MuscleMeat

Agente wenst Arnhemmer "hartaanval en de dood""

Het is niet omdat je bij de politie bent, dat je plots geen emoties meer hebt laat staan die emoties uitdrukken.
Staat idd een boete in het beledigen van de politie (smaad) maar die wordt zelden los gegeven, enkel als er voor heen zaken zijn gebeurd zullen ze dit wel in het pv plaatsen.

@theunknown ik spreek enkel over dit geval. Ik keur zeker niet alles goed van de politie.. In mijn opinie is 'deze' gebeurtenis enkel een teken dat de politie ook maar eens mens is.

Hoe meer je leest over de politie hoe meer je afkeer krijgt van de politie. Ik ben opzich niet tegen een politie maar in Nederland mag er nog een hoop veranderen. Je opent maar een willekeurig artikel en er staan weer bizarre dingen in die tegenwoordig blijkbaar gewoon kunnen. Mooi voorbeeld van vandaag;

Een arrestatieteam heeft zaterdag op een strandje aan de Maas bij Ammerzoden (Gelderland) twee Britse drugsverdachten gearresteerd. De arrestatie vond plaats op verzoek van de politie in Sheffield vanwege een lopend onderzoek naar drugshandel.

Een woordvoerster van de Engelse regiopolitie vertelde maandag dat de verdachten 26 en 40 jaar oud zijn en respectievelijk in Engeland en Nederland wonen. Meer arrestaties werden niet verricht, aldus de politie.

Een NOS-versslaggever was zaterdag toevallig getuige van de aanhoudingen door de zwaarbewapende en gemaskerde politiemensen. Hij vertelde dat het tweetal tijdens de razendsnelle actie geblinddoekt werd afgevoerd. De politie verbood hem beelden te maken.

De operatie werd vanaf het water gevolgd door de waterpolitie van het Korps landelijke politiediensten. Op het strandje waren meer mensen aanwezig, onder wie kinderen. Zij bleven overrompeld achter.

Bron:
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...-drugsverdachten-gepakt-op-Maasstrandje.dhtml
Natuurlijk prima dat deze criminelen worden aangehouden maar beelden maken op een openbaar strand verbieden?
In feite is dat bizar maar tegenwoordig is het blijkbaar normaal.

Tijd voor een grote schoonmaak zo te lezen. Ook meer controles en hardere aanpak want dit is slechts het topje van de ijsberg.

Ook denk ik dat men best wat strenger mag worden bij de selectie, al deze voorvallen tonen aan dat het kaf onvoldoende van het koren gescheiden wordt.

Niets tegen lager opgeleide mensen hoor maar je kan moeilijk iets van de politie verwachten als je met mbo niveau 3 al hoofd agent kan worden.

Ik ben 1x verhoord door iemand waarvan ik er later achter kwam dat ze hoofd agente was, om te huilen.. niet met 10 vingers typen, vol spelfouten, raakte totaal gefrustreerd dat ik me van de domme hield en uitte zelfs opmerkingen dat ze het liefst mijn verklaring er uit zou slaan. Snap best dat het frustrerend is om maanden onderzoek te doen waarna je verdachte van niets weet maar in plaats van je frustratie op de verdachte te uitten moeten ze dan maar de aangeefster aanhouden voor vals aangifte doen.

Na meerdere malen in contact te zijn geweest met de politie (ondanks dat ik nooit wat uitgespookt heb) is mijn conclusie dat een agent die op de straat werkt niet meer is dan een schoonmaker die boefjes opveegt. Het volk dat zich rechercheur mag noemen niets meer is dan een gemiddelde assistente die dingen op schrijft zonder er bij na te denken.

Een vriend van mij noemt zijn pa een Nazi, iets wat ik nooit snapte omdat ik altijd dacht dat bij de politie alleen eerlijke mensen werkten.. Nu weet ik helaas wel beter en is het niets meer dan een slaafs volk wat vroeger gepest is en zo hun wraak wil nemen op de samenleving.

---------- Post added 20 August 2012 at 20:33 ----------

Hoe meer je leest over de politie hoe meer je afkeer krijgt van de politie. Ik ben opzich niet tegen een politie maar in Nederland mag er nog een hoop veranderen. Je opent maar een willekeurig artikel en er staan weer bizarre dingen in die tegenwoordig blijkbaar gewoon kunnen. Mooi voorbeeld van vandaag;

Natuurlijk prima dat deze criminelen worden aangehouden maar beelden maken op een openbaar strand verbieden?
In feite is dat bizar maar tegenwoordig is het blijkbaar normaal.

De politie kan dat niet eens verbieden. Ze kunnen alleen vragen of je op een redelijke afstand kan gaan staan zodat je de politie niet belemmert.

Niets tegen lager opgeleide mensen hoor maar je kan moeilijk iets van de politie verwachten als je met mbo niveau 3 al hoofd agent kan worden.

Ik ben 1x verhoord door iemand waarvan ik er later achter kwam dat ze hoofd agente was, om te huilen.. niet met 10 vingers typen, vol spelfouten, raakte totaal gefrustreerd dat ik me van de domme hield en uitte zelfs opmerkingen dat ze het liefst mijn verklaring er uit zou slaan. Snap best dat het frustrerend is om maanden onderzoek te doen waarna je verdachte van niets weet maar in plaats van je frustratie op de verdachte te uitten moeten ze dan maar de aangeefster aanhouden voor vals aangifte doen.

Na meerdere malen in contact te zijn geweest met de politie (ondanks dat ik nooit wat uitgespookt heb) is mijn conclusie dat een agent die op de straat werkt niet meer is dan een schoonmaker die boefjes opveegt. Het volk dat zich rechercheur mag noemen niets meer is dan een gemiddelde assistente die dingen op schrijft zonder er bij na te denken.

Een vriend van mij noemt zijn pa een Nazi, iets wat ik nooit snapte omdat ik altijd dacht dat bij de politie alleen eerlijke mensen werkten.. Nu weet ik helaas wel beter en is het niets meer dan een slaafs volk wat vroeger gepest is en zo hun wraak wil nemen op de samenleving.

---------- Post added 20 August 2012 at 20:33 ----------

De politie kan dat niet eens verbieden. Ze kunnen alleen vragen of je op een redelijke afstand kan gaan staan zodat je de politie niet belemmert.

Tja en wie houd toezicht op de toezichthouders in zo een geval? Dat is het probleem, macht corrupeert.

Geen nieuws aan de zon. Was er wel geweest als ze er mee weg zouden komen. Beschouw dit dus als gied nieuws I guess :dunno: het is ook allemaal zo moeilijk te beoordelen. We moeten ons allen als morele schapen gedragen maar worden wel verkracht door het systeem.

Terug
Naar boven