MuscleMeat

Agressieve muziek traint beter.

Bezoekers in dit topic

Nog een lekker nummer. Originele clip bestaat niet volgens mij, dus filmpje is niet helemaal top. Maar ja, gaat om de muziek he.

 
@ the rock: full metal alchemist:p

niet dat ik vaak naardit soort muziek luister, maar deze vond ik wel catchy kennen jullie mudvayne niet?
 
@ the rock: full metal alchemist:p

niet dat ik vaak naardit soort muziek luister, maar deze vond ik wel catchy kennen jullie mudvayne niet?

mmm ja die ken ik wel idd, moet helaas toegeven dat ik toch niet zo heel erg van de nu-metal ben (uitzonderingen daargelaten: Disturbed is wel retegaaf en sommige post-grunge bandjes zijn best goed als de lyrics maar niet al te cliche zijn). Nee ik ben toch meer van de rotherrie uit Brooklyn New York (lees: Madball, Skarhead, Agnostic Front, Biohazard, u get the picture :D) Als het maar veel testosteron, machismo en tattoos heeft dan vind ik het wel goed eigenlijk :D:D:D Wel geinig clipje overigens!
 

epische shit voor tijdens een setje high rep full squatten :D
 
Nog een nummer van Disturbed, deze heet toepasselijk Dropping Plates. Heerlijk voor in de gym. Dit is niet de originele clip, maar die kan ik niet vinden.

 

De meest beluisterde van mijn uitgebreide media-bibliotheek, vanaf 1:00 echt zwaar de bom!


(En een leuke instelling van de equalizer maakt het helemaal af. :rocker:)
 
hatebreed, born from pain, sworn enemy, madball e.d. doen het allemaal goed als ik aan het trainen ben.
 
luister vaak Slayer, Shadows Fall, Black Label Society, Six Feet Under, Pantera, Machine Head, Hypocrisy, One Man Army and the Undead Quartet en dat soort spul voor ik ga trainen. Testosteron muziek als ultieme "geestelijke warming-up":D :D :D

(..beetje een domper als je dan met je goedgemutste lange wapperende haar de gym binnenloopt en zoals 10 vd 10x altijd diezelfde Slam FM mietjes muziek opstaat.)
 
Deze kan natuurlijk niet ontbreken. Metallica - St. Anger

 
Alter Bridge - Metalingus

 
ik hou het bij hardstyle, early rave, de gabber muziek dus.. en de nieuwste cd's van 538..
 
geen idee of het hier al is gepost maar liedje dat het altijd goed bij mij doet is bodies van drowning pool
 
maarreuhm... als iemand verder nog wat goeie hardcoretips heeft voor mij dan hoor ik dat graag! Zit sinds kort weer in een hardcorebandje als... euhm, ja... vocalist zal ik maar zeggen. Dus beetje inspiratie kan geen kwaad :D:D
 
leve old-school metallica shit
 
ook heerlijk om op te trainen!
 
kon het niet laten..
 
Back
Naar boven