XXL Nutrition

OM verdenkt vier agenten van dood schuld

Ik snap sowieso niet hoe je een half uur hulpgeroep van iemand kan aanhoren zonder in actie te komen..

Levens>orders.

ik vind het k*t voor die agenten aangezien ze orders hebben opgevold maar ik zou zelf niet weten wat ik zou doen heb het nog nooit meegemaakt

op tv/film wordt je uiteindelijk een held als je toch binnen was gesprongen en promoveer je juist / maarja das film hahaha
stallone doet het elke x :)

Links weer dit, als ze die man hadden gered werden ze wel weer genaaid omdat ze zo gezegd hun orders niet hadden opgevolgd, only in the netherlands

Wat zou jij doen als ze aan je dochtertje zaten!:O Maarja, dan heb je natuurlijk nog niet het recht om die gozer te mollen. Achja, eigen schuld vind ik.

Ach een pedofiel minder boeiuh....en die agenten hebben orders gevolgd...tis ook nooit goed in dat bureaucratische wereldje...

Punt 1 : Het is helemaal niet bewezen dat het slachtoffer aan kinderen heeft gezeten. De politie heeft zelfs sterke vermoedens dat zijn ex dat uit wrok verzonnen heeft.

Punt 2 : Ook zonder orders mogen agenten in actie komen. Maar dan moet situatie daar ernstig genoeg voor zijn. Tja dan kun je zeggen dat ze het niet hadden kunnen inschatten maar als je doodskreten niet kunt herkennen heb je imo niets bij de politie te zoeken.

Terug
Naar boven