dikke + 1 ~!

Terug
Naar boven