Fitness Seller

Agressieve muziek traint beter.

Bezoekers in dit topic

RAMMSTEIN en dan speciaal BUCK DICH!!!!!
 
Waar ik gallisch van word dat in het gros van de sportscholen van die '' stoere mannen'' muziek word gedraait.
FlipFlop dus (euh Hip-Hop) als je 1 nummer hebt gehoort dan heb je ze meteen ook allemaal gehoort.
R&B ook van die zeikmuziek.

Gelukkig werk ik veel aan huis,dus trainen zoveel mogelijk hier.
System of a Down,Rammstein,Joy Division,Propaganda,Kraftwerk,Depeche Mode etc etc.
 
RAMMSTEIN en dan speciaal BUCK DICH!!!!!

Buck dich befeel ich dir
wende dein ansicht ab von mir
dein gezicht ist mir egal
buck dich (noch einmal)

Jaaah
sorry voor de spelfouten
 
Om op een eerdere post, waar ik alleen het volume besprak, terug te komen..

Als de goedlachse baliedames de rock/punk/metalmap aanklikken is het pas echt feest :D
Vraag je eerst aan zo'n 50 jarige gozer en een turk of ze problemen zouden hebben als je een muziekaanvraag gaat doen met het bijbehorende volume.. die gezichten als je terugkomt.. PRICELESS :roflol:
 
RAMMSTEIN en dan speciaal BUCK DICH!!!!!

VOoral toepasselijk nr. bij goodmornings :p

OT: metal rules of course, maar moet zo vaak de neiging onderdrukken om te beginnen headbangen. Of traint dit de nekspieren dan weer goed? ;)
 
hm zo veel invloed heeft het niet op mij. btw in mijn gym draaien ze meestal gezapige k*tzenders.
 
Harde gangsta rap is da shizzle in tha gym je weet toggg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​
 
Ik luister gewoon naar neger muziek. :)
Yo yo yo yo yo! :D
 
Ben je net een setje zwaar aan het bankdrukken komt er de wasmiddelenreclame op de radio of what else voorbij haha.
 
Ik kan voor de metal liefhebbers nog wel weer wat squatvriendelijke nummers uploaden, als er interesse voor is.
 
Keiharde gangster rap of metal.

Een lekkere old skool dans plaat is ook lekker.
 
hoe harder hoe btr:D
alleen soms staat die crap r&b op...dat zuigt:(
 
Bij mijn vorige sportschool Theo Meijer sport in leusden draaide ze gewoon Abba als je aan het trainen was.
En niet 1 keer maar echt heel vaak...
 
Te veel om op te noemen.
 
Bij ons in de sportschool staat meestal een maand dezelfde rot cd op met meer krassen dan muziek, de ene keer amper hoorbaar of zelfs uit en een andere keer dreunen de boxen bijna uit de muur.

Tijd om mijn eigen sportschool te beginnen, ben al flink aan het sparen...
 
Laatst bewerkt:
mp3 speler die je om je nek kan hangen, kost 30 euries ofzo, ik had mijne toevallig gratis.

hardcore/terror - outblast, akira, smurf, negative-a, drokz, nosferatu, endymion, tommyknocker


:bow: :thumbs: :D
 
Back
Naar boven