PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat nou als die agent vanuit stilstand had geschoten en dat ventje dan in z'n nek had geraakt?
r*tard.
---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------
---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------
Het OM en de rechtbank hebben naar de zaak gekeken en zijn beide tot dezelfde conclusie gekomen. Dan zal het wel gerechtvaardigd zijn. Feit blijft dat het een k*tjochie was en niet luisterde naar de politie. Spijtig dat het een fatale les moest zijn, aan de andere kant liep de agent het risico zelf neergeschoten te worden. In de VS word je al in je kop geschoten als je je handen niet aan het stuur houdt.

Weet nie of jij weet hoe het nederlandse rechtssysteem werkt maar dat het om en de rechtbank dezelfde conclusie trekken wil niet zeggen dat het gelijk rechtvaardig is, als je dat denkt ben je behoorlijk dom imo![]()
Had die het politiebevel maar moeten opvolgen.
Altijd maar dat gezeik als een agent zijn dienstwapen gebruikt.
De politie handelde naar de informatie de ze op dat moment beschikbaar hadden, achteraf is altijd makkelijk praten dat er anders gehandeld had moeten worden.
Hier was al een topic over de zaak zelf. beetje onzin een extra topic aan te maken over de rechtspraak in die zaak.
Maargoed
Ten eerste:
Rishi had een gebiedsverbod en mocht daar helemaal niet eens zijn. Had hij zich daar aan gehouden was er niks gebeurd.
Ten tweede:
agenten gingen af op een melding van verdachte met een wapen.
Ten derde:
Rishi negeerd bevelen van politie en zet het op een lopen. Hij had gewoon moeten luisten, en meewerken, was er ook niks gebeurd.
tijdens die achtervolging, hoe dat ook is gegaan ( ik was er niet bij ) naar je riem/zak grijpen terwijl er melding was van een wapen heeft dit als gevolg gehad.
Dan kunnen hier mensen met hun onmetelijk grote ervaring komen op het gebied van wapens en schieten dat ze allemaal geleerd hebben in call of duty. Ik heb jaren ervaring als militair en een vader die agent is geweest. Meer geschoten dan ik zou willen ( schietdoof ). Schieten is heel wat anders dan het in games en films lijkt, klaar.
En dan de mensen die dan standaard komen met het gezwets over " haat aan de politie " etc.. Je kan alleen maar de politie haten als je een downer bent die ooit wat fout heeft gedaan en ermee in aanraking is gekomen. En nee dan heb ik het niet over verkeersboetes. Als je je netjes gedraagd zul je nooit problemen hebben met de mannen in het blauw.
Gaat allemaal om belangen en een signaal afgeven naar de maatschappij.
Heeft geen moer met recht te maken dit.
Hypothese: stel dat Rishi iemand anders was. Een illegaal die niet wou gepakt worden en dus ook begon te lopen. Wordt dus doodgeschoten omdat hij wegliep terwijl hij niks had gedaan.
Precies.
Als die gast gewoon was gestopt toen dat werd gezegd, was er niets gebeurd.
Als je wegrent, heb je meestal iets te verbergen, en als het lijkt dat er een wapen wordt getrokken,
heeft die agent wat mij betreft volkomen gelijk. En dat je dan zelf nog rent in je achtervolging of niet helemaal goed kan mikken door de adrenaline, vind ik menselijk.
Maar als hier een agent schiet, wordt er godsgruwelijke heibel over gemaakt. Maar jezelf neer laten knallen, is blijkbaar ok?
Hypothese: stel dat Rishi iemand anders was. Een illegaal die niet wou gepakt worden en dus ook begon te lopen. Wordt dus doodgeschoten omdat hij wegliep terwijl hij niks had gedaan.
We hebben onvoldoende elementen om deze zaak correct te beoordelen. Wist de politieagent zeker dat dit Rishi was die met een wapen was gezien. Hoe was de hele "scene " daar? Misschien was de hele sfeer daar zo vijandig dat de poltiieagent vond dat hij geen andere keus had.
Langs de ander kant heeft hij de regels niet gevolgd.
Moeilijke zaak.
---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------
Wijze woorden.
Ja, hij was hier illegaal en dat hoort hij niet te zijn. Ik ben geen voorstander van illegalen hier.
Ja sorry, dit zal best hard klinken maar het is wel hoe ik het voel.
En het was niet iemand anders, het was Rishi. Een probleemjongere waarbij ze dus reden hadden om aan te nemen dat het geen zuivere koffie was. Ik zeg niet dat hij dus maar dood moest, begrijp me niet verkeerd.....maar ik kan me wel voorstellen dat je dan als agent gewoon geen risico's neemt.
Ik denk oprecht dat je altijd een kans hebt: om het goede te doen of om het slechte te doen. Rishi had die kansen ook maar hij koos voor het slechte. En zo zijn er veel jongeren die de/een stad onveilig maken door hun foute keuzes en dan kan het dus idd zomaar verkeerd aflopen. Hoe vaak gaan er geen onschuldige mensen door toedoen van die soort randfiguren? Of wordt men beroofd of wat dan ook door jongeren die het slechte kiezen. Ik ben daar echt wel klaar mee en heb er geen medelijden mee.
Rishi was niet iemand anders, bullshit hypothese. Zo kun je ook denken van : wat als Rishi een wapen had gehad en 3 onschuldige omstanders neer had geschoten, dan waren het k*twouten die niet durven te schieten.
Dat crimineeltje had gewoon moeten luisteren en als je dan ook nog zo'n knurft ben om je hand in je broek te steken alsof je een wapen hebt kun je verwachten dat de poep de ventilator gaat raken. Vind het terecht dat die agent niet gestraft wordt. Zielig voor de familie, dat zeker.
Ja, hij was hier illegaal en dat hoort hij niet te zijn. Ik ben geen voorstander van illegalen hier.
Ja sorry, dit zal best hard klinken maar het is wel hoe ik het voel.
En het was niet iemand anders, het was Rishi. Een probleemjongere waarbij ze dus reden hadden om aan te nemen dat het geen zuivere koffie was. Ik zeg niet dat hij dus maar dood moest, begrijp me niet verkeerd.....maar ik kan me wel voorstellen dat je dan als agent gewoon geen risico's neemt.
Ik denk oprecht dat je altijd een kans hebt: om het goede te doen of om het slechte te doen. Rishi had die kansen ook maar hij koos voor het slechte. En zo zijn er veel jongeren die de/een stad onveilig maken door hun foute keuzes en dan kan het dus idd zomaar verkeerd aflopen. Hoe vaak gaan er geen onschuldige mensen door toedoen van die soort randfiguren? Of wordt men beroofd of wat dan ook door jongeren die het slechte kiezen. Ik ben daar echt wel klaar mee en heb er geen medelijden mee.
Pls goSorry hoor, maar wat een ongelofelijke r*tard ben jijPls go
We hebben onvoldoende elementen om deze zaak correct te beoordelen. Wist de politieagent zeker dat dit Rishi was die met een wapen was gezien. Hoe was de hele "scene " daar? Misschien was de hele sfeer daar zo vijandig dat de poltiieagent vond dat hij geen andere keus had.
Langs de ander kant heeft hij de regels niet gevolgd.
Moeilijke zaak.
Ben ik het niet mee eens. Het is niet omdat iemand begint te lopen dat je die vluchtende man in de nek schiet.Feit is en blijft, als de politie je een bevel opdraagt, volg je deze op. Doe je dat niet dan moet je niet janken als er repressief gehandeld wordt.
OOk daar ben ik het dan volledig mee eens.Man, hou nou toch eens op.
Je denkt dat werkelijk alles over jou gaat en geloof me nou, ik vind jou zo walgelijk dat ik helemaal niets met jou te doen wil hebben, niet goedschiks en niet kwaadschiks.
Laat me met rust gewoon.
Ik mag mijn mening posten zoals iedereen hier en mij het land uitzetten?
Ik ben hier geboren en getogen en natuurlijk kan men mij dan niet het land uitzetten.
Bovendien hou ik me aan de wet en aan regels, dus daar is geen enkele reden voor.
Doe normaal, ga eens een leven krijgen en vanaf nu sta je op mijn negeerlijst want ik ben dat gezanik van jou meer dan zat, loser.